Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Minne ruoka joutui?

Vierailija
13.12.2011 |

Odotin illalla miestäni töistä kotiin ja tapani mukaan kokkailin siinä hänelle parin päivän eväät, kahta eri ruokaa. Nyt on yksi annos pakastimessa ja yksi jääkaapissa tätä toista ruokaa, mutta mihin helvettiin se toinen katosi?! Tein kattilallisen keittoa josta oletan mieheni syöneen illalla korkeintaan puolet, puhuimme tulevien päivien eväistä ja nyt hellalla on tyhjä kattila?! Mihin se puolikas keitto katosi, en kehtaa miestä herättää kun on pitkä viikko... Oikeasti, ei edes tuo hirmusyömäri syö kerralla tyhjäksi kolmen litran kattilallista lihapullakeittoa! Mitä ihmettä??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllähän sitä kattilallisen iso mies syö, esim ensin pari-kolme isoa lautasellista, puolen tunnin tauko ja pari lautasellista lisää.

Mutta voihan se olla niinkin, että se laittoi johonkin pakkiin itse sitä keittoa huomiseksi.

Vierailija
2/2 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nyt kyllä naurattais vaikkei vois kun toinen nukkuu. Aina on mun pöperöt kelvanneet ja teen todella reilusti ettei tarvii nälkää jäädä näkemään, mutta kolmen litran kattilallinen? Miten se sen teki kun olin koko ajan tässä olkkarissa missä kävi syömässä, kauhoiko se tuolla keittiössä etukäteen puoli kattillista :D jotenkin todella suloista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla