Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.:¨' * ' ¨Suurperhekuumeilijoiden Talvi ¨' * ' ¨:.

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan sairasteltu kotona enkä ole oikein päässyt koneelle. Tällä hetkellä kaikki ovat terveenä, mutta kuinkahan kauan... Tuntuu että koko ajan saa olla töistä poissa.

Mikäs on tilanne Kinuski? Onko edelleen mahakipua? Tädin kohdanneille pahoitteluni! Tännekin taitaa kurvata huomenna kun keho toimii kuin kello syödessään pillereitä. Saisinpa jo jättää ne pilsut! Vauvakuume vaivaa joka ikinen päivä ja aloituksen odottaminen tuntuu ikuisuudelta.

Pääsisinpä minäkin Thaimaahan! Olen Thaimaa-fani ja matkuistaisin sinne vaikka kerran vuodessa jos olisi varaa. Minne olette menossa? Oikein mukavaa matkaa teille Nani!!

Me lähdemme kans keväällä ulkomaille, mutta vain Rodokselle. Siellä ei olla ennen käyty ja löytyi halpa matka kun oli messutarjouksia. Lapset maksavat vain 50 euroa/kpl :).

Nyt meikä lähtee lounaalle ja päästän koiran ulos ja kissat sisälle. Ei kyllä huvita mennä tuonne ulos kun pakkasta on 26, mutta kun on nälkä niin ei auta :).

Plussatuulia, joskin viileitä tämän pakkasen takia ;)

62/179 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops ompa menny viikko äkkiä ku en oo tänne ehtinyt lainkaan! Yritin nytkin kirjautua moneen kertaan siinä onnistumatta ja onneksi sitten tallensin tekstini ennen sen lähettämistä ku ”sivua ei löytynyt” ilmoituksen sain…

Anskulle hurjan paljon onnea ihanista ultrakuulumisista! Nyt vaan sitte naatiskelemaan raskaudestasi, viehän terkkuja o-puolelle, mutta tuuhan kertomaan uutisia aina välillä mm.rakenneultrauutisia on niin ihana lukea :) Voihan hyvin!

Höh! Mehulle pahoittelut tädin yllättämisestä! Kyllä ottaa varmaan päähän, tiedän niiiin tunteen! Mutta jospa sitte ens kierrossa tärppi kävis! Hyvähän se on käydä gynellä ainaki tuo papa otattamassa, mää yritän vähintään kerran vuodessa sille laverille kömpiä.

Mun pitäs kans tuota painoa pudottaa useampi kymppi! Mutta en oikein tiedä miten siinä onnistuu ku se aina menee puihin...ja menetetyt kilot tulee moninkertaisesti takaisin :/

No mutta Kinuski!! Mitäs sinne?! Mihin asti meinaat olla testaamatta? Mää oon niin mahdoton testailija että oisin aivan satavarmasti testin jo tuossa vaiheessa tehny :) Mua kyllä jännittää hirveästi sun puolesta ja mää piän kovasti peukkuja että se plussa tulis bd Kuulostaa ainaki tosi hyvälle nuo sun oireet!

Me käytiin tuon 4v:n ollessa 1,5v Dubaissa ja sinne taitaa olla tuo 6,5h lento, se tais mennä kyllä aika hyvin (muistaakseni). Siihen siis tulis tuo vajaa 5h lisää. Onhan siinä tosiaan se yö välissä, toivotaan että neiti osais nukkua mun sylissä..on sen verran menevä nuorineiti että saa nähä miten jaksaa olla hereillä olon paikoillaan :/ ja muutenki on niin ranttu noitten unien kans, sen pitää saada nukkua unensa omassa sängyssään, vaikka ois kovinki itkuinen tai kipeä, ei kelpaa meidän sänky silloinkaan..

Andrealle halit! Nuo ukkokullat kyllä aina jaksaa "yllättää" ei vaan ymmärrä niitten aivoituksia aina. Kyllä sulle on oikeutettu kunnon unet yövuoron jälkeen tai ennen, se yövuoro on muutenki elimistölle niin rankkaa että univaje ei kyllä tee hyvää, pätkäunet ku ei oo niin hyvää unta ku tavis yöunet.

Itestäki välillä tuntuu että voi ku pääsis "lomalle" just tästä arjesta ja yksin vaikka johonki suomökkiin hiljasuuteen..mutta jo hetki ennen yöunia yksin tekee kyllä niin hyvää! Määhän teen töitä kotoa käsin,aina ku ehin eli kone mulla on auki 14h päivässä ja sinne mun tieni vielä heti ku vaan voi. Omaa aikaa ei ole ollenkaan ja mies tekee pitkää päivää ja paljo reissuja niin kyllä se välillä hiuksiarepivää arkea tää on..Mutta ite oon tän valinnu, en raaski lapsia panna hoitoon..

Uhmis: Voi tuota teidänki ukkokultaa..meillä on kyllä kans välillä tuommoisia "vähän yliampuvia" rangaistuksia..

Me ruukataan yhdessä reissata jos reissuun mennään. En vois kuvitella meneväni vain osan porukan kanssa. Onhan tää matka aivan järkyttävän kallis mutta kauan ollaan tuosta haaveiltu ja esikko tulee nyt 17v niin varmaan viimesiä kertoja meidän mukana taitaa olla. Mun äiti ja isä lähtee muuten matkalle mukaan :)

Peukutukset jospa tärppi ois käyny, ainaki ovis tais olla mitä nyt rivien välistä luki :) mulla ku se ei aina oo niin varmaa...mutta ku tuo fiilis on mistä kerroit niin kyllä se ovis sillon itelläänki on ollu :)

Wattu: me taidetaan mennä samoissa kiertopäivissä. Ovis oli varmaan tuossa tiistaina tai niin tuolla masussa kyllä puristi oikealta puolen kovastikin mutta tais olla vajavainen ovis ku siinä ne oireet oliki: ei tullu limojen lisääntymistä tai saati "hallitsemattomia himoja" niinku normisti siis sillon harvon ku ovis mulla on...näinköhän on ettei sitä taas ollukkaan..

Mutta niin toivotaan että sulla ois kroppa päässy heti oikeaan rytmiin toimenpiteen jälkeen ja te pääsitte hyödyntämään oviksen menestykkäästi eli reilun viikon päästä plussaamalla! :)

Murulle kans höh! Miten nuo salamatkustajat ovatki keskittyneet olemaan esikoisia, nyt ku niitä kaivaittaisiin niin ehei...kaippa tää ikäki jo jotain painaa..ainaki mulla..

Teilläki loma tiedossa! On se kyllä mukavaa että on jotain ootettavaa, vähän erilaista vastapainoa tähän normiarkeen.

Misu: Kiitos! me mennää Khao Lakiin, eka kerran käytiin siellä v2003 hotellissa, jonka tsunami vei mennessään. Tää on meidän kolmas kerta Thaimaassa, viimes käytiin joulun alla v2006 Koh Lantassa, jollon tein myös tuosta kolmosesta plussatestin :)

Hyvää tulevaa lomaa teillekin, saitte kyllä matkan lapsille halvalla! vau! Me käytiin Rodoksella kesällä 2010.

ON: joo siis ovis oli tai ei ollut..sen mukaan ei kyllä noita peitonheilutuksia tehtykään...samalla lailla ku ennenki =D.

Mies taas eilen puhui tuolle neitille että ”isin ensimmäinen ja viimeinen tyttö”...se välillä aina puhuu noin että meille ei lisää tulis..Annan mennä yleensä nuo kommentit toisesta korvasta ulos mutta kyllä ne aina kylmiä väreitä selkäpiihin tuo..Sanoin sille että eihän sitä koskaan tiedä ku et halua ehkäistäkään mutta on kuulemma varma etten tuu enää raskaaksi.

Eli taas tällasta meillä, tais olla vaan huonompi päivä hällä...katotaan nyt sitten miten jatketaan..eipä tuo ainakaan millään lailla ole muuttanut tyyliään..mennään siis ”tulee jos on tullakseen” –tyylillä niin ku ennenki.

Tuossa laskeskelin että tuo tätiturkkanen ois näillä näkymin tulossa juurikin tuon loman viimeisille päiville! Mutta asiassa on muutama jos: eli JOS kierrot pysyvät tuossa 28-29pv varsinki ku en aio teroja ottaa tän kierron jälkeen parissa seuraavassa ollenkaan eli mihin sitten kierrot asettuvat ilman teroja. Mutta taas tässä kierrossaku nuo terot vielä on niin aattelin raakasti yrittää siirtää tuota vuotoa muutamallä päivällä eteenpäin siis JOS se onnistuu. Hirvittää siis jos mun megavuodot ajoittuvat just vaikka paluulennolle niin avot! Taidanki istua sitte koko lennon siellä wc:n puolella..voe voe..

Kipakoita plussatuulia täältäkin!

nani kp17/29-75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten nuo miehet ovat monessa asiassa samanlaistia. Munkin mieheni sanoi kolmatta yrittäessämme että et kai sä enää tuu raskaaksi, mutta kyllä mä nyt vaan tulin :). Mekin mennään yleensä sillä tulee jos tulee-taktiikalla eikä mieheni tykkää yhtään jos painostan. Itse seuraan kyllä ovista ja kyllähän mieskin huomaa jos yhtäkkiä olen kimpussa kuin iilimato ;).

Khao Lak on aivan ihana paikka. Kävimme siellä vuonna 2004, helmikuussa ennen tsunamia. Meidänkin hotelli tuhoutui täysin ja tilalle on varmasti pystytetty toinen. Hotellin nimi taisi olla Tropicana Beach Resort jos muistan oikein ja se oli bungalow-hotelli. Aivan ihana! Olemme myös käyneet Krabilla, mutta se ei ollut yhtä hyvä kuin Khao Lak.

Onneksi on taas perjantai ja viikonloppu edessä. Toivoisin vain vähän leudompia ilmoja että pääsisi lasten kaa ulos edes. Mutta taitaa pakkaset jäädä viikonlopun yli. Meillä tällä hetkellä -27 astetta ja auto oli tosi jäykkä viedessäni lapset hoitoon ja eskariin. Ei pahemmin huvita pihalla olla!

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
64/179 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen se vaan jaksaa paukkua ja ulos ei ole pienimmän kanssa asiaa. Meillä ollu aamuisin nyt järestään 30 pakkasta. Päikkärit kyllä nukkuu lasitetulla terassilla ja hyvin uni maittaa topattuna :)

Uhmis: Voi noita miehiä! Se olis niin helppo vaan nakittaa äidille kinastelujen ratkaiseminen ja lähteä ite livohkaan. Onneksi et antanut periksi. Osapuolet selvittäkööt itse tappelut!

Murujen äiti: Pahoittelut tädistä!

Ja ihanaa, kun niin moni on varannu matkan. Sitä odotellessa jaksaa paukkupakkasten keskellä. Meillä olis viikon loma Vuokatissa maaliskuussa edessä. Jotakin edes :)

Misu: Tsemppiä vauvakuumeen kourissa painiskeluun. Joka aamu, kun heräät, viimeisen pilsuliuskan aika on lähempänä!

Nani: Voi, kun pääsisit pian näyttämään miehelle pitkää nenää raskautumisen merkeissä :) Ja jospa saisit reissussa taas plussauutisia, niin ei tarviis huolehtia jättivuodoista matkan aikana ja kotimatkalla. Mulla on kans kokemus "matkaraskautumisesta". Kuopus sai alkunsa juuri ennen kun lähdettiin Egyptiin kaksi vuotta sitten. Reissussa en testannu, mutta heti kotiin päästyä tein kirkkaan plussan :)

Ja siitäpä aasinsiltana tähän hetkeen. Eli täällä jännäys jatkuu. Yöllisiä mahakipuja ei ole ollut tuon yhden yön jälkeen. Repäisykipuja on edellen aivastaessa ja yskiessä (hirveä flunssa siis päällä). Sen lisäksi musta tuntuu, että on koko ajan paha olo, tissit on arat, koko ajan on nälkä, mutta ei oikein mikään maistu miltään ja vuotoja ei oo kuulunu. MUTTA: Mä olen mestari kuvittelemaan raskausoireet. Ei ole eka kerta. Joka tapauksessa ostin varmuuden vuoksi digitestin. Päätin, että eipähän tarvii arpoa viivojen kanssa ja en oo koskaan ennen digiä kokeillu. Onko teillä kokemuksia? Sunnuntaiaamuun odotan ja jos oireet jatkuu ja vuotoa ei kuulu, niin sit testaan. Jos ovis on ollu silloin, kun ajattelin, niin tädin olis pitäny jo tulla. Mutta jos ovista ei ole ollu, niin sitä odotellessa. On tää hermoja raastavaa, mutta maltan sunnuntaihin.

