Karvanpoiston jälkeen!
Ajelin vaimoni alapään posliiniksi.Nyt vaimo valittaa että pimpin ympäristö kutisee, muistan että on sellainen voide mikä auttaa.Mikähän oli voiteen nimi.Muistaako kukaan?
Kommentit (8)
Jatkossa suosittelisin ostamaan vaimollesi lahjakortin sokerointiin, eli karvat poistetaan sokerimassalla turvallisesti, hygieenisesti ja juurineen. Ei kutise ja tulos on sileä paljon kauemmin kuin sheivaten. Älkää hyvät ihmