Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinut huostaanotettu lapsena/nuorena?

Vierailija
13.12.2011 |

Mitä hyvää tai pahaa tästä seurasi elämällesi?

Itse jäin vanhempieni hylkäämäksi 14-vuotiaana, mutta minua ei huostaanotettu, kun kukaan ei ilmoittanut asiasta viranomaisille. Joskus olen miettinyt, että olisiko elämäni mennyt helpommin, jos olisin "päässyt" edes laitokseen, jossa joku edes virkansa puolesta olisi välittänyt minusta. Mutta sitten kun kuulen näitä kamalia laitoslapsen kaltoinkohtelutarinoita, niin mietin, että säästyinkö sitten joltakin vielä pahemmalta?

Kerro tarinasi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin miten jouduit vanhempiesi hylkäämäksi 14-vuotiaana? Mitä tapahtui? Minne jouduit?

Vierailija
2/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpikin muutti tahoilleen uusien kumppaniensa kanssa. En sopinut kummankaan kuvioon. Jäin asumaan vanhaan kotiimme yksin. Äitini maksoi ruokalaskun kauppaan ja koulukirjat myöhemmin, mutta en nähnyt häntä kuin ohimennen pari kertaa kuussa. Isää vielä harvemmin. Ylimääräistä rahaa en saanut kummaltakaan vaan jaoin mm. mainoksia saadakseni vaatteita jne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvinneet elämässään paremmin kuin minä, kun ei ole näköjään tarvetta tulla av:lle palstailemaan :D

Ap

Vierailija
4/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvinneet elämässään paremmin kuin minä, kun ei ole näköjään tarvetta tulla av:lle palstailemaan :D

Ap

En ainakaan itse tunne yhtään, joka olisi ollut huostaanotettu lapsena.