Janica voitti bbN
Kommentit (22)
tissitkin samanlaiset paitsi aidot, muutaman vuoden vanhempi mutta paljon nuoremman näköinen. Ja paljon fiksumpi. En ole kade.
Enkä menisi telkkariin vetämään helmiä pillusta, minulla on lapsia jotka häpeis silmät päästään ja tulisi kiusatuksi koulusta nyt ja tulevaisuudessa. Kenties lasten kaverit nähneet ohjelman, ehkä jopa lapset. Jos normaalisti lapset altistettaisiin katsomaan äitinsä panemista ja esineiden vetämistä alapäästä niin se olisi rikos. Itsekäs ja typerä bimbo. Sääliksi käy lapsia:(
Hyvä Janica! On varmasti mitä parhain Äiti lapsilleen toisin kuin te katkerat ihmiset omillenne jotka haukkuvat täällä ihmistä, jota ette edes tunne. Niin moni on kateellinen Janicalle. Pitäkää itsenne kauniina ja huolehtikaa itsestänne älkääkä päästäkö itseänne "ränsistymään" niin tunnette myöskin olevanne upeita... Ja Äitinä olo on pelkkä tekosyy ettei ole aikaa edes kahden minuutin hiusten kampaamiseen. :) Ihana nähdä kun joku on niinkin hyvässä kunnossa kun Janica! Miksi sellaista kroppaa ja kauneutta sitten pitäisi peitellä "teltoilla" ja verkkareilla?
joka tv-yleisön katsellessa vetäisi pillustaan helminauhan?
Joo, surullista.
tosi kiva voittaja...Helminauhaa pillusta ja silleen kaiken kansan edessä ja lapset kiittää... HYI.. Ja en todellakaan ole kade :) Ei pienintäkään syytä olla...
Vaikutti kyllä yhdeltä aikuisimmista ja fiksuimmista ihmisistä talossa. Enkä nyt tarkoita, että "aikuisuus" olisi joku meriiti. Mutta tasapainoinen, itsensä kanssa sinut oleva nainen. Ei halunnut muille pahaa.
Nätti kroppa, kyllä. Mutta miten se mun mielestä oli jotenkin naamasta nätti, mutta kuluneen ja turvonneen oloinen, paljon vanhemman näköinen.
Ja ne punaiset hiukset nyt vaan ei sopinut sille.
Itse olen paljon rumempi, kroppa yms. ja naamastakin, mutta Janica oli jotenkin vähän elähtäneen näköinen. Esim. Tanjakin oli freesimpi.
että tanja on nuorempi?? ja mite kaikki jaksaa valittaa et veti helmet sieltä mistä veti ym. eiköhä se oo jokaisen oma asia mitä siellä tekee! ja te ketkä ette niin tekis nii hyvä homma ja plaa plaa ootte niiiiin hyviä äitejä että! musta oli aineki hyvää viihdettä! ja janica oli mukavan tuntunen, eikä mikään kitisiä niiku esim. suvi, vaik kyl mä suvistaki tykkasin. oikeestaan kaikista muista paitsi annikasta... ja hei se on bb siellähä ne aina panee yms. nii oliko nyt siinä jotai ihmeellistä? ja pannaanhan sitä tosi elämässäki...
että tanja on nuorempi?? ja mite kaikki jaksaa valittaa et veti helmet sieltä mistä veti ym. eiköhä se oo jokaisen oma asia mitä siellä tekee! ja te ketkä ette niin tekis nii hyvä homma ja plaa plaa ootte niiiiin hyviä äitejä että! musta oli aineki hyvää viihdettä! ja janica oli mukavan tuntunen, eikä mikään kitisiä niiku esim. suvi, vaik kyl mä suvistaki tykkasin. oikeestaan kaikista muista paitsi annikasta... ja hei se on bb siellähä ne aina panee yms. nii oliko nyt siinä jotai ihmeellistä? ja pannaanhan sitä tosi elämässäki...
Ei ole mielestäni kaunis, ei kiva, ei reilu. Pelkkä h...!
Hyvä Janica! On varmasti mitä parhain Äiti lapsilleen toisin kuin te katkerat ihmiset omillenne jotka haukkuvat täällä ihmistä, jota ette edes tunne. Niin moni on kateellinen Janicalle. Pitäkää itsenne kauniina ja huolehtikaa itsestänne älkääkä päästäkö itseänne "ränsistymään" niin tunnette myöskin olevanne upeita... Ja Äitinä olo on pelkkä tekosyy ettei ole aikaa edes kahden minuutin hiusten kampaamiseen. :) Ihana nähdä kun joku on niinkin hyvässä kunnossa kun Janica! Miksi sellaista kroppaa ja kauneutta sitten pitäisi peitellä "teltoilla" ja verkkareilla?
Mutta, miten ihmeessä olet saanut kirjoitettua viestin ilman otsikkoa? :D Jännää ;)
Kyllä kirjoitin otsikon niinkuin tähänkin.. Ei ilmeisesti tunnista joitain merkkejä. :)
Janica ei ollut mikään tapetti kuten eräät muut...
Ei nyt välttämättä ihan mun tyylinen ihminen mut jäljellä olevista paras vaihtoehto. Mikael olis myös kelvannut.
viisas sanoi, että BB-julkisuus on surullista julkisuutta. Nyt sen kruunasi todella nappivalinta, todella. Voi häpeä.
jos tienaisin sillä yli vuoden palkkani.
Miksu oli hyvä tyyppi mutta otti vähän varman päälle kun tiesi olevansa loppuun asti. Janica oli yleensä ystävälline, pirtsakka, ei valittanut, pisti itsensä likoon.