Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä anopille joululahjaksi?

Vierailija
13.12.2011 |

Joku ehdotti toisella palstalla menolippua kiinaan...oisko teillä parempia ehdotuksia. Olen aikas neuvoton.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lämmin huivi, hyvä kirja ja teetä?

Vierailija
2/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille viimekesän ylijääneet grilli hiilet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipyyhkeitä, sukkia ja kirja/arvokkaampi lehti, jouluarpa ja ristisanakirja, viltti..

Vierailija
4/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten piirustuksia ja askarteluja.

Vierailija
5/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ku meillä kaasugrilli. Jos annan kaasunjämät?

Anna sille viimekesän ylijääneet grilli hiilet

[/quote]

Vierailija
6/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku lämmin huivi, hyvä kirja ja teetä?

Huivi tai joku koru voisi olla hyvä idea. Ongelma on se anopin kanssa ettei koskaan toivo mitään. Ei siis mitään muuta kuin että saa olla meidän kanssa jouluna. Mutta ei sitä voi kääriä pakettiin. Ei tee tätä koskaan helpoksi. Meille ostaa kaiken mitä vaan toivomme mutta itse ei halua tai toivo mitään. Taisin kirjoittaa tuon " mitään" jo aika useaan kertaan...

Anoppi on aivan ihana kyllä. Mutta ei osaa arvostaa itseään ja jos ostan kauniin vaatteen ei taatusti käytä kun on kaunis...hmm...kirjoja olen ostanut kyllä usein mutta olisi kiva välillä jotain muuta ja kun ei osaa sanoa mitä kirjoja haluaa.. :)

Vierailija
7/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anpooi on jo päälle 90-vuotias.

Vierailija
8/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

villashaali

kalenteri lapsenlasten kuvilla

lahjakortti teatteriin

hyvää suklaata

Vierailija
9/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että joku ihana cd-levy voisi myös tulla kyseeseen.

Vierailija
10/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victor klimenkon esityksistä tai jokin muu laulaja, kun hänellä on ikää näin paljon, hän voi arvostaa tällaista cd-levyä, tai jokin uskonnollinen kirja, jos jaksaa vielä lukea, voisivat olla hänen mieleen.

Voi kun minulla olisi anoppi vielä elossa, mutta on sentään jo aika iäkäs mieheni sisar, todella lämmin ihminen, taidan itsekin muistaa jotain hartaanpaa lahjaa

Vierailija
11/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin laminoitu BMI-taulukko, juhlavampi kuin laminoimaton ja voi pyyhkiä roiskeista puhtaaksi.

Vierailija
12/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin paikkaan x anopin mieltymysten mukaan (teatteri, ruokaravintola, kauneushoitola, stocka, uimahalli...)

Materiaa kaikilla on jo vaikka kuinka, joten jos et ole vuoden aikana bongannut hänen puheistaan mitään mitä on vailla niin anna aineettomia tai kuluvia lahjoja.

Vierailija
13/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja villalankaa. Anoppi ei toivo kuin vessaharjaa ja sen hankkii mieheni.

Anopin intohimo on neuloa sukkia köyhien maiden lapsille. Onpahan jotain sitten mistä neuloa.

Menneinä vuosina olen tehnyt anopille patalappuja, pyyhkeitä, yöpaidan, essun, huivin, shaalin, ostanut kauniita lakanoita, tarpeellisia astioita, kirjoja, palapelejä jne. Suurin osa on kaapeissa avaamattomissa pakkauksissa edelleen, kun vanhat sataa kertaa parsitut välttää oikein hyvin. Ja me sitten perimme nuo kaikki anopin maun mukaiset tavarat vissiin, kun anopista aika jättää.