Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penis gallup (taas) nyt yksinkeraisesti, että iso vai pieni.

Vierailija
07.06.2008 |

Eli jos pitää valita joko iso taikka pieni ei siltä välilä. Kumman ottaisit ja perustelut perään ;)

Itse pidän isosta ja perustelut: Mahdollistaa enemmän asentoja, kiihottaa visuaalisesti ja toki tuntuu paremmalta kun ei vaan huulia kutittele.

N:28

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkää penistä haluan, voin käsittääkseni kävellä seksikauppaan ja ostaa sellaisen.

N34

Vierailija
2/33 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä että iso vai pieni. Toki mulle on myös tärkeää kenessä se on kiinni. Nyt kuitenkin kysyttiin iso vsi pieni. Mun vastaus on iso ja perustelut on jokseenkin samoja kun ketjun alottelijalla, eli mahdollistaa useat asennot ja omalla tavalla iso kanki kiihottaa. tuntuu hyvältä ei kuitenkaan mikään 30cm kanki heh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustelut: kiihottavaa ottaa suihin, katsoa miten se liikkuu sisään ja ulos,liikerata pidempi joten nautinnollisempi,puristaa paremmin jos itse super kostea, on vaan seksikkäämpi kuin pieni kalu.

Vierailija
4/33 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen susta tosi seksy ja toinen yök. yököllä iso penis ja seksyllä pieni. kumman ottasit jos pakko valita.

mä en oikee tiedä vielä mitä itse vastaisin. ehkä sit mieluummin kuolisin kuin kumpaakaan ottaisin. ( ja ihan juu urheilen ja olen hoikka et pitäs olla emätin ihan eilöysä....)

Vierailija
5/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noin 13-15cm on paras. alle 10 senttiä rajottaa asentoja, ja yli 20 cm. ei mahdu mulla mihinkään.

Vierailija
6/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kuitenkin enemmän merkitystä, kun on koosta kysymys.

Mun mielestä noin 13-15cm on paras. alle 10 senttiä rajottaa asentoja, ja yli 20 cm. ei mahdu mulla mihinkään.

Vierailija
7/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaksunen, ei sille ole niin paljon merkitystä minulle. Joku 19 senttinen ei mahdu enää muutkun 2/3 ja sillon se on itselleni ja miehelle vähemmän kiihottavaa. Siksi siis tuo pituus. Ja mielummin vähän lyhempi kun pidempi. En ole vielä tavannut liian ohutta tai liian paksua munaa, joten en ole kokenut paksuutta niin tärkeäksi. Mtta tietysti joku halkasijalta 2 cm tai 10 cm. ei ole kiva vaikka pituus olisikin sopiva..

6

Vierailija
8/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seikoilla ei ole emättimen ominaisuuksien kanssa mitään tekemistä. tiedoksi vaan.

M

( ja ihan juu urheilen ja olen hoikka et pitäs olla emätin ihan eilöysä....)

Vierailija
9/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksinkertainen kysymys iso vai pieni: sekunttiakaan miettimättä ja sen turhempia spekuloimatta/moralisoimatta valitsen tietysti ISON. Eipä sitä sen kummemmin tarvitse perustella, paremmalta tuntuu.

N36

p.s jos miehille annettaisiin vaihtoehto otatko väljän vai tiukan, niin tuskinpa ne täällä taivastelisivat, että kun se väljä voi olla niin paljon fiksumpi jne....

Vierailija
10/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

p.s jos miehille annettaisiin vaihtoehto otatko väljän vai tiukan, niin tuskinpa ne täällä taivastelisivat, että kun se väljä voi olla niin paljon fiksumpi jne....

Vierailija
11/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kuinka tiukka, niin jos ei osaa käyttää niitä lihaksia, ei se ole kivaa.

Ja liian tiukkakaan ei ole hyvä kun sattuu.

Mies 32v

Vierailija
12/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellanen 13-16cm ja paksuutta 3-4cm

Kaikkein paras mulle

Vierailija
13/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule sanomaan, että haluaa mieluummin pienen.

Tällä vaan pahoitetaan normaali- ja pienikokoisten miesten mieli.

Vastaan, kuten jo toisena vastannut fiksu nainen. Koolla EI OLE MERKITYSTÄ, vaan sillä kenessä kalu on kiinni ja kuinka hän on opetellut naista rakastamaan. Kuinka hän haluaa antaa nautintoa ja millä keinoin hän on siihen valmis.

Yleensä miehellä, joka on luojaltaan saanut pienen kalun, on enemmän motivaatiota opetella esim todella antamaan NAUTINNOLLISTA nuolemista naiselleen, kuin miehellä, jolla on iso kalu, muttei mitään käsitystä kuinka sitä käyttää. Suurin osa naisista nauttii muustakin kuin ison sisään-ulos liikkeestä.

Joten mies, vaikka sulla ei olis 20cm, tai edes 15cm, älä lannistu. Opettele ymmärtämään naisen fysiikkaa ja antamaan naisellesi nautintoa. Se on täysin mahdollista käsin, kielellä ja leluilla, ja esim peppuseksiin pienempi kalu on naiselle taivaan lahja :-)

Vierailija
14/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mies, vaikka sulla ei olis 20cm, tai edes 15cm, älä lannistu. Opettele ymmärtämään naisen fysiikkaa ja antamaan naisellesi nautintoa.

Ja vielä jatkaisin, että sinä mies, jolla on se iso, opettele sinäkin rakastelemaan naistasi kunnolla!! ;-)))

Vierailija
15/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko ollenkaan. tuollaisille moraalisoinnile on varmaan oma ketjunsa. Nyt kysyttiin yksinkertaisesti iso vai pieni.

Itse sanon iso ja se siitä se on pientä parempi.

Vierailija
16/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettynä iso tuntuu paremmalta kuin taitavasti käytetty pieni. Peppuseksiin tuollainen korkeintaan 4,5 cm paksu soveltuu vielä hyvinkin, ei ainakaan oma vaimo ole valitellut. Ja peppuunhan uppoaa 20 cm ja ylikin tyveä myöten. Pilluun ei useinkaan mahdu.

Kukaan ei tule sanomaan, että haluaa mieluummin pienen.

Tällä vaan pahoitetaan normaali- ja pienikokoisten miesten mieli.

Peppuseksiin pienempi kalu on naiselle taivaan lahja :-)

Vierailija
17/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä pituudella ole mulle mitään väliä

PAKSU tun tuu pillussa hyvältä ja täyteläiseltä

Ja ei sinne pilluun mahdu kuin 14-15cm pitkä joten miksi pitempi??

Kati-70

Vierailija
18/33 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teinejä täällä on taas?

Itse vastaan,että kantaja on tärkein ja sen taidot ym,mutta EI pieni vaan sopiva;)

Itselläni on nykyään mies jolla on juuri oikean kokoinen penis ja tekee sillä ihmeitä,vaikkei mikään jättiläinen olekaan.TUNNE on se tärkein:)

ei sillä pituudella ole mulle mitään väliä

PAKSU tun tuu pillussa hyvältä ja täyteläiseltä

Ja ei sinne pilluun mahdu kuin 14-15cm pitkä joten miksi pitempi??

Kati-70

Vierailija
19/33 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei vaan mahdu kun joku 13 cm. 20cm. dildo ei mene läheskään kokonaan, 15 cm dildo menee melkein kokonaan. Sen enempää ei vaan saa tunkemallakaan menemään.

Vierailija
20/33 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei vaan mahdu kun joku 13 cm. 20cm. dildo ei mene läheskään kokonaan, 15 cm dildo menee melkein kokonaan. Sen enempää ei vaan saa tunkemallakaan menemään.