Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies istuu tietokoneella kaikki illat....tuttua kellekään?

Vierailija
14.12.2011 |

Onkohan tämä nyt ihan yleistä teidän muiden perheissä, siis että linnoittaudutaan omaan soppeen tietokoneen eteen ja pelataan tai muuten vaan ollaan netissä koko ilta? Meillä mies on tehnyt tätä niin kauan kuin muistan, siis että tykkää mieluiten olla omissa oloissaan ja pelailla. Itse hoidan lasten iltapalat ja olen muutenkin läsnä, mitä nyt välillä istahdan koneelle (niin kuin nyt). Olen tähä usein niin ärsyyntynyt, mutta mies ei pysty muuttumaan. Hänelle tuo pelaaminen tietsikalla on aina ollut elintärkeää, eli jos ei sitä saisi tehdä, mielummin eroaisi. Tässä kai sitä vietellään loppuelämää miehen kanssa, joka mielummin pelailee kun viettää aikaansa vaimonsa kanssa. Niin pelaaminen menee seksinkin edelle, eli ei edes seksi kiinnosta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei edes tunnista sairauttaan niin milläs parantuisi :/

mä olen myös nettiaddikti, istun tässä kaiket illat. Tiedostan ongelmani ja olen tehnyt päätöksen, että lapsen hereillä ollessa en nettaile lainkaan, mutta koti kärsii kun vapaa-ajat juoksen koneelle ja mies kärsii taatusti kun en kuulemma näe tai kuule mitään kun olen koneella. Myös yöunet kärsivät, kun olen mieluummin koneella kuin nukun kun saisin.

Vierailija
2/2 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin meilläkin. Oma aika sitä ja oma aika tätä, joskus oikein väännettiin tästä kättä mutta en jaksa enää, mieluummin niin että rauha maassa ja minä tyydyn vähempään yhdessäoloaikaan (kuitenkin joka päivä jutellaan ym). Siinähän se pelailee sun muuta. Itse istuskelen myös paljon koneella, mutta olisi kiva tehdä jotain konkreettistakin yhdessä. En vain oikein keksi, mitä ehdottaisin.

Silloin kun lapset käymässä niin mies ei istu koneella vaan touhuilee kaikenlaista, on kyllä paljon mukavampaa silloin. Seksin edelle pelaaminen ei sentään mene kun nuoria ollaan. Kai, vielä.

Perkele miten ne miehet aina muuttuvat tuollaisiksi koneella istuviksi palleroiksi, minualla ei ollut mitään aavistustakaan että tuokin on tuollainen ennen kuin muutettiin yhteen. Aiemmin siis oltiin lähinnä minun luonani tai jossain menossa, ja sain käsityksen ettei mies paljon koneella istu. Auta armias kun tuli yhteinen kämppä ja tietokone toimintaan niin johan on ihanaa kun saa taas pelata eikä ole lapsetkaan jaloissa.. Hoh. Välillä tuntuu kuin tuo eläisi jotain sinkkuelämää kun tulee juuri tuollaista kommenttai "en oo saanut moneen vuoteen olla rauhassa koneella, ihanaa kun nyt saa" - jaa miten niin siinä nyt voi olla koko päivän, eikö minua ole olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla