Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kunnossa hampaasi ovat? Ikäsi? Koska kävit viimeksi hammaslääkärissä?

Vierailija
12.12.2011 |

Mulla on huonot taimmaiset hampaat, osan sais varmaan jo vetää pois, ei taida saada enää paikkaa paikan päälle. Olen 40, äidillä oli tekohampaat tässä iässä, lasteni 10 ja 12 v. hampaat täysin ehjät. Toivotaan että "pojasta polvi paranee".

Kolme vuotta sitten viimeksi hammaslääkärillä, nyt ei ole enää varaa yksityiseen, yritän rohkaistua soittamaan kunnalliseen, pakko kai sinnekin on päästä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä ei ole ollut koskaan, hammaskiveä tulee joskus ja sitä saa käydä poistattamassa välillä. Valkaisusta haaveilen (olen pari kertaa sellaisen tehnytkin), mutta nyt raskaana ollessa en sitä halua. Olen ollut oikomishoidossa, jonka tulokseen en ole ihan täysin tyytyväinen, ja alahampaissa on sisäpuolella edelleen kaari, etteivät lähde menemään vinoon. Yhden alaetuhampaan kohdalta on ien vetäytynyt, kolautin sen avatessani jotain pakkausta hampailla (hyi, paha minä), eikä se parantunut kunnolla. Sekin laitetaan kuntoon, kunhan tuo lapsi tuosta syntyy.

Ikää 30v ja äiti hammaslääkäri :)

Vierailija
22/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kymmeniä.

...Mutta arvatkaas, hampaani ovat hyvässä kunnossa! Kävin viimeksi hammaslääkärissä kolme kuukautta sitten ja seuraavan kerran käyn kolmen kuukauden päästä.

Vanhoja paikattuja hampaita on korjattu siistimmiksi kokonaisuuksiksi posliinien avulla. Yhtään juurihoidettua hammasta minulla ei ole. Reiät ovat olleet siis aika pinnallisia. Mihinkään ei satu. Ikenet eivät vuoda verta. Henki ei haise.

Pesen hampaani kaksi kertaa päivässä ja iltasin puhdistan huolella myös hammasvälit.

Terv, heikko kiille, mutta vahva hammasluu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla viisaudenhampaat eivät ole koskaan puhjenneet, röntgenkuvassa kyllä näkyvät. Eivät ole oireilleet mitenkään, joten niille ei ole tarvinut tehdä mitään.

22

Vierailija
24/24 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi tarvetta, mutta onko se mahdollista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän