Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri elämäni kuudennen kännykän, tahdotko kysyä jotain

Vierailija
13.12.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Tornion asukasluku?

Vierailija
2/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vuonna 96 ja nyt äskettäin kuudennen. Eikö ole jännää? Mikä mahtaa olla horoskooppimerkkisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.7.2011 wikipedian mukaan

Vierailija
4/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 92 ja nyt on menossa samoin kuudes puhelin

uutena olen näistä hankkinut neljä

Vierailija
5/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kokeneena "kännykkäshoppaajana" toiselle kysynkin, että tuliko muna ennen kansaa, vai onko hauki sittenkin se kala?

Vierailija
6/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vuonna 96 ja nyt äskettäin kuudennen. Eikö ole jännää? Mikä mahtaa olla horoskooppimerkkisi?

Olen kaksonen vanhalla kaavalla. Jos taivaanmerkit ois päivitetty. olisin ilmeisesti härkä. ap

Vierailija
7/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kokeneena "kännykkäshoppaajana" toiselle kysynkin, että tuliko muna ennen kansaa, vai onko hauki sittenkin se kala?

Heh, tarkoitin tietysti että ennen kanaa.

Vierailija
8/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista montako on ollut, ehkä 15 ainakin.

Ekan 2110n sain vuonna 1995, ja yhtään kännykkää en ole itselle ostanut. Lapsille olen ostanut 3.

Ei mitään kysyttävää AP:lta.

Vierailija
9/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna tuli ennen kansaa (=ihmisiä). Dinosaurukset munivat jo aika aikoja ennen ihmisiä ;) ap

Vierailija
10/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tarkoitin tietysti että ennen kanaa.

Tähän en pysty antamaan oikeaa vastausta, mutta enhän toki niin luvannutkaan. ap

Vierailija
11/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ostanut yhtään, mutta teininä sain vanhemmiltani lahjaksi kännykän ja sen hajottua mieheni osti minulle uuden. Nyt on siis toinen käytössä ja ensimmäiseni sain vuonna 1999. Mielestäni olen vähäkännykkäinen. :)

Ai niin, eräs kaverini jaksoi muutamia vuosia sitten jauhaa siitä, että minun pitäisi antaa vanhat kännykkäni keräykseen, jotta ne päätyisivät kehitysmaihin. Jouduin vähän aikaa miettimään, että mitä ihmettä ne siellä tekisivät ja mitä iloa siitä olisi kenellekään viedä romua sinne. Sitten välähti, että hän varmaankin oletti vanhan kännyni toimivan vielä. :D

Vierailija
12/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ostanut yhtään, mutta teininä sain vanhemmiltani lahjaksi kännykän ja sen hajottua mieheni osti minulle uuden. Nyt on siis toinen käytössä ja ensimmäiseni sain vuonna 1999. Mielestäni olen vähäkännykkäinen. :)

Ai niin, eräs kaverini jaksoi muutamia vuosia sitten jauhaa siitä, että minun pitäisi antaa vanhat kännykkäni keräykseen, jotta ne päätyisivät kehitysmaihin. Jouduin vähän aikaa miettimään, että mitä ihmettä ne siellä tekisivät ja mitä iloa siitä olisi kenellekään viedä romua sinne. Sitten välähti, että hän varmaankin oletti vanhan kännyni toimivan vielä. :D

Mieheni ja kaverini päivittelevät, miten minulla voi vieläkin olla joku "ikivanha" malli. Minun mielestäni kuusi kännykkää 15 vuodessa on kuitenkin paljon, koska eihän se ole kuin 2,5 vuotta elinikää per puhelin! Hinta-laatu-suhde ei ole mielestäni kohdallaan. Ja olen vaihtanut kännykkää vasta, kun entinen on hajonnut. Pari kännykkää taitaa kyllä olla sellaisia, että mies on saanut uuden työsuhdepuhelimen ja minä olen ottanut miehen vanhan. ap

Vierailija
13/13 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on menossa 4 puhelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi