Mikä tv-ohjelma on jäänyt mieleesi lapsuudestasi?
Kommentit (27)
Jostain syystä katsoin sen aina lapsena, vaikka vanhemmat eivät sitä katsoneet..olivat aina töissä ja minä omillani kotona. Katsoin myös silkkiä ja luoteja sarjaa ja olin siis ehkä eka-tokaluokkalainen..se varmaan tuli tosi myöhäänkin. Lastenohjelmista muistan jonkun maikkarin viikonloppuohjelman jota juonsi se Essi joku joka on nykyään laulajana rajattomissa. Niin ja blondi tuli taloon oli silloin hitti.
Hiidenvirta
Se oli niin jännä :)
samoin Okalinnut
Kuuden miljoonan dollarin mies, Näkymätön mies, Avaruusasema Alfa, Safiiri ja Teräs...
kotimaista sarjaa, jossa seikkaili lapsia ja siinä oli jokin soittorasia tms. Muistan vain, et oli tosi jännittävä. Haluaisin saada lapsuuteni jännärille nimen!
Samaistuin Roopeen ihan kympillä.
ja napapiiri. Muistaako kukaan?
mutta se on elokuva. Näytettiin monena vuonna välipäivinä ainakin.
tuli muistaakseni sunnuntaisin klo.20.00
Hyi kamala. Olin aika arka ja aivan liian nuori tuolle sarjalle, muistan pitkään unissani ne palavat nuket siellä saaressa. Puistatus.
Nyt kun tuli uusintana pari v sitten niin lähinnä nauratti. Ajankuva kun niin "hassu" autoineen ja vaatteineen, että tuntui lähinnä naurettavalta koko sarja :)
Nimi piti tarkistaa, mutta tuon ohjelman muistan.
Olen 100% suomenkielinen ;)
Heikki Kahilan juontavat iltauutiset.
En nyt muista nimiä, mutta ne käsinuket, olisko ollu Kasper ja ?
Sitten oli lastenohjelmaa jossa oli se vaalea täti(ei muista taaskaan nimeä).
Ja Ylen uutiset.
Peyton Place, Kahden kerroksen väkeä.
aivan ihana piirrossarja kahdesta karhunpennusta
Ruusun aika oli hyvä. Se oli kamala jakso, kun se mummo kuoli ja Roopen äiti lauloi alakerrassa "maan korvessa kulkevi..." (vai olikohan se tuo jota lauloi...).
Pelottavina ohjelmina muistan Rescue 911 -ohjelman ja Poliisi-tv:n.
Ruusun aika oli hyvä. Se oli kamala jakso, kun se mummo kuoli ja Roopen äiti lauloi alakerrassa "maan korvessa kulkevi..." (vai olikohan se tuo jota lauloi...).
Pelottavina ohjelmina muistan Rescue 911 -ohjelman ja Poliisi-tv:n.
Ai niin ja se Napapiiri... Eikös siinä ollut ne äiti ja tytär jotka asui yhdessä? Ja tunnarina se biisi jossa lauletaan ranskaksi. Nyt ei tule mieleen kummankaan näyttelijän nimeä eikä biisin nimeä!
mustavalkotelkkarista katsottiin,
mukana Hinku, Vinku ja Suursyömäri
ruotsalainen piirretty Joulukuusi, Oli jotenkin melankolinen juttu. Samusirkan joulutervehdys myös.