Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä ketään uhkailtu joskus?

Vierailija
17.11.2005 |

Miten kävi? Toteuttiko henkilö uhkauksensa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä uhkailen harva se päivä muksuja, mutta harvemmin toteutan, noo pari leluu on lähtenyt kyl kaatikselle..

Vierailija
2/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uhkaillaan koko ajan. asialla eksä. minut ja mieheni on mm. hakattu isomman porukan toimesta pariin otteeseen, autoni varastettu ja poltettu, koiramme ammuttu pihalle, jne. vasta saatu lähestymiskielto plakkarissa vaan ei se paljon lohduta kun sitä ei koko suvulle saa. olen totaalisen kyllästynyt olemaan vainottu:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuota on jatkunut?

Vierailija
4/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen vielä välttänyt pahimman.

Vierailija
5/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen siitä kun vihdoin uskaltauduin jättämään kyseisen paskiaisen. asun 300km päässä hänestä, terrori alkoi todenteolla kun eksä kuuli jostain että tapailen uutta miestä. tältä nykyiseltä mm. murtui yläleuka ja useita hampaita katkesi. nyt olen raskaana ja todenteolla peloissani jos vielä käyvät kimppuun.. onneksi eksä kuulemani mukaan on lähdössä vankilaan alkuvuodesta:( levähdystauko...

Vierailija
6/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole ex, eli vähän kaukaisempi henkilö. Silti pelottaa itsen ja lapsien puolesta. En ole kuitenkaan mielestäni tehnyt hänelle mitään pahaa siksi tuo uhkaus tuntuu niin järjettömältä.

Vierailija
7/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eräs yrittäjä uhkaili tekevänsä jotain jos tulen hänen myymäläänsä (olin poliitikko).

Oletko sinä 5 kansallispukuinen?

Vierailija
8/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivista ei mitään havaintoa. Toinenkin opiskelukaveri sekosi ja melkein kursisti minut...

Vierailija
9/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole eikä nykyiseni eikä eksänikään.

Vierailija
10/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömiä tuollaiset uhkailut! Miten pystytte ollenkaan elämään normaalia elämää kun koko ajan saa pelätä????

Vierailija
11/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli piano oli vielä yhteisessä asunnossa, kun en ollut saanut kuljetusta sille vielä.

Pahinta oli kuitenkin uhkailu itsemurhalla.... Se oli järkyttävää. Vieläkin vihaan sitä ihmistä eniten maailmassa ja en ikinä halua enää nähdä. Puoli vuotta se terrori kesti: puheluita iltamyöhään itsemurhauhkauksilla, aamulla saattoi soittaa kuudelta kertoakseen, että haluaa kuolla, koska olen " paska" tai sitten vakoili uuden asuntoni edustalla. Uhkaili tappaa mahdolliset uudet miehet jne.

Vielä erotessa en vain enää välittänyt ja halunnut elää yhdessä. Kun lopulta tuo terrori loppui, niin sen jälkeen en ole kokenut kuin vihaa ja inhoa.

Vierailija
12/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uhkasi tappaa itsensä, jos nainen ei ota häntä takaisin. Yritti hirttää itsensä, ei kuollut joutui sairaalaan hetkeksi aikaa.

Vierailija
13/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen työkaverin kanssa tehtiin rikosilmoitus hänestä, uhkaili, haukkui ja häiriköi ja siihen loppui. Sai sakkoja.

Vierailija
14/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni toimesta. Nyt en ole enää töissä, mutta pelkään edelleen mitä minulle tapahtuu. Mikä neuvoksi? Olen ajatellut kirjoittaa kaiken tapahtuneen ylös, joten jos jotain tapahtuu niin ainakin on syyllinen tiedossa.

Vierailija
15/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minähän en halunnut kuolla :(

Vierailija
16/16 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ex uhkaili et jos oikeesti jätän niin hän tappaa ittensä, hyvin voi edelleen monen vuoden jälkeen uhkailuistaan.