Peukut ja varpaat pystyyn ja plussia odotellessa!

kinuski kp36

Vierailija
65/179 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna tein sitten digitestin ja RASKAANA 2-3 sain tulokseksi! Eli viikolla 4-5 oltaisiin menossa. Olo on epäuskoisen varovaisen onnellinen. Niin alussa vielä ollaan, että suurempia tuuletuksia en uskalla vielä tehdä, mutta kuitenkin meinaan aivan pakahtua onnesta. Olen koko aamun vaan leijaillut autuas hymy naamalla. Äänestämässäkin kävin hymy huulilla :)

Laskettu aika olis lokakuun puolenvälin paikkeilla. Meillä kuopus ja mies onkin jo vaakoja, joten jospa meille kolmas vaaka syntyisi syksyllä.

Nyt ylistän kyllä greippimehun maasta taivaaseen, sillä kahdessa kierrossa elämäni aikana olen sitä juonut ja kummastakin tullu plussa! Ja samalla näytän pitkää nenää tyhmälle PCO:lleni. Siitäs sait :)

Kovasti tarrasukkia toivon pienelle ja samalla voimakasta plussa-aaltoa koko tälle ihanalle suurperhekuumeilija joukolle!

Varovaisen toiveikas: kinuski ja pikku4 n.4+4

66/179 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuski! Mää niin arvasin, että saan tulla plussauutisia lukemaan!! Ihanaa! Hienosti kyllä maltoit oottaa tuon testaamisen kans, hatunnostot!

Oikein paljon onnea koko perheelle, tarrasukkia ja enkeleitä pikkuiselle matkaan mukaan! Oih...teille on tulossa uus vaaka ;) Meidän aiotusta vaa´asta tuliki aikoinaan jellona! Niitä meillä onki kaks..

Misu: Juu kyllä on aika monessa asiassa samaa tyyliä noissa miehissä, aika jännä :) Ei meilläkään tykätä painostuksesta missään asiassa ja ovis meillä menee (siis jos se ees tulee) siinä samassa ku ei meillä petipuuhat katkea ku menkkojen aikaan =D

me oltiin muistaakseni Pakarang-beachillä siellä 15km KhaoLakista pohjoiseen, oiskohan se hotelli ollu joku BlueVillage Pakarang tms..Nyt me mennään Khao Lak Merlin Beach Resort:iin joka on siellä eteläpuolella. Koh Lanta ja hotelli RawiWarin oli ihan kiva paikka, me ku tykätään rauhallisesta lomasta niin sitä sai siellä viettää..samaa toivotaan myös tältä lomalta.

Mitäs muille!?

Ihanaa! Jospa Kinuski kumppaneineen sais porukkaa vedettyä o-puolelle mukaan! Plussatuulia siis!

nani kp20/29-75

67/179 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskille oikein paljon :)

Mä en noista horoskoopeista tiä kun omani, ei hajuakaan mitä lapset on!

Mä saan nyt vielä kymmenen päivää jännätä, kierto ollut keskimäärin sellasen 29pv¨Nyt on kp 20, onneks aika menee nopeeta, tuntuu ainakin et justhan oli viime vloppu ja nyt on taas jo uusi viikko alkamassa.

Melki jo tilasin testejäkin, mut sit aattelin et olkoon. En aio testailla ennenku menkat myöhässä tai selvät oireet on.

wattu

Vierailija
68/179 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussasta Kinuski! Mahtavaa :). On aina niin mukavaa kuulla plussauutisia! Ei muuta kuin kourallinen tarrasukkia teille että pikkuinen pysyy kyydissä mukana.

Onneksi pakkanen on jo hellittänyt, vaikka nyt sitten tuulee ja tuiskuttaa. Mulla oli yöllä vähän kuumetta ja kauhea lihassärky mutta raahasin kuitenkin itseni töihin nyt aamulla kun tällä hetkellä ei ole kuumetta vielä. Olen ollut niin paljon poissa lasten sairastelujen takia etten kehdannut jäädä kotiin. Lähden jos kuume nousee taas.

Toivotaan plussarikasta helmikuuta tänne!

Vierailija
69/179 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia ja muuta asiaankuuluvaa matkalaiselle! :)

Meille ei kuulu taaskaan mitään uutta. Mä tulin tänne oikeastaan tarkistamaan missä mun kiertoni menee :D taisiis... kun tuota tiputtelua oli alkuun aina eiliseen asti- eilen alkoi sitten ihan kunnon vuoto, joten eipä hajuakaan mistä pitäisi laskea kierron alkaneeksi? No ehkä mun ei tarvitse seuraavaa kiertoa enää odotella ;)

Meidän elämä on aika hulabaloota talläkin hetkellä. Mies on toipumaan päin ;) mutta vauva-asioista ei pahemmin olla keskusteltu :D Katsellaan mitä mies tuon ehkäisyn suhteen päättää, pallo on täysin hänellä, ja hänen pitäisi

se myös tajuta (kun tietää että mä en mitään käytä). Toistaisksi hänkään ei ole asian eteen mitään tenyt, joten katsellaan ;)

Pikkuisen takaraivossa edelleen häiritsee ajatus millaisen vastaanoton ympäristössä (toivottavasti) tuleva vauvauutinen saa aikaan, arki kun on muutenkin haasteellista, ei tähän ehkä sivullisen silmin lisää lapsia tarvittaisi. Ja kun oma jaksaminen on hetkittäin jo äärirajoilla.. ehkä? toisaalta mä olen niin hassu, että tuntuu "väärältä" vaatia ja pyytää niitä apuja mitä meille kuuluisi, koska meillä on jo monta lasta ja lisää toiveissa. Niinkuin vain yhden erityislapsen vanhemmat olisi jotenkin enemmän oikeutettuja tukitoimiin, ja meidän pitäisi sitten vaan pärjätä kun ollaan kehdattu näin monta lasta hankkia. Tää ajatus on vaan mun päässäni, ja jotenkin siitä pitäisi päästä eroon...

Mutta toisaalta asia kerrallaan... stressaan sitten kun testi näyttää että on aihetta stressata :)

70/179 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuu joukkoon!

Kolme lasta ennestään, -05 tyttö ja -08 tyttö ja poika. Enempää ei pitänyt tulla, mutta mulle nyt iskenyt armoton vauvakuume. Miehelle en vielä oo puhunu mitään, mitä nyt vihjaillut.

Aikaisemmin mies oli sitä mieltä, et kyllähän tossa vielä pari menis, mut mä olin vastaan. Ja pitäis taloa sit laajentaa (pitäis kyllä joka tapauksessa) ja auto vaihtaa...

Mut liityin kuitenkin joukkoon =)

Vierailija
71/179 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos kaikille onnitteluista :) Ja Musherille tervetuloa joukkoon mukaan!

Täällä olo on pysyny vielä ihan ok:na. Kun on nälkä, tulee huono olo ja vielä on suurin osa ruuista maistunu. Perinteisesti mulla alkaa ensimmäisenä tökkiä ruisleipä, tee ja lohi, jotka normaalisti on mun herkkuja. Aikaisemmat kolme raskautta on menny niin, että oksentelu on alkanu viikolla 8 ja kestäny viikolle 16. Sinä aikana mulle ei oo oikeastaan maistunu mikään muu kuin lämmin ruoka ja marjat ja hedelmät. Sitä odotellessa :)

Neuvola olis 29.2. Todella varovaisesti oon suhtautunu plussaan enkä kenellekään (miestä lukuun ottamatta :) ole kertonu. Niinpä en tuonne odotuspuolellekaan hingu vielä. Voisin mieluusti roikkua täällä teidän kanssa ja siirrytään sitten suurella joukolla odotuspuolelle. Eikös juu :)

kinuski ja Pikku4 5+0

Vierailija
72/179 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinuskille plussasta :) ihanaa!

musherille teretulemasta tänne myöskin..

