Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lelut, jotka ovat mielestäsi turhia ja joita et toivo lapsillenne lahjoiksi?

Vierailija
13.12.2011 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä olen saanut vinkin huonoja ovat. Lapset ovat saaneet niitä jo 2. Onneksi siinä vaiheessa on helppo palauttaa kauppaan, kun on kaupan paperi ja suojamuovit päällä.

Vierailija
22/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haukkuvat-naukuvat-itkevät-paskovat-metelöivät. Pieni muovikrääsä.Mielipuolista älämölöä täydellä volyymilla pitävät lelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on jo niin paljon kaikkea, että en keksi mitään mistä riemastuisivat pidempään kuin hetkeksi.

Vierailija
24/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muovikrääsä mikä hajoaa heti.

Vierailija
25/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapselle ei kiitos tarvitse tuoda mitään jääkiekko- tai potkupallokamaa, koska se ei ole niistä pätkääkään kiinnostunut. Ei myöskään nalleja tai pehmoeläimiä, koska ei lapsi välitä kuin siitä yhdestä rakkaimmasta kuitenkaan.

Pikkuautoja sen sijaan saa tuoda, meillä ne halpiksetkaan ei ole olleet kertakäyttöisiä vaan kestävät vuosikausia.

Eli musta olisi kiva kun lahjanantajat välittäisivät sen verran, että ottaisivat selvää, mistä lahjan saaja ilahtuu, eivätkä antaisi vain "jotain pojalle".

Vierailija
26/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikka pursuaa niitä, joten ei kiitos yhtään enempää meille!

Vierailija
27/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on raivostuttavia. Jokainen on laitettu vähin äänin kaapin perälle. Tavalliset palapelit sopivassa määrin ihan ok.

Vierailija
28/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkuvan väriset muovihärvelit, joista lähtee rumia ääniä. Noilla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
29/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palapelikirjat ovat minustakin aivan kamalia. Muoviset halpalelut saavat myös ääneni. Mieluummin joku pieni paketti esim.legoja kuin joku muovipyssy tai auto,joka ei kestä yhtään mitään.

Vierailija
30/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapit tursuaa pehmoleluista, kun aina niitä joku tuo ja joka paikka on täynnä kaikkea pientä muovista lelua joka hajoaa nopeaa. Toki lapsi niistä pitää, mutta ei se ole kiva jos niitä on isot määrät.

Vierailija
31/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää niistä palapelikirjoista?

Meillä on niitä useampi ja tyttö kyllä tykkää tehdä, enkä minäkään oo keksiny mitään huonoa niistä. Olin niitä ajatellu jopa että ovat kivoja lahjoja tuttavaperheiden lapsille tarvittaessa. Mut hyvä kun tuli luettua täältä että ovat muiden mielestä ihan kamalia.

Mun ei toivottujen listalla on ainaki kaikenlaiset rihkama (esim. Tiimari) koriste- ja sisustusesineet, pehmolelut (ihan vaan siksi että niitä on miljoona ja ne ei löydä tietään leikkeihin kuin tosi harvoin) ja sellanen muuten vaan huutava-vilkkuva-muovilelukrääsä.

Vierailija
32/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää niistä palapelikirjoista?

Meillä on niitä useampi ja tyttö kyllä tykkää tehdä, enkä minäkään oo keksiny mitään huonoa niistä. Olin niitä ajatellu jopa että ovat kivoja lahjoja tuttavaperheiden lapsille tarvittaessa. Mut hyvä kun tuli luettua täältä että ovat muiden mielestä ihan kamalia.

Mun ei toivottujen listalla on ainaki kaikenlaiset rihkama (esim. Tiimari) koriste- ja sisustusesineet, pehmolelut (ihan vaan siksi että niitä on miljoona ja ne ei löydä tietään leikkeihin kuin tosi harvoin) ja sellanen muuten vaan huutava-vilkkuva-muovilelukrääsä.

Muoveista ei ole ollut apua sivujen välissä.

Vierailija
33/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tavaraa joka kuormittaa ympäristöä. Mieluummin yksi laadukas kestävä lelu kuin viisi olematonta muoviromua.

Vierailija
34/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, vanhin teini, nuorin vauva ja yks siltä väliltä. Joka perkeleen joulu tulee noita pehmoleluja ainakin yks kappale joltain.

Varmaan tulee tänäkin jouluna koska on toi vauva?

Myöskään kynät, vihkot ja tälläiset on ihan turhia, meillä on niitä ihan omasta takaa jo tarpeeksi.

Eikä kiitos mitään avaimenperiä tai vastaavia turhia härpäkkeitä, sellasta pikkukrääsää.