Penis gallup (taas) nyt yksinkeraisesti, että iso vai pieni.
Eli jos pitää valita joko iso taikka pieni ei siltä välilä. Kumman ottaisit ja perustelut perään ;)
Itse pidän isosta ja perustelut: Mahdollistaa enemmän asentoja, kiihottaa visuaalisesti ja toki tuntuu paremmalta kun ei vaan huulia kutittele.
N:28
Kommentit (33)
Eipä ole nuo miehetkään miettineet, pahoittaako joku nainen mielensä kun puhuvat kaikenaikaa naisen kropan tai alapään löystymisestä.
Ja itse kysymykseen. Tietysti ISO. Mitä isompi sen kiihottavampi.
Treenata timmi kroppa ja alapää vai hankkia isompi penis?
Eipä ole nuo miehetkään miettineet, pahoittaako joku nainen mielensä kun puhuvat kaikenaikaa naisen kropan tai alapään löystymisestä.
Ja itse kysymykseen. Tietysti ISO. Mitä isompi sen kiihottavampi.
Missäspäin simis asustelee. Mie haluaisin kokea kerran elämässä suurta sisääni. Voisitkos tulla luokseni Espooseen.
Kuten täällä on monesti todettu, sitä alapäätä ei aina saa timmiksi vaikka kuinka treenais. Niinkuin ei penistäkään saa isommaksi treenaamalla.
Mulla on 17cm ja 4,3cm paksu (tarkkaan on mitattu). Kertokaa naiset suoraan onko hyvän kokoinen.
m
mutta ei sillä ihmeitä saada aikaan synnyttäneessä pillussa. Paksuutta saisi olla enemmän.
Ihan tiedoksi ettei alle 16cm peniksiä ole edes olemassa vai ootko muka ite nähnyt? Granoldmans yliopiston tutkimuksen mukaan peniksen pituus on 16-27cm ja keskikokoinen on n. 22cm. Omalla miehelläni on 25cm, eikä sekään täytä omaa tyytyväisyyttäni ( ei tahdo seisoa) Ex miehellä oli 26 cm joka oli aina tanassa.
6-7 cm jäisi ulkopuolelle. Onneksi omallamiehelläni on "vain" 18 cm pitkä ja ympärysmitta n. 18 cm eli paksuimmasta kohdasta noin 6 cm. Aaaah kun tekee hyvää. Uppoaa kokonaan ja on ihanan täyttävä...
Omalla miehelläni on 25cm, eikä sekään täytä omaa tyytyväisyyttäni ( ei tahdo seisoa) Ex miehellä oli 26 cm joka oli aina tanassa.
Mutta ei tarvi mitään tutkimuksia tehdä kalujen koosta kun on silmät päässä. Ne on oikeasti 13-16 senttisiä suurin osa, sen voi päätellä veltoistakin kaluista helposti. Sitten hajakokoja ihan katkaravusta muutamaan jättiin näkee. Joka ei usko voi mennä vaikka uimahalliin toteamaan asian.
Itselläni on 27cm pitkä muna ja paksuutta siinä 5 sentin paikkeilla. Mut ainaisessa puutteessa saa olla , kun vaimolla on aina sit paikat kipeenä paneskelun jälkeen. Ei se oo isonkaan omaavan miehen elämä aina helppoo.
t : Simis