minkä kokoinen jalka on teiän 6.lk pojalla?
Kommentit (12)
ja monella luokkakaverilla jopa isompi. Lapset ovat nykyään muutenkin isompia kuin ennen.
Harmittaa, kun kengänvalmistajat eivät tähän ole valmistautuneet: kunnon ulkokenkiä ei tuonikäiselle meinaa enää saada kun aikuisen kengät pitää ostaa. Tarkoitan siis semmoisia reippaan näköisiä, topattuja goretex-kenkiä, joilla pärjää tuntikausia lumileikeissä. Minä ostin nyt naisten viking goretexit pojalle ja maksoivat 129€.
Just käytiin ostaa kengät ja koko oli 44. Pituutta löytyy myös n 167 cm.
40-41 kokoinen jalka :D
Jalka ei tosin kasva enää ja tyttö on aika pitkä ja pituuskasvu jatkuu.
mikä helpotus!
Olen ollut salaa aika huolissani, kun ekaluokkalaiselle joutuu ostamaan 35 kenkiä, mutta ei näköjään hätää :)
Pituutta löytyy 154cm, eli pituuteen nähden jalka melkoisen iso.
Olen itse perheen pienijalkaisin, 37.
ja monella luokkakaverilla jopa isompi. Lapset ovat nykyään muutenkin isompia kuin ennen. Harmittaa, kun kengänvalmistajat eivät tähän ole valmistautuneet: kunnon ulkokenkiä ei tuonikäiselle meinaa enää saada kun aikuisen kengät pitää ostaa. Tarkoitan siis semmoisia reippaan näköisiä, topattuja goretex-kenkiä, joilla pärjää tuntikausia lumileikeissä. Minä ostin nyt naisten viking goretexit pojalle ja maksoivat 129€.
Nuoret pojat ovat kengissä väliinputoajia, lasten, naisten ja miesten kokoja löytyy, mutta miehekkään nuorekkaita jalkineita kokoa 39-42 on vaikea löytää.
40-41.
Eipähän enää pölli mun kenkiä :-D
Vaikea sanoa, että minkä kokoinen on ensi vuonna, kun on vasta vitosella, mutta jo viime talvena kengät oli kokoa 42-43 ja nyt on sama koko.
löytyy muitakin isokenkäisiä =))
ap