minä jännityksellä odotan saapuuko täti, nyt tänään tai viikonloppuna pitäisi saapua jos ei ole salamatkustajaa, hih! vähän kyllä nippailee alavatsassa siihen malliin että saattaapi täti kurvaista paikalle..kierto on pikkasen hakusessa vielä edellisen synnytyksen jäljiltä joten varmuutta ei nyt oikein ole mikä kierron väli on, kaiketi jotain 25 ja 29 päivän välillä..nyt vasta olen ihan ensimmäisen kerran elämässäni yrittänyt seurata ovista kun nuo kaikki muut ovat saaneet alkunsa ihan ilman seurantaa..testin olen yleensä tehnyt vasta sitten kun menkat todellakin myöhässä melkein sen pari viikkoa ja siihen mennessä on kyllä jo raskausoireet ilmaantuneet, että testi on vain varmistanut asian..saas nähdä kuin nyt käy sitten..

andrea: mulle on kanssa hyvin vaikeaa pyytää apua esim. lasten vahtimiseen silloin tällöin vaikka avuntarjoajia on kyllä ilmaantunut..sitä jotenkin ajattelee, että itsepähän nämä lapset olen tähän halunnut ja kyllä myös heidät hoidankin..ja varsinkin se, että kun tietää millaista hulabaloota välillä on niin ei jotenkin kehtaa pyytää ketään suvun ulkopuolista sitä koheltamista paimentamaan..tai sitten avuntarjoajat ovat todellakin näitä samanlaisia suurperheellisiä eikä oikeasti kehtaa heidän oman hulabaloon lisäksi omia heille hetkeksi laittaa..tosin itse olen kyllä huomannut ja mistä olemme puhuneetkin ystävien kanssa, että tuntuu menevän aina paljon helpommin kun tupa täynnä lapsia niin että jokaiselle löytyy oma leikkikaveri ja pöytään aina mahtuu useampikin lapsonen...

itse olen kauhean tyytyväinen siihen ratkaisuuni, että lapset kulkevat mahdollisimman paljon matkassani (olen mm. yhdistysaktiivi, politiikassa mukana, harrastajateatterin ohjaaja)ja lapset ovat kulkeneet ihan pienestä mukana ja oppineet siihen. toki on kokouksia, joihin en voi lapsia mukaan ottaa mutta pääsääntöisesti pyrin järjestelemään niin, että omilla joukoilla pärjätään hoitojärjestelyjen suhteen. miehelle juurikin puhuin siitä, että oma mieleni säilyy virkeänä kun emme ole jumiutuneet kotiin..ja hienoa on aina huomata kuinka omat lapset osaavat käyttäytyä kaikesta huolimatta mikäli tilanne niin vaatii. pakkaavat yleensä mukaan aina jotakin sellaista tekemistä mikä mahdollistaa hiljaisenkin tekemisen ja toisaalta koska pystyn itse vaikuttamaan harrastetiloihimme niin usein käytössä on sellainen tila missä lapset voivat rauhassa touhuta toisessa huoneessa kun itse esim ohjaan teatteria...

misulle tervehtymisiä ja kuuntelet itseäsi ettet tule pahemmin kipeäksi kun puolikuntoisena olet töissä!

ohos..olipas nyt omaa vuodatusta jälleen...nyt ulos aurinkoiseen talvipäivään!

uhmis

Vierailija
73/179 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähä haikea mieli, kun vaikka nyt odotan kuudetta kullanmurua, niin mielessä olis vieläki se "kevät-vauva"

meillä raskaudet kans alkaneet helposti, tätä uusinta tulokasta odotettiin pisimpään, ja mullahan oli polyyppi kohdussa, joka aiheutti hirmuisia vuotoja ja oli samalle "ehkäisin" no se kun poistettiin, ni heti seuraavasta kierrosta olin raskaana "kun sai aloittaa" yrityksen...

Eka siis lähti ekasta, toka ennen ku edes kk alkoi.imetin,mutta silti.kolmas tais olla toisesta kierrosta ja 4sit ja 5taas ekasta(?muistaakseni)tai tokasta.

mulla on KROONINEN vauvakuume.. mutta lapset on nii ihania. ja en tiedä..

mut mies on nyt varma, tää on meidän viimeinen, sit on perhe kasassa...

(sanoi kyllä jo neljännen jälkeen niin)

kaikille ihanaa kevättä, toivottavasti raskaus uutisia kuuluu pian täältä lisää..

Vierailija
74/179 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätihän se kurvasi tänne kellolleen puolenpäivän aikaan..pöh ja pöh!

pikaisen puhelinkriisiterapian jälkeen päätin, että nyt en enää katsele ovista pätkääkään kun kaikki muutkin ovat tulleet kun ovat tulleet eli nokka kohti taas kaikkea mahdollista muuta mietittävää ja silloinhan se ylläripylläri voi tullakin kun ei elä kalenterin kanssa..

taita, sanoit just niinkuin itekin mietin, että lapset ne on vaan niin ihania että niitä voisi vaan saada lisää ja lisää....

nyt nokka kohti unia ja huomista päivää odottamaan, elokuviin risto räppääjän kolmatta katsomaan!

öitä!

uhmis

Vierailija
75/179 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan viestiini jossa kerroin, että lapset kulkevat paljon matkassani..asian saattaa siis ymmärtää niin, että kamala miten itsekäs ihminen, että ei voi luopua omista menoista ja vaatii lapsensa mukaan..kyse on siis kuitenkin siitä, että äidinkin on mahdollista olla aktiivinen ja kulkea ihmisten ilmoilla ja saada paljonkin aikaan kuitenkin edeten lasten tahtisesti..ehkä kyse on enemmän siitä, että viestittää muille kanssaolijoille, että lapseni kulkevat mukana ja he saattavat keskeyttää ja keskeyttävätkin aika usein esim. harjoitukset. ja toisaalta kun viettää koko päivän kotosalla on iltaisin mukava liikkua ihmisten ilmoille..samalla lapset oppivat sosiaalisiksi ja saavat huomiota muiltakin aikuisilta, vauvakin kulkee sylistä syliin ilman suurempaa ressiä..

tämä nyt taisi olla turha vuodatus mutta halusin hieman selventää :D

uhmis

76/179 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä maailmankirjat aivan sekasin...mää nimittäin annoin kaapissa poltteleville (joo niitä on monta) testeille mahdollisuuden ku tänään repäs niin tutusti tuolta oik puolen...ja arvatkaas testiin tuli haamu!! Siis ihan silmin havaittavissa ei tarvi ees tihrustaa kuten joka negatestin kans...

Tänään on vasta kp25...siis apua oikeasti! En muista että ois näin kovasti yllättäny elämä vähään aikaan, olin ihan varma että mää roikun täällä muutaman vuoden ennen ku tärppi voi ees kävästä..Mun sydän hakkaa ihan vimmatusti ku en pysy nahoissani :) Saa nähä mihin tää nyt johtaa pieneen lokakuiseen rakkauspakkaukseen...vai "en sano ääneen" ku noita keskenmenoja on niin paljo ollu..

Musher: oikein lämpimät tervetulotoivotukset! Toivotaan sullekin oikein pikaista käyntiä tällä puolen!

Uhmis: siis voi räkä! Haleja sulle! Miten ihmeessä se täti sinne löysi :(

Ei sun ois tarttenu noita selitellä! Mää kuule oon roijannu noita lapsukaisia minne millonki, yrittäjä ku oon niin ne oikeasti on ollu aika monessa mukana :) ja aiemmin meillä ku ei ollu minkäänlaista lastenhoitoapua niin se oli ihan itsestään selvyys että lapset roikkuu mukana..osaavatpahan ainaki jonku verran käyttäytyä ihmisten ilmoilla =D

Wattu: Miltäs siellä tuntuu, onko oireita suuntaan tai toiseen?

Kinuski: joko raskausoireita on ilmaantunu sinne?

Andrealle haleja! Kurvasko se täti nyt oikeesti paikalle?

Ihanaa Taita ku muistit meitä! Miten oot jaksellu? Kuinka pitkällä raskaus jo onkaan?

Kroonistahan se täälläki on..

Anteeksi etten pitämmästi kommentoinu teidän juttuja, aivot ei nyt oikein pelaa...Mutta nyt täytyy kiiruhtaa lounasta tekemään..

Ihanaa viikonloppua, meilläkään ei oo pakkasta enää ku 6ast! ja nyyh meidän esikko täyttää ma 17v! Enää vuosi ku saa ajokortin..

nani "öönä aapisen laidalla" kp25

77/179 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukea teidän plussauutisia =)

Joo, mä varmaan roikun täällä tovin, kun en miehelle tosiaan oo puhunu vielä mitään =)

Kapseli on käsivarressa, ni sitäkään ei voi "unohtaa"...

Kattelin vaihtoautoilmoituksiakin tuossa ja kuume vaan kasvaa (takokaa mulle järkeä päähän)

Järjetönnä töissä, Musher

78/179 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, aivan ylimahtavanihananupeeta!!!! :)

Pidän sulle peukut ja kaikki varpaatkin pystyssä, että pikkuinen lokakuinen on lopputlos :)

Mullahan on tosiaan myös se kp 25 ja mies on jo ilmottanut et raskaana ollaan :D Saas nyt nähä mutta ehkä munki nyt täytyy testi kipasta tänään hakees ja kokeilla näyttäiskö mitään?

Apteekista ei kai mitään ihan herkkiä taida löytyä?

Voi hitsi vie ja mä kyl päätin etten testaa pitkään aikaan, mutta nyt on kyllä pakko kokeilla, mullahan oli ne oviskivutkin samana päivänä ku sulla :)

Uhmikselle pahoittelut, tuota mäkin pelkään :(

Musherille tervetuloa :)

wattu

79/179 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä oon onnellinen :)))) Tein apteekin raskaustestin ja siihen piirtyi heti haalea, mutta ihan selvä viiva!

Oon hyppiny ihan ilosta, edes hetken sallin olla itteni sekopäisen onnellinen ja sitten jäitä hattuun nainen...ikävä kyllä keskenmenoja mullakin sen verta monta et aika näyttää kuin käy.

onnesta sekaisin oleva wattu

80/179 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletöntä Wattu!! Järkyttävän paljon onnea, enkeleitä ja pikkuiselle tarrasukkia...tää ei voi olla totta! Aivan ihanaa!!!!

Ja aikas hassua sinänsä :) jos tässä itellä viiva vielä vahvistuis niin meillä ois sama LA!! Voi että ku pysyis vielä matkassaki loppuun asti...

Niin ja siis kiitos onnitteluista!

Kiitos Musher myös onnitteluista! Miten mää voisin järkeä takoa sun päähäs ku ei sitä oo itelläänkään! =DD On ne vaan ihania nuo lapset, niitä rakastaa niin kamalan paljon ja voi että ne ihan pikkuset, mikä tunne onkaan saada se oma vastasyntynyt rinnalle eka kerran! Nyyh..nyt meni itkuksi..

Ainiin, mää lisään sut kuiteski tuonne meidän esittelypinoon mukaan, jookos!

Kinuski: sää saitki jo neuvola-ajan tilattua..mää tuskin sitä soittelen vielä aikoihin..mutta sää ookki reilu viikon eellä! hih! Sama homma o-puolelle en uskalla kyllä ennen np-ultraa mennä!

Ukkokulta just tällä viikolla sano ettei usko että meille enää vois tulla vauvaa ku me ollaan niin "vanhoja" jo, mun kierrot ei oikein pysy kuosissaan (ja tietty mää oon niin paksu ja sen vuoksi tuo raskautuminen on ollu vaikeaa aina, hän ei tätä ääneen sanonu)..Ukkokullalle en sano vielä mitään ennen ku tiedän miten tässä tosiaan käy ku kiertopäivätki on vähäset vielä...ja ku noita keskenmenoja on vähän jo liikaa taustalla niin en uskalla tuulettaa vielä mitään...Mutta tällä hetkellä oon ihquonnellinen!

Vähän vaan alko hirvittään ku me mennään sinne Thaimaaseen ja mulla vois olla siellä viikot 6-9 eli ah niin ihana pahoinvointi ihanimmillaan..pikkusen vois tulla pilvilinnoista alemmas..pelkään niin että pudotus on kova..

nani edelleen ihan intopiukeana :)