Haloo, kenenkään mies ei ole vieteltävissä, jos parisuhde on kunnossa!
Kommentit (30)
jotkut pettää aina kun on tilaisuus vaikka parisuhde olisi mitä, ja toiset ei petä vaikka parisuhde olisi helvetillinen.
Kaipa sitä miehilläkin on omat periaatteensa, kuten naisillakin, henkilökohtaiset asiat mitä voi tehdä ja mitä ei.
Ei minulla ainakaan voi tulla niin ihanaa miestä vastaan että pettäisin, se vain ei onnistu, voin olla miehen kanssa vain jos rakastan häntä, enkä voisi rakastaa kahta yhtäaikaa. Jos taas en rakastaisi omaa miestäni, ottaisin eron ennenkuin alkaisin jotain jonkun muun kanssa, niin järkevät ihmiset tekevät.
"Minun" mies on perhekeskeinen. Hänen ja vaimonsa välit on kunnossa, on lämpöä ja hellyyttä, ei riitoja, tekevät perheenä paljon asioita yhdessä jne...eikä parisuhteessa ole moitittavaa. Koskaa hän ei ole pahaa sanaa vaimostaan sanonut. Mutta silti, meillä on ollut suhde yli 4v.
Taidat olla TODELLA moraaliton ja välinpitämätön ihminen.
Mä jotenkin voin käsittää satunnaisen hairahtumisen mutta en tarkoituksellista pettämistä, jota sinä harrastat.
Oli suhde kuin kunnossa.
Mutta kun olen ollut 15v onnellisessa liitossa, ei pettäminen ole tullut mieleenkään.
Minä en ole koskaan käsittänyt, millä tavalla se, että parisuhde ei ole "kunnossa", oikeuttaa pettämisen.
Aikuiset ihmiset eivät ratkaise parisuhteen ongelmia lähtemällä panemaan ympäriinsä, vaan yrittävät ensin pelastaa oman liittonsa etenkin, jos perheessä on lapsia. Jos mikään ei auta, erotaan. "Epäkunnossa" olevaan parisuhteeseen ei varmaankaan ole paras pelastus se, että lähdetään pettämään.
Siitä olen samaa mieltä, ettei kukaan voi "viedä" ketään kuin esinettä, mutta se ei tarkoita että naimisissa olevan kanssa suhteeseen ryhtyminen olisi vastuullista tai oikein.
Täysin samaa mieltä.
"Minun" mies on perhekeskeinen. Hänen ja vaimonsa välit on kunnossa, on lämpöä ja hellyyttä, ei riitoja, tekevät perheenä paljon asioita yhdessä jne...eikä parisuhteessa ole moitittavaa. Koskaa hän ei ole pahaa sanaa vaimostaan sanonut. Mutta silti, meillä on ollut suhde yli 4v.
Taidat olla TODELLA moraaliton ja välinpitämätön ihminen.
Mä jotenkin voin käsittää satunnaisen hairahtumisen mutta en tarkoituksellista pettämistä, jota sinä harrastat.Eiköhän se oo se mies joka ensisijaisesti pettää..
Suomessa naiset pettää miehiä enemmän.
Oli sitten mies tai nainen, on kyllä itse vastuussa tekemisistään, ei joku muu. Jokainen voi itse valita mitä tekee. On vain niin helppoa syyttää jotakin ulkopuolista. ihminen toimii näin, mutta tottahan se ei ole. Kyllä jokainen valitsee tekemisensä esim. pettämisen itse. Parisuhde voi olla kunnossa, ei olla kunnossa, elämäntilanne voi olla vaikea tai sitten ei. Jotkut pettävät aina, jotkut vain joskus. Ihminen valitsee itse.
pettäminen on kuitenkin aina valinta, jonka tekee parisuhteessa oleva. Jos liitto on huono tai jollakin tasolla epätyydyttävä, voi aina valita sen, että pyrkii saamaan sen kuntoon tai kertoo olostaan ja epäilyksistään puolisolle, jolloin molemmat ovat ikään kuin samalla viivalla suhteen kanssa. Jos liittoon ei tule yrityksistä huolimatta parannusta, voidaan se purkaa reilusti ja rehdisti kaikkia osapuolia kohtaan.
Pettämisessä rikotaan toisen ihmisen luottamus, revitään parisuhde rikki ja pilataan lasten usko perheeseen ja hyvään vanhemmuuteen. Puolisoa petettäessä petetään aina myös lapset, koska riski puolison sairastumiseen masennukseen asian tullessa ilmi on aika suuri. Itsetuntoa toisen järjestelmällinen pettäminen syö aina.
Jokainen meistä on omista teoistaan vastuussa. Pettäjä on vastuussa siitä, että tahallaan aiheuttaa perheelleen mielipahaa. Nainen, joka tietoisesti lähtee petturin matkaan, on vastuussa siitä, että hänen toimiensa kautta joku perhe kärsii, koska hänellä ei ole tarpeeksi itsetuntoa ja ylpeyttä vaatia enemmän itselleen.
Aina lässytetään, että kun suhde on huono ja blaablaa.. Siitä vaan pettäjät kaikkensa yrittämään, että suhde tulisi kuntoon. Jos ei tule, niin ero on vaihtoehto. Mutta kun oikeasti moni pettäjä on niin raukka, että ei kestä mahdollista yksinoloa, siksi pitää hypätä suhteesta toiseen..
olen myös sitä mieltä että kyse on ihmisestä itsestään, useimmat kai haaveilee pettämisestä (eli muista naisista ja miehistä) ihan vain vaihtelunhalun vuoksi ja sille kukaan ei voi mitään, ettei ole kuin yksi persoona, joka ei voi yhtenä päivinä olla marilyn monroe ja toisena jenni vartiainen.
joku itseään kovasti tyrkyttää. Siinä unohtuu ne parisuhteet, varsinkin jos on vähän huppelissa.
En jaksanut lukea ketjua mutta voin kertoa, että on ihmistyyppejä, jotka pettää jo ihan huomion vuoksi. Kun yksi ei vain riitä...