Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko riittävästi lahjoja 6-vuotiaalle?

Vierailija
13.12.2011 |

Luistimet

beyblade

pierutyyny

legohuppari 50 e

- lisäksi saa joulun jälkeen sukulaisten lahjat n. 3 kpl sisältää kai jonkun lautapelin tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin ostanut jonkun lelun.

Vierailija
2/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lapsena melko vähän paketteja ja harvemmin mitään tosi kivaa...ehkä kompensoin tätä sillä että tyttöni saa paljon kivoja paketteja ja myös poikani joka on vielä vauva. Itse ostamme vain muutaman kivan ja melko kalliin, mutta laaja suku ja ystäväpiiri pitää lahjavuoresta huolen ja hyvä niin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole mitään kivoja leluja. Mitä se raukka tekee joulunpyhät? Istuu pierutyynyllä hienossa hupparissaan, onpa coolia!

Vierailija
4/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuohon tulossa oma kello ja ilmeisesti jotain lelua pitää kehitellä. kaapit vaan tursuaa jo ennestään..

ap

Vierailija
5/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7 v saa meiltä kaksi lahjaa. Isovanhemmilta tulee yht. 2 lahjaa ja kummeilta sit ehkä 3-4 lahjaa.

Mielestäni siinäkin on jo liikaa :)

Lapsi ei ole oikeastaan toivonut edes kovasti lahjoja..kahta juttua on toivonut ja ne saa. Inhoan krääsä määrää ja vielä kun lapsi ei ole toivonut oikein muuta niin on turha kerätä leluja ym joita lapsi ei ehkä kuitenkaan osaa arvostaa.

Tiedän että on toivonut pitkään jo tiettyä lego juttua. oli kalliimpi mutta siitä pitää ja tiedän että siitä on iloa pitkäksi aikaa. Kuten muinakin vuosina on kaikista lego jutuista mitä on toivonut.

Vierailija
6/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyty olla. pierutyyny...ja hupparinhinta mainittu, eikai 6v:lle ole mitään väliä hinnalla? kun ei isommillekaan. no jokainen opettaa lapsensa joko krääsä kasoihin tai muutamaan pakettiin.

Vierailija
7/7 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä, siis poika on toivonut pilailuvälineitä

ja ton hupparin, jossa star wars-juttu, hinnan laitoin, koska musta se oli jo kallis, itse hän ei tietenkään tajua et on kallis.

Mietin, et tulee just vielä nuo sukulaisten lahjat niin kaipa tämä riittää vaikkei meiltä mitään isoa tulekaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi