Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeen välissä ehdin paketoimaan lapsen joululahjat?

Vierailija
12.12.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi yö meni muiden lahjoja paketoidessa kolmeen, toinen yö pitää vielä käyttää.

Vierailija
2/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan kohta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se sun hedelmä nukkuu joskus?

Vierailija
5/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanut miettiä lahjoja ostaessa, että olisit käyttänyt paketointipalvelua.

Lapsi hoitoon. Tai odotat, että lapsi nukkuu sikeämmin puoliltaöin - aamuyöllä.

Minä tein paketit tänään, kun yksi oli koulussa ja toinen kerhossa. Ja kolmas oli päiväunilla vaunuissa ulkona. Vauva ei tosin osaisi kertoa kenellekään, että tein paketteja, vaikka näkisikin. Mutta sen hereillä ollessa homma olisi tuskin paljonkaan edennyt, joten hyvä että nukkui tänään pitkään juuri kerhoaikaan.

Vierailija
6/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun iskä on lapsen kanssa ulkona, kaupassa, ajelulla, kylässä, ihan missä nyt yhdessä sitten käyvätkin. Mulla ihan liikaakin aikaa paketoida 1 lapsen paketit...

Vierailija
7/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee kolmeen asti yöllä paketoidessa tai ei ole aikaa paketoida kaikkia!

Minä paketoin silloin, kun lapset nukkuu. Lahjoja tulee meiltä itseltämme yhteensä neljä, joten siinä meni ehkä vartti...

Vierailija
8/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanut miettiä lahjoja ostaessa, että olisit käyttänyt paketointipalvelua.

Lapsi hoitoon. Tai odotat, että lapsi nukkuu sikeämmin puoliltaöin - aamuyöllä.

Minä tein paketit tänään, kun yksi oli koulussa ja toinen kerhossa. Ja kolmas oli päiväunilla vaunuissa ulkona. Vauva ei tosin osaisi kertoa kenellekään, että tein paketteja, vaikka näkisikin. Mutta sen hereillä ollessa homma olisi tuskin paljonkaan edennyt, joten hyvä että nukkui tänään pitkään juuri kerhoaikaan.

JOTKUT MEISTÄ KÄY MYÖS TÖISSÄ!!! Kun meillä on yksi kerhossa ja toinen koulussa, niin minä olen töissä. Ei silloin voi lahjoja paketoida.

Kahdeksalta laitetaan nukkumaan, mutta vieläkin ovat hereillä. Nuorimmilla ikää 4 ja 2.

Ei tuo auta, mitä joku ehdotti, että muuttaa isompaan taloon (?). Meillä on 6 huonetta ja keittiö ja kyllä nuo vaan osaavat sängystä nousta ja tulla ihan minne huoneseen tahansa.

Yleensä nukahtavat puoli yhdentoista maissa, hypittyään ja pompittuaan 2,5 tuntia sängyssä ja sieltä pois.

En vaan millään jaksa käydä enää puoli yhdeltätoista paketoimaan, koska aamulla on noustava kuudelta ylös.

Vierailija
9/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taapero on unilla ja mies nukutti vauvaa. Meni puolisen tuntia.

Vierailija
10/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paketoin silloin, kun lapset nukkuu. Lahjoja tulee meiltä itseltämme yhteensä neljä, joten siinä meni ehkä vartti...

enemmän paketoitavaa.

Lapset saavat noin 15-20 pakettia per naama, niitä on kaksi. Miehelle noin 10 lahjaa, sama äidilleni. Sitten muut sukulaiset vielä. Sellaiset 80 pakettia on ennen joulua laitettava - ei auta vaikka valvoisi yhtenä yönä kolmeen.

Vierailija
11/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 80 pakettia on ennen joulua laitettava

kamalaa...

Vierailija
13/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas joku jolla on varmaan kaikille yhteensä joku 15 lahjaa... "

herää pahvi!

Vierailija
14/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo myös, ettet silvo itseäsi saksilla, niin avuttomalta vaikutat...

Vierailija
15/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän paketoitavaa.

Lapset saavat noin 15-20 pakettia per naama, niitä on kaksi. Miehelle noin 10 lahjaa, sama äidilleni. Sitten muut sukulaiset vielä. Sellaiset 80 pakettia on ennen joulua laitettava - ei auta vaikka valvoisi yhtenä yönä kolmeen.

Vierailija
16/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 80 pakettia on ennen joulua laitettava

kamalaa...

Miehellä on iso suku.

Vierailija
17/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku jolla on varmaan kaikille yhteensä joku 15 lahjaa...

Yksi jokaiselle, siis miehelle, miehen vanhemmille, omille vanhemmille, siskoilleni, lapsille ja lasten serkuille. Minkä ihmeen takia täytyisi ostaa kasapäin paketteja? Johan siinä menee maku lahjoista, jos niitä tulee niin valtavasti, että ensimmäiset jo ehtii unohtaa, kun viimeisiä vasta avaa. En ollenkaan ymmärrä sellaista ostovimmaa. Minne ne kaikki lahjaksi saadut kamat tungetaan?

Vierailija
18/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ostettuna omille lapsille yhteensä 4 lahjaa ja kahdelle kummilapselle yht. 2 lahjaa..

En ymmärrä, 80 lahjaa?? Haloo, pitääkö jokaista aikuista tai suvun lasta muistaa lahjalla??

Meillä ei osteta aikuisille lahjoja, en tod ymmärrä miksi pitäisi. Omalle miehelleni en osta eikä hänkään minulle.

Lahjat paketoidaan kun lapset nukkuu. Ei tod herää rapinaan.. Lapset meni nukkumaan tänään n 21. Paketoin lahjoja äsken puolisen tuntia.

Vierailija
19/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kukaan tarvii tuollaista rojumäärää?! Ja jo pelkistä lahjapapereista tulee ihan tajuton määrä roskaa. Kertakäyttökulttuuria, kulutushysteriaa. Surullista :( Mun mielestä tuosta on joulunhenki kaukana.

Vierailija
20/23 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kukaan tarvii tuollaista rojumäärää?! Ja jo pelkistä lahjapapereista tulee ihan tajuton määrä roskaa. Kertakäyttökulttuuria, kulutushysteriaa. Surullista :( Mun mielestä tuosta on joulunhenki kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä