Pienet rinnat
Onko mitään mahdollisuuksia kasvattaa rintoja? Silikoonit eivät ole vaihtoehto. Koen rintani liian pieniksi ja itseni vähemmän seksikkääksi kuin suurempi rintaiset ystäväni. Usein seksiä harrastaessa keskityn miettimään rintojeni kokoa, joka on aika kiusallista.
Kommentit (11)
niin ovat edes vähän isommat tuon ajan
t. kohtalotoveri
Täälläkin toinen pienirintainen, kaksi pitkää imetystä takana ovat tehneet tehtävänsä. Aika ajoin koen kompleksia rinnoistani ja välillä
ajattelen, että mitä väliä.
Yritän ajatella positiivisesti, että rintani ovat terhakat (eivät mitkään
patalaput) jne. Käytän kevyesti topattuja liivejä, että paidat näyttävät
paremmilta päälläni.
En osaa sen kummemmin sinua " auttaa" , mutta samassa veneessä
ollaan;
toi edellinen toimii just sen imetyksen ajan..mut siihen se sit tyssää. mulla kasvo 70a:sta c-kuppiin raskaus/imetysaikana. ihana katsella kuvia missä on tissit:), mut imetyksen loputtua ne 70a:tki katos/alko riippua sen minkä nyt voi:(((((
mäkään en halua silikoneja, mutta asia häiritsee. kaikenlaisia toppauksiahan on, mutta ei ne tietty sängyssä auta:)
tää ei liity nyt tähän, mutta kertokaa mulle tyhmälle, miten rintsikoiden koot menee? eli onks 70a ja 70b samankokonen kuppi?? eli onks toi 70 vaan se vartalon ymp.mitta? kiitti:)
Minulla oli oikein mukavat tissit imetysiakana, mutta sen jälkeen tyhjenivät entisestään. Minä en oikein löydy kauniita rintaliivejäkään, kun ei ole kamalast mitään mitä työntää keskelle ja ylöspäin. Lattana kun olen:(
Vierailija:
tää ei liity nyt tähän, mutta kertokaa mulle tyhmälle, miten rintsikoiden koot menee? eli onks 70a ja 70b samankokonen kuppi?? eli onks toi 70 vaan se vartalon ymp.mitta? kiitti:)
Eli rintaliivejä ostettaessa mitataan mitta rinnan alta ja lisäksi rinnanympärys normaalisti siitä rinnan päältä. Tuo mitta rinnan alta on se numero, ja rinnanympäryksen ja rinnanalusmitan erotus sitten määrää sen kuppikoon.
Nuo mittataulukot löytyy kyllä osaavista kaupoista. Minulle joskus aikanaan niitä esiteltiin. Kerrottiin myös että D75 on oikeastaan aika samankokoinen kuin C80 vaikka omasta mielestä istuvuus on toisessa nolla... Kokeilin sitten toiseen suuntaan, ja DD70 sopi mainiosti. :-)
Raskauden ja imetyksen aikana rinnat oli hyvän kokoiset ja sitten tosiaankin imetyksen jälkeen kuppikoko pieneni aika paljon. Joskus A-kuppikin tuntuu liian suurelta:(
Vielä päälle tähän kova laihtuminen, nyt pelkät patalaput roikkuu edessä. En sit tiiä auttaisko painon nosto tilannetta?
Onko kukaan kokeillut geelitäytteisiä rintsikoita? Istuvatko hyvin ja ovatko muuten mukavat käyttää?
Pienet pystyrinnat on erittäin kauniit ja seksyt. Vedäppä ensi kesänä tiukka pikku toppi päälle ja lähde kaupungille. Miesten katseet eksyy sun rintoihin HETI, muista ettet laita liivejä, vaan NÄNNIEN pitää näkyä!
Eikä rinnoilla nussita, tärkeintä on olla estoton ja halukas sängyssä ja nauttia!
Seksikkyydessä on lopulta hyvin vähän tekemistä rintojen kanssa. kun viihdyt kropassasi ja rakastat sitä - miehetkin himoavat!!
kokemusta on ;)
ja kumma kyllä: nautin seksistä _täysin rinnoin_!
myös mieheni rakastaa rintojani, jotka todellakin ovat edelleen pystyt ja kiinteät.
ap