Skylanders peli, onko kenenkään lapsella lahjatoiveena?
Saa ainakin xboxiin ja Ps3:lle.
Lapseni ei ole pelannut peliä mutta haluaisi silti lahjaksi, kannattaakohan hankkia?
Kommentit (7)
Moi olen taas se 10.v tyttö ja skylandersistä isäni ostisen kun toivoin sitä niin paljon toivoin sitä kauan ps:3 ja sain sen isä ostaa niitä fikuureja aina kun tulee uutuuksia kauppaan
kiitos isä :) :)
Ei ole vielä tullut, mutta eiköhän sä tällä vkolla saapune. Ostettiin wii-versio :)
joihin ilmeisesti pelin edistyminen tallentuu ja sitten voi esim käydä omalla hahmolla kaverilla pelaamassa.
Ei se mikään huippu ole testien mukaan, sellainen 8/10 peli, mutta ehkäpä sen hankimme.
http://uk.wii.ign.com/index/top-reviewed.html
Tuosta kun katsoo ja laittaa 6 kk aikana arvostellut niin tosiaan 8/10, Zelda on saanut 10, mutta se onkin kai sellainen klassikkopeli.
Tähän saakka pelannut Star Warsia (lego) ja Little Big Planetia.
Laitoimme isovanhemmille tiedoksi jos haluavat sen lahjaksi ostaa. Ei kokemuksia pelistä kuitenkaan.
Ja se ostettiin PS3.lle. Muutamia hahmojakin ostettiin vielä lisää. Ei mitään tietoa onko hyvä peli, mutta poika tätä niin kovasti toivoi että ostettavahan se oli.
olen 10.v tyttö haitaako ja rakastan skylanders peliä olen läpäisytsen 6-5 kertaa se on paras :).