Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskaudesta saa iloita?

Vierailija
11.12.2011 |

Mieheni mielipide on mielestäni kummallinen, kun hänen mielestään olen raskaana vasta, kun lääkäri on asian todennut.. Kertokaa te, milloin on luvallista sanoa, että jee, meille saattaa tulla vauva.

Oletteko muuten käyneet antamassa pissanäytteen TK:ssa vai soitelleet vaan suoraan aikaa neuvolaan? Milloin kävitte ekan kerran neuvolassa?

Kiitos avusta.:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt ekan (kesken menneen) raskauden jälkeen aina varhaisultrassa ennen kuin olen soittanut neuvolaan. Ultrassa nähdään aika hyvin, onko keskenmenon riskiä, ja samalla katsotaan syke. Mun raskausfiilikset on aina alkaneet siitä hetkestä, kun ultrassa on näkynyt pikkuinen ihmisenalku jonka sydän sykkii, ja kun näyttää siltä että raskaus tosiaan jatkuu. Maksaahan se jonkin verran (50 -100 €) mut olen aina ajatellut, että se on joka pennin arvoista.

Onnea vauvasta!

Vierailija
2/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritystä takana jo sen verran kauan, että iloitsen jokaisesta päivästä, kun kuukautisia ei näy ja kotitesti näyttää plussaa. Reilu viikko on plussa näkynyt. TK:ssa ajattelin käyväni näytteen antamassa ensi pe, jos ja kun kuukautiset ovat 2vkoa myöhässä. Iloitse vaan! Se on ihana asia.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teet positiivisen testin, voit soittaa neuvolaan ja varata ajan. Eka neuvola noin rv 8.

Tottakai voit iloita heti kun teet positiivisen testin, eli saat tietää olevasi raskaana

Vierailija
4/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt mitään varmistelemassa tk:ssa pissanäytteestä. Varailin neuvolaan aikaa muistaakseni joskus 7. raskaus viikolla.

Vierailija
5/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleeni, mutta erittäin varteenotettava idea! Meilläkin yritystä takana jo jonkin aikaa, voi johtua siitäkin, että on vaikea suhtautua raskauteen kovin rauhallisesti.:) Olen niin iloinen! Ap

Vierailija
6/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee näyttää näitä viestejä myös miehelle.:) Kiitos vaan rohkaisusta ja mieleni piristämisestä, en ehkä olekaan ajatuksineni ihan ulapalla. Ap

Vierailija
7/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla ajatteleva mies. Ihmettelen täällä tuoretta plussaa sitten itsekseni. Mies on kuin viilipytty.

Vierailija
8/8 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvola on tosiaan vasta sitten, kun kuukautiset ovat n. 4 viikkoa "myöhässä" eli raskausviikolla kahdeksan. Raskautta ei siellä mitenkään todeta, vaan ekaan ultraan asti (n. rv 12) mennään sillä tiedolla, että kotitesti on näyttänyt positiivista.

Toki keskenmenon riski on suurin raskausviikkoon 12 asti, ja minä olen ekassa raskaudessani uskaltanut iloita oikein kunnolla vasta sitten. Toinen raskauteni päättyi keskenmenoon, joten kolmannessa raskaudessa kävimme varhaisultrassa n. viikolla 9, jossa todettiin kaiken olevan kunnossa.

Paljon onnea ja iloa odotukseen! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä