Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunassa murrosikäisen kanssa?

Vierailija
12.12.2011 |

Onko normaalia että nainen käy saunassa 14-18-vuotiaiden poikiensa kanssa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11v käy nykyään yksin saunassa, kun taas entinen paras ystäväni kävi vanhempiensa kanssa saunassa niin kauan kuin asui kotona (n. 23v)

Vierailija
2/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua niinkään kiinnosta se että onko se normaalia, vaan että miten yleistä tuollainen on.

Onhan punahiuksisuus ja vasenkätisyyskin normaalia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kasvanut turvallisessa ympäristössä ilman mitään hyväksikäyttöjuttuja.

Mutta vanhempani liikuskelivat toisinaan kotona alasti, kuten itsekin nykyisin teen. Nukun alasti mieheni toiveesta ja siksi ennen aamupalaa haaluilen kotonani ilman vaatteita. Saunaan menimme lapseedessani aina yhdessä perheenä. Jos oli vieraita kylässä, niin sitten mentiin miehet ja naiset omilla vuoroillaan ja toisinaan läheisempien sukulaisten tai tuttavien kanssa kaikki sekaisin. Saunalla ei ollut tasan mitään tekemistä minkään seksin kanssa. Se oli puhdistautumisen, rentoutumisen ja juttelun paikka. Itse olen saunomisessani nyt aikuisiällä samanlainen. Suhtautumiseni alastomaan ihmisvartaloon omassa kodissa on mielestäni hyvin luonnollinen. Miehelläni on samanlainen tausta ja viimeksi, kun hänen äitinsä oli käymässä, mieheni halusi, että saunomme kaikki yhdessä minä, anoppini, mieheni ja kaikki 5 lastamme. Ja näin tehtiin.

Älä ole mustasukkainen vaimosi pojista, mene heidän kanssaan yhdessä saunaan ja se siitä. Vaimollesi he ovat todennököisesti ikuisesti hänen "pikkupoikansa" vaikka olisivat 30.

Ole kiitollinen siitä, että vaimollasi on terve suhtautuminen omaan ruumiseensa ja hyvä suhde lapsiinsa.

Vierailija
4/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaina. Itze ainani joduin piilotellen saunomaan perheen ka ssa, kun oli kerrostalosauna. yksi oli vieläpä äidin uusi mies, ei isäni siis.

Vierailija
5/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun 9v tyttökin käy isänsä kanssa. Yleensä siis käydään yhdessä koko poppoo.

Meillä myös kuljeskellaan alasti kotona.

Vierailija
6/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua niinkään kiinnosta se että onko se normaalia, vaan että miten yleistä tuollainen on.

Onhan punahiuksisuus ja vasenkätisyyskin normaalia...

ja minun 14 v käy minun kanssani saunassa, 17 v ei käy, ei ole käynyt vuosikausiin.

Vierailija
7/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun 9v tyttökin käy isänsä kanssa. Yleensä siis käydään yhdessä koko poppoo.

Meillä myös kuljeskellaan alasti kotona.

Otatteko lapset myös katsomaan panohommianne?

Vierailija
8/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on saunavuoro, joten erikseen saunominen ei oikein onnistu. Toisaalta nautimme poikien kanssa saunassa juttelemisesta, kun kenelläkään ei ole kiire minnekään. Saunaan ei tietenkään ole pakko tulla. Itselläni on pyyhe ympärillä ja pojilla myös eli paljasta pintaa ei pahemmin näy. Suihkussa käymme tietysti yksi kerrallaan.

Vierailija
9/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ei tullut ees mieleen että saunassa vois olla jotain päällä.

Eli ketjussa on kyse siitä että kaikki saunassa olijat ovat täysin alasti!

Vierailija
10/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut käydä yksin, mutta sitä mahdollisuutta en saanut.

Vierailija
11/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko lapset myös katsomaan panohommianne?

Vierailija
12/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aivan luonnollisia asioita.

Vierailija
13/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen, kun murrosikä alkoi, ja se oli kulttuurijuttukin toisaalta, että se oli häpeä enää mennä sen ikäisenä. ja siksi ymmärrän vain etttä lapset käyvät vanhempiensa kanssa saunassa.

Vierailija
14/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaan siskoni kanssa saunassa. Itse en käynyt vanhempien kanssa varmaan enää 10v vanhempana.

Vierailija
15/16 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin välillä yhdessä mökillä. Kotona harvemmin kaikki samaan aikaan, koska asumme omissa kodeissamme omien perheidemme kanssa.

Mutsi 59, faija 62, systeri 28 ja minä 25. Mielestäni ihan normaalia. Jos puolisomme saunoisivat samassa syssyssä, se olisi hieman outoa.

16/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia että nainen käy saunassa 14-18-vuotiaiden poikiensa kanssa?

Joo kyllä se on normaalia, ite olen vieläkin äidin ja iskän kaa saunassa samaan aikaa ne teinipelot mitä jos pippeli nousee pystyy saunassa yhtäkkiä on menny jo pois oon 25v ja teininä olin aina perheen kanssa saunassa. Ja ne teinipelot häpeys esim pippeli karvasta isompi pippeli kuin ennen semmosta mulla ei ollu koska mä en ymmärrä mikä häpeäminen on mä voin valehdella jollekulle suoraan päin naamaa ilman häpeämistä sad mutta sen teen todella harvoin huh. kun sisko tulee käymään se asuu nykyään poikakaverin kaa ne tapas netissä mäkin etin nyt netistä. Joo eli kun sisko tulee käymään niin mennään kaikki saunaan samaan aikaan tai siis kaikki samalla kerralla saunan siskoni on 21 kun sisko asui kotona vielä niin oltiin vaan joskus minä ja sisko yhdessä mentiin saunaan ja aina kun me mentiin niin kun mulla oli herkkä teini pippeli niin äiti sanoi mulle no olkaa sit kiltisti saunassa? Joo... sanoimme ja siellä juteltiin semmosestamitä ei uskaöla vanhempiensa vieressä keskistella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi