Kamalin joululahja jonka olet saanut? Keneltä sait?
Kommentit (6)
pienessä muovikulhossa.
Yksi ystävä soitti ennen joulua ja halusi kiireistäni huolimatta ehdottomasti tavata. Hän halusi antaa minulle joululahjan.
Ihmettelin tätä kovin, kun yleensä emme ystävien kanssa lahjoja jakele. No, ostin hänelle sitten hienot Iittalan kuumajuomalusikat.
Menin hänen luokseen kahville. Ennen lähtöä hän iski mulle käteen ison keltaisen muovipussin, jonka suu oli solmittu kiinni.
Pussissa oli pieni muovikulho ja ihan kivikivikovia englanninlakuja siinä.
En oikeasti ymmärrä, mikä ihmeen juttu tuo lahja oli. Oliko löytänyt sellaisen kaapistaan ja halusi päästä siitä eroon? Olisi laittanut roskikseen! Vai vittuiluako tuo oli?
Oli saanut sen etelän panolomalta. No uusi vuosi juhlittiin sitten jo erikseen.
tuoksulyhdyn. Ihan kiva lahja hajusteyliherkkyydestä kärsivälle, oltiin seurusteltu noin 2 vuotta.
Äidiltä vaaka.
lapsuuden joulut kun kaikista paketeista paljastui jotain mistä ei pitänyt ja sama myös toisin päin muillakin, yleensä lahjaksi tuli sukulaisilta sellaista roskaa jota he eivät itse tarvinneet tai löysivät jostain eurolla ja halusivat vain kierrättää tavaransa muille. Olessani 6-15 vuotias lahjoista löytyi mm. jalkaraspi, mummu jalkojenhoitotarvikkeita rupisille jaloille, kova ja karhea pesusieni joka vuosi, marmelaadeja joita en syönyt yms. Jonkun mielestä lahjoja ei saa haukkua mutta ihan oikeasti mieluummin en ota yhtään mitään lahjoja kuin sellaisia lahjoja mitä en tarvitse, ainiin lahjoista lasten sydänmeikkipaletti, taulu alastomasta naisesta ja karseat läpinäkyvät alusvaatteet lähes unohtui, tuli siis lahjaksi ollessani noin 18v. Joillekin ihmisille joulu on jokin pilailupäivä että katsotaan ja nauretaan kun toiset eivät pidä lahjoista, että ehe ehe. Jos pitäisi määritellä joku itselle sopiva lahja niin kyllä minulle pelkkä suklaalevy/suklaarulla/lahjakortti tai pelkkä kortti riittäisi, mutta niin aina kun ei saa valita niin mieluummin olen sitten ilman lahjoja.
Punainen muovinen pitsikuvioitu pöytäliina.
Sopi kuin nyrkki silmään meidän modernihkoon musta-valkoiseen kotiin. Anoppi se osaa tsekata nää jutut...