Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lelut, jotka ovat mielestäsi turhia ja joita et toivo lapsillenne lahjoiksi?

Vierailija
13.12.2011 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika ei välitä pätkääkään pehmoleluista.

Pahin krääsägeneraattori on kaverisynttäri, jengi haluaa päästä halvalla ja tulee just merkityksetöntä roinaa, olen miettinyt pääni puhki, miten estää sen.

Vierailija
2/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kehitystasoon nähden liian monimutkaiset ja 100000 pientä osaa sisältävät pelit.

Pehmolelut olivat omasta mielestä kivoja kun olin lapsi, niitä oli kyllä järjettömästi, ehkä vähempikin olisi riittänyt..

Isokokoiset ja kovaääniset lelut ovat ehdoton ei. Meillä on yksi auto"rata", jossa siis ratti, vilkut ym. Pitää helvetinmoista mekkalaa. Meni aika nopeasti kaappiin piiloon, vaikka poika kai tykkäsi mutta ei helvetti sitä jaksa kuunnella, ja lelu on tosiaan sellainen pojan vartalon kokoinen niin ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kummilapseni äiti inhoaa pehmoleluja. Se on täältä matkittu asenne.

Aina, kun kuulen häneltä jonkun tyhmän mielipiteen ja sitten kurkkaan tänne, niin täältähän ne hänen ajatukset on peräisin.

Mutta kumma juttu, kun itse ostavat kyllä tuota halpismuovikrääsää lapsilleen... Mutta valittavat, että muut ei saa sitä tuoda.

Olen kyllä aina ostanut laadukkaat lelut.

Vierailija
4/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumikrääsä!!! Hyi saatana.

Vierailija
5/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä mutta mielestäni karkit eivät sovi lahjapakettiin (saavat muutenkin jouluna) tai vaatteet jotka jo silmälläkin katsottuna ovat aivan liian pieniä lapsille ja huonolla maulla ostettuja ja niitäkin meillä lapset saa "muutoinkin" kuin jouluna.

Vierailija
6/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei niitä annakaan, olen ilmeisesti pitänyt asiasta tarpeeksi kovaa meteliä.

Toinen ehdoton ei on karkki. Meillä kukaan ei syö karkkia, joten en halua opettaa lastakaan siihen.

Ylipäänsä kaikki roina on minusta vastenmielistä. Pieni lapsi leikkii ihan yhtä tyytyväisenä keittiövälineillä kuin jollain tuotteistetulla krääsällä. Vanhemman lapsen kanssa voi jo ollakin eri juttu, kun asioiden pitää olla tietyn merkkisiä tms.

Vierailija
7/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän, miksi.......kummilapseni äiti inhoaa pehmoleluja. Se on täältä matkittu asenne.

Ei ole tullut mieleesi, että syynä voi olla se, että tämä äiti ei arvosta jatkuvasti kasvavaa pehmoleluvuorta? Kyllä mäkin toivon, ettei meidän lapselle ostettaisi ollenkaan pehmoleluja, saisi itse sitten ostaa jotain oikeasti kivoja ja laadukkaita nallukoita. Meillä on sen verran vähän tilaa, etten halua käyttää sitä turhan krääsävuoren säilömiseen.

Vierailija
8/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni "jotain pojalle" -tyyliset lahjat. Sukulaisnainen, kolmen tytön äiti, hyvin trenditietoinen, osteli joskus mustia vaatteita meille ja mitä lie haisuhirviöitä. Meillä pojat tykkäävät kyllä autoista eli ovat sillai "poikamaisia", mutta pelottavat ja rumat tavarat eivät ole kiinnostaneet ikinä. Lempivärit ovat olleet keltainen ja valkoinen.

Vierailija
9/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaikeita, jos talossa on lemmikki josta lähtee paljon karvaa. Lelut ei kestä kovin montaa pesukertaa eikä mua nappaa ollenkaan vietä tuntikausia imuroimassa pehmoleluvuorta koirankarvoista. Meillä lelut on kaapissa suojassa pölyltä ja lialta. kivojahan ne on, mutta mulle ne merkkaa vaan yhtä kotityötä lisää.

Vierailija
10/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pitää synttärit krääsättöminä kun ilmoittaa, ettei sankari halua lahjoja. Toiminut meillä. Yksi 15 lapsesta toi kuitenkin pienen lahjan.

Vierailija
11/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 2v ei ole yhtään kiinnostunut pehmoleluista, pari unikaveria on erikseen, mutta muut ei kiinnosta.

Vierailija
12/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaikki "made in hong kong".huonosti tehdyt muoviset jäljitelmäbarbiet ym jäljitelmät, jotka rikkontuvat helposti

Vierailija
13/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pehmolelutkaan käy.

Vierailija
14/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta riippuu lapsesta. Eli pitäisi hieman tietää, mistä lapsi pitää..

Itse haluan lapselleni joitain tiettyyn lelusarjaan kuuluvaa.. vaikka legoja tms..Sellaiset "yksittäiset" lelut, joita meillä ei ennestään ole, eivät usein toimi leikeissä.. esim. jos pitää jotain rakentaa, niin osia pitäisi olla tarpeeksi paljon.

Ja en missään nimessä halua sellaisia pieniä, halpoja pikkuautoja. Poikani ei leiki ollenkaan autoilla ja niitä aina jostain saa kuitenkin.

Vierailija
15/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kummipojan vanhemmat ovat sanoneet, etteivät mitään muovikrääsää halua lapselleen, myös pehmoleluja on enemmän kuin riittävästi samoin kirjoja. No legot tuntuu olevan ihan ok, mutta niitäkin heillä on jo paljon, eikä lapsi vielä pikkulegoilla rakentele. Brion puisia leluja olemme vieneet, mutta nyt kuulin anopilta, että olivat meinanneet heittää viime synttärinä viemämme brion palikat roskiin, koska eivät niistä tykkää (anoppi vei ne sitten anoppilaan)

Nyt onkin sitten ISO pulma, mitä lapselle lahjaksi (rahaa emme halua antaa, koska se ei lapselle päätyisi)

Antakaas vinkkiä!!!!

Vierailija
16/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpisfeikkibarbiet joilta irtoaa jalka ekassa leikissä, pilipalilaatua olevat pikkuautot, leikkipyssyt jne. Just ne mitä halpakaupoissa myydään. Hirvittää sekin että mitä niiden muoviosat yms. Sisältää. Lapsia surettaa kun tälläiset lelut eivät kestä yhtä iltaa pitempään.

Palapelikirjoista tippuu aina palaset, tavalliset palapelit on kyllä hyviä.

Vierailija
17/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ok, ei legot

Vierailija
18/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei niitä annakaan, olen ilmeisesti pitänyt asiasta tarpeeksi kovaa meteliä. Toinen ehdoton ei on karkki. Meillä kukaan ei syö karkkia, joten en halua opettaa lastakaan siihen. Ylipäänsä kaikki roina on minusta vastenmielistä. Pieni lapsi leikkii ihan yhtä tyytyväisenä keittiövälineillä kuin jollain tuotteistetulla krääsällä. Vanhemman lapsen kanssa voi jo ollakin eri juttu, kun asioiden pitää olla tietyn merkkisiä tms.

t.kummi

Vierailija
19/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitte vain lasten nauttia joulupapereiden rapinasta, ihanasta joulutunnelmasta ja koko perheen seurasta. Ei sillä niin väliä ole mitä siellä paketissa on. Pääasia on, että se on yllätys. Vanhempien tehtävä on huolehtia se, ettei lapselta puutu mitään tärkeää, kuten vaatteita tai liikuntavälineitä. Kummit, mummit ja pummit voivat ostaa sitten sitä krääsää, joka kestää tai on kestämättä. Minä olen huomannut omista lapsistani sen, että en osaa ennustaa mitkä lelut tulevat heille tärkeiksi. Leluja tulee niin paljon vuosien varrella, että ehkä on parempikin, että lapsille ostetaan mieluummin halpiskrääsää kuin kallista.

Älkää pilatko lasten jouluiloa!!!

Vierailija
20/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä valitettavasti aina tulee :( Monet sukulaisista ovat sitä mieltä että kolme halpaa (lähes kertakäyttöistä) autoa on parempi kuin yksi hyvä. Lahjatoiveita kysyttäessä olemme alkaneet sanomaan tietyn merkin, jotta ei tulisi krääsää, silti yhden auton tilalle tulee kolme halpista, kun kerran halpahallista sai näitä kolme samaan hintaan! :(