Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa.. Miten kerron? (oon 14v..)

Vierailija
11.12.2011 |

Tulin tänne, koska ajattelin, et ehkä täältä sais apua.. Koska perheellisten äitien palstahan tää on..

Eli mulla on ongelmia. MIESTEN suhteen. Kyllä, miesten. Kerron nyt miehestä numero 1

Mies 1 on ruotsalainen ja 34v. Hän pyysi mua kaveriks facebookissa ja óon ollu sen kaveri jotain 7kk. Oon jutellu sil melkeen joka päivä. Ja alussa se oli.. Aika seksikeskusteluakin.. Ja se lähetti esim. seksikuvia. (Ei itsestään) Ja nyt se vähän niinku suunnittelee, et se tulee Suomeen!! Ja se sano, että se on varmaan rakastunut..

Mies 2 on kenialainen, mutta asuu Suomessa. Se on 23v. En tiiä miks, mut se oli pyytänyt mua kaveriks ehkä 5kk sitten. Alussa se oli ihan normaali, mut sit annoin sille mun numeron (en tiedä mikä päähän pisto se oli) ja se lähettää viestejä ja Facebookissakin lepertelee hirveesti.. En ikinä vastaa sille..

Miten pääsen tosta tokasta eroon?

Ekasta pääsen aika helposti estämällä sen Facebookissa ja estämällä myös toisten yhteyden otot, mut toi toka on mun ongelma..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se nekru jolle olet numerosi mennyt antamaan,jäljittää sut missä asut, ja se tulee ja raiskaa. mieti vähän tekojesi seurauksia.

Vierailija
22/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saatte alkaa sanoa provoksi, jos ette usko.

Mä tiedän, että ne miehet tekee väärin. Mut jotenkin musta tuntuu, että ne on ne ainoot ketkä välittää musta "sillä tavalla" eli ne oikeasti välittää musta.

Kukaan muu ei ole ikinä sanonut mua kauniiksi (toisesta sukupuolesta). Tai on, mut se on ollut sarkasmia.. Tai jotain muuta ilkeilyä.

Mielestäni mä olen ihan nätti, mut kukaan ei silti välitä musta. Kaikilla muilla mun ikäisillä on jo poikaystävät tai ainakin jotain säätöjä. Mut mulla ei oo.

Ja tavallaan.. Mä en edes haluaisi noista eroon, mut tiedän, että siinä on se vaara, et jotain pääsee sattumaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä nettipoliisi Marko Forss.

Ja: kukaan aikuinen mies ei ole kiinnostunut 14-vuotiaasta tytöstä aidosti. Kyllä ne seksiä haluavat ja siinä tapauksessa he ovat rikollisia pedofiileja.

Vierailija
24/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvia sulla on sun Nomination-rannekkeessa? Mitkä valinnaiset otit tälle vuodelle? Miten pitkä tet-jakso teillä on?

Vierailija
25/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maroon 5

Mulla on sydämiä pari kappaletta, koiran tassu ja nimikirjaimet.

En muista valinnaisia.

Viikon tet jakso.

Vierailija
26/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit laittaa viestin sille Forss nimiselle nettipoliisille.Se ei kerro vanhemmille ja auttaa sua.

Vierailija
27/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit laittaa viestin sille Forss nimiselle nettipoliisille.Se ei kerro vanhemmille ja auttaa sua.

Ehkä mä sit kerään rohkeutta. Ehkä.

Vierailija
28/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sit kerään rohkeutta. Ehkä.

Vierailija
29/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille viestit.

Oh fuck, my mom saw my Fb and got very angry. I have to delete you, otherwise she will contact police. So long. Have a nice life, dude!

Ja sitten haet miesten huomiota ihan oman ikäistesi parista, jos tunnet sen tarpeelliseksi.

Voisit muutenkin jutella mutsisi kanssa, toi epävarmuus kuuluu niin ikään.

Olet varmasti nuori ja nätti nainen.

Keskity nyt kavereiden, kouluun ja harrastuksiin, miesjutut tulee kun on tullakseen.

Vierailija
30/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, niin tätimäiseltä kuin varmaan kuulostaakin, niin ei tossa iässä vielä tarvi seurustella. Lähes kaikki noista kavereiden seurustelusuhteista tai säädöistä tulee loppumaan muutaman kuukauden tai viimeistään vuoden sisällä. Ja varmaan puolet kavereiden kertomista jutuista on kumminkin liioittelua.

Valitettavasti tunnen yhden tuollaisen nuorten tyttöjen perässä juoksevan melkein neljäkymppisen miehen. Kyseessä on luuseri, joka ei kykene tasavertaiseen suhteeseen omanikäisten naisten kanssa, ja joka pönkittää omaa itsetuntoaan nuorilla tytöillä. Tuollaiset tyypit on todella kuvottavia, sellaisiin ei oikeasti kannata tuhlata aikaa, eikä niiden ihmisten kiinnostus ole aitoa. Toisaalta taas sun ikäiset pojat on vielä niin lapsellisia, etteivät välttämättä osaa ilmaista omaa kiinnostustaan millään kovin fiksulla tavalla.

Sussa ei aivan varmasti ole mitään vikaa! Kannattaa unohtaa koko seurustelukuviot joksikin aikaa ja hankkia vaikka joku uusi, kiva harrastus, johon voi keskittyä kunnolla. Jossain vaiheessa törmäät kyllä ihan varmasti sellaiseen ihmiseen, joka oikeasti välittää susta itsesi takia, ei jonkun oman itsetunnon nostamisen tai muun yhtä huonon seikan takia. Ja vaikka vanhemmat voi tuntua ikäviltä, niin ne on oikeasti sellaiset ihmiset, jotka ihan oikeasti välittää.

T. yksi täti-ihminen, joka seurusteli ekan kerran 16-vuotiaana, eikä näin jälkeenpäin ajatellen kyllä jäänyt mistään paitsi

Vierailija
31/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olet 14-vuotiaana vielä nuori. Jos kaikilla muilla lähipiirisi tytöillä onkin poikaystävä, niin paljon on niitäkin, joilla ei ole. Joitakin se häiritsee, joitakin ei. Keskity sinulle tärkeisiin asioihin tällä hetkellä. Poikaystävä tulee sitten aikanaan. Tiedän kokemuksesta, että odottaminen ei ole helppoa, mutta se kannattaa, mielummin kuin sekaantua yli-ikäiseen tai ei-kiinnostavaan poikaan/mieheen.

Ja kukaan aikuinen (yli 18v) ei ole oikeasti kiinnostunut 14-vuotiaasta, ne ovat vain seksin perässä, tai vähintäänkin haluavat sinusta paljastavia kuvia tms.

Nyt saatte alkaa sanoa provoksi, jos ette usko.

Mä tiedän, että ne miehet tekee väärin. Mut jotenkin musta tuntuu, että ne on ne ainoot ketkä välittää musta "sillä tavalla" eli ne oikeasti välittää musta.

Kukaan muu ei ole ikinä sanonut mua kauniiksi (toisesta sukupuolesta). Tai on, mut se on ollut sarkasmia.. Tai jotain muuta ilkeilyä.

Mielestäni mä olen ihan nätti, mut kukaan ei silti välitä musta. Kaikilla muilla mun ikäisillä on jo poikaystävät tai ainakin jotain säätöjä. Mut mulla ei oo.

Ja tavallaan.. Mä en edes haluaisi noista eroon, mut tiedän, että siinä on se vaara, et jotain pääsee sattumaan....

Vierailija
32/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan mies ei voi sulle kertoa sun arvoa tai kauneutta. Sä olet kaunis varmasti muutenkin, ja sitäpaitsi noin vanhat miehet ei halua muuta kun seksiä! Ne on liian vanhoja, molemmat! Sä oot alaikänen. Sä kyllä löydät itselles miehen, sitten kun se aika tulee, nyt odotat vielä ja keskityt kouluun ja ystäviin!

Vierailija
33/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis "neekeri" on todellinen vaara, ruotsalainen kolmikymppinen ei?

Ja ap:han on provo.

Vierailija
34/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla ei ole hänen puhnumeroa ja tokalla sillä "neekerillä" on.Siitä syystä toka on vaarallisempi.

Vierailija
35/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla ei ole hänen puhnumeroa ja tokalla sillä "neekerillä" on.Siitä syystä toka on vaarallisempi.

ruotsalainen ei osaa hankkia osoitetta omin päin? Se todellinen "vaara" on ruotsalainen, koska hänhän tässä on ehdottamassa tapaamista.

Mutta todellisuudessa koko juttu on porvoosta.

Vierailija
36/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oikeasti kuulostaa feikiltä, mut totta se on.

Vierailija
37/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuudessa et sitten enää hyväksy yhtäkään tuntematonta ihmistä fb kaveriksi, etkä jaa numeroasi epämääräisille chatti tutuille tms. Mullekin on välillä tullut noita outoja kaveri pyyntöjä, mutta en halua edes tietää mitä niiden ihmisten (miesten) päässä oikein liikkuu. varmasti lähettelevät viestejä sadoille tytöille, ja muutama onneton sitten vastaa. luultavasti ovat ties mitä hulluja ja huijareita. normaali ihminen ei lähettele fb:ssä kaverikutsuja tuntemattomille, paitsi vahongossa.

Ne miehet ovat limaisia pervoja. vaikka sinusta se imartelu tuntuu kivalta, niin he eivät oikeasti näe sinua arvokkaana ihmisenä. olet heille pelkkä kuminukke.

Vierailija
38/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.. Sanoin tälle "neekerille" suorat sanat, koska juttu alkoi todellakin mennä yli. Estin sen Fb:ssä. Jos ottaa jotain kontaktia puhelimen kanssa ilmoitan poliisille.

Vierailija
39/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onnistunut hankkimaan riesakseen kaksi ulkomaista pedofiilia. Jep jep... Tää on taas joku vihanlietsonta-ketju, vai?

Vierailija
40/40 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni 14v facebook oli auki ja siellä oli viestejä 34vuotiaalta mieheltä

Tiedän, että toisten asioita ei saisi tutkia, mutta tämä on vakavaa.

Eilen petasin petiä ja imuroin hänen huoneessa ja hän meni koiran kanssa ulos.

Mies on ruotsalainen. Mesessäkin varmasti jutelleet, koska tyttö antanut oman osoitteensa. Ensimmäiset viestit ovat lähetetty noin 1kk sitten. Viestien aiheet ovat hyvin sekstistisiä. Esimerkiksi, että tämä mies sanoo, että hänen peniksensä on kovana, kun juttelee tytölleni.

Myös sanonut, että voisivat sitten tavata, kun tyttö on aikuinen ym.

Miten pitäisi alkaa jutella tytölle vaiko pitäisikö minun nyt ensin poistaa ukko listalta ja laittaa estot?

Mut AV-mammat on käskeny mutsis jättää sut rauhaa ku se on sun oma asias mitä teet. JA TUOSTA OJAAN JA ALLIKKOO, paska mäihä ja paska provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä