Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesburger työ

Vierailija
13.12.2011 |

Mikä siinä oikein antaa niin hirveän kuvan kaikille? Niin monesti lukee että se on paskaa työtä, työntekijät ovat tyhmiä tms?

T.Ihmettelevä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä voi muuta sanoa. Pieni palkka kuiteski, hengaat rasvan hajussa

Vierailija
2/8 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän eräänkin Hesen jonka työntekijöistä suurin osa opiskelee yliopistossa. Varsinkin yliopistokaupunkien kaupan, pikaruokapaikkojen jne työntekijät on usein niin fiksuja/pitkälle opiskelleita että useimpien meistä on syytä pitää suunsa kiinni työntekijöiden tyhmyydestä.

Teidän monia opiskelijoita jotka tekevät niin paljon töitä opiskelujensa ohessa että saavat kesällä palkallisen kesäloman, juuri noista "kauheista" työpaikoista paikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse työskennellyt Hesessä monta vuotta ja meitä korkeakoulussa opiskelevia oli siellä useampikin... En jaksa nyt sen enempää alkaa ruotimaan kysymystä, mutta itse tykkäsin työstäni, työsuhde-edut hyviä, jne. Heseläisiltä myös vaaditaan paljon niin hygienian, laadun kuin taloudenkin osalta. Peruspalkka nyt oli mitä oli, mutta kyllä sillä tiliä teki ja etenemismahdollisuuksia riitti.

Tottakai varmasti asiasta riittää mielipiteitä yhtä paljon kuin on työntekijöitä...

Vierailija
4/8 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huvittavaa kun usein varsinkin aikuisilta kuulee tätä "paska duuni"-kommenttia ja työntekijöitä vähätellään, mutta silti aina jonoa riittää ja suuri osa asiakkaista niitä 30+ perheineen :) Että kyllä kyseisen ravintolan palvelut silti kelpaavat.

Vierailija
5/8 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö hesessä on siniset työhousut?

Vierailija
6/8 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoi työehtosopimusta ja palkat tippui 10e/tunti! Rahat mulle, ilmaistyötä sulle. Perheyhtiöt ovat riistofirmoja!!!!

Vierailija
7/8 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niemi palvelut helsinki on kyllä vielä kauheempi työpaikka. Jos oot opiskelija tai keikka työläinen, niin olet syyllinen kaikki johdon ja muuttotyön suunnittelijoiden mokiin. Niemellä ei paljon selitellä potkujen syitä. Voi tulla vaan soitto kotiin, jossa kerrotaan ettei tartte enää tulla. Ota siinä opiskelija sitten toimeentulo varman päälle. Palkkakin aika lailla sama kun hesessä. Kusetus firmoja molemmat.

Vierailija
8/8 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkön tuo Niemen suku minkälaisia tunareita heillä on keskijohdossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan