Suomalaisia heitellään mädillä kananmunilla Kreikan lomakohteissa
Kommentit (33)
mutta tähän päivään asti olen kuvitellut, että Suomessa pyritää parempaan. Persujen jälkeen on nähtävästi ruvettu pyrkimään samalle tasolle erilaisten rasististen ja väkivaltaisten vaahtosuiden kanssa.
mutta tähän päivään asti olen kuvitellut, että Suomessa pyritää parempaan. Persujen jälkeen on nähtävästi ruvettu pyrkimään samalle tasolle erilaisten rasististen ja väkivaltaisten vaahtosuiden kanssa.
Onko jossain tuomittu muiden Euroopan maiden rasismi?
Kreikkalaiset on vittuuntuneita suomalaisille eikä sillä ole rodun kanssa mitään tekemistä. Aina sama juttu kun nämä rasistiraasut ei ymmärrä edes mitä tarkoittaa käsitteet joista puhuvat.
lisää täytettä.
Rasismi = joku suuttuu jollekulle toiselle. Rasismia on esim. se kun Pera suuttuu Ritvalle ja vetäisee tätä turpiin.
Kreikkalaiset on vittuuntuneita suomalaisille eikä sillä ole rodun kanssa mitään tekemistä. Aina sama juttu kun nämä rasistiraasut ei ymmärrä edes mitä tarkoittaa käsitteet joista puhuvat.
mutta se on rasismia jos suomalaiset on vittuuntuneita islamiin. Muistaakseni Hakkaraisesta tehtiin rasisti kun imitoi jotain rukoukutsua ja jotain laiskoja mamuja
Virolaiset on huomattavan yliedustettuna Suomen vankiloissa, mutta eipä kuulu Hakkaraiselta eesti-imitaatioita. Eikä näy puheita rikollisista virolaisista. Kumma juttu.
lomakohde. Ei enää koskaan Rodokselle. Sääli, sillä se oli todella kiva lomapaikka.
Virolaiset on huomattavan yliedustettuna Suomen vankiloissa, mutta eipä kuulu Hakkaraiselta eesti-imitaatioita. Eikä näy puheita rikollisista virolaisista. Kumma juttu.
Yliedustettuina on kyllä ihan jotkut muut kuin virolaiset.
lomakohde. Ei enää koskaan Rodokselle. Sääli, sillä se oli todella kiva lomapaikka.
Rhodoksen matkailija minäkin. Olen huolissani.
Nyt on ekaa kertaa sellainen tunne, että tämän vuodet Kreikan matkat jää tekemättä.
Kreikka on ny matkailuboikotissa vähintään muutaman vuoden.
Tilalle on tullut Turkki. En olisi vielä jokunen vuosi sitten uskonut.
missään muussa mediassa en ole nähnyt mitään erityistä Suomivihaa, pelkästään mtv3 uutisissa sen yhden toimittajan oma mielipide. Ja nyt tämä, ylläri ylläri, mtv3 nettisivut. VIIHDE-kategoriassa?
On vissiin masinoinu nyt kaverinsa mustamaalaamaan Kreikkaa.
Jokainen tekee sitä mitä parhaiten osaa.
missään muussa mediassa en ole nähnyt mitään erityistä Suomivihaa, pelkästään mtv3 uutisissa sen yhden toimittajan oma mielipide. Ja nyt tämä, ylläri ylläri, mtv3 nettisivut. VIIHDE-kategoriassa?
On vissiin masinoinu nyt kaverinsa mustamaalaamaan Kreikkaa.
Lumikero no tunnettu mamuttaja ja tuskin mustamaalaa ketään ilman syytä.
No onhan tietysti helpompaa heitellä mädillä kananmunilla kuin maksaa veroja.
mennään, sitä lähempänä ihmiset ovat eläintä.
Eivät hallitse tunteitaan, käyttävät väkivaltaa jne.
Ja näitä vielä pitäisi auttaa, eläimiä...
miks joku matkustaa kreikkaan? Niitten pitäis maksaa että sinne joku menee
kun olen koko ikäni boikotoinut Kreikan lomakohteita.
mennään, sitä lähempänä ihmiset ovat eläintä. Eivät hallitse tunteitaan, käyttävät väkivaltaa jne. Ja näitä vielä pitäisi auttaa, eläimiä...
Mutta vain Suomi on rasistinen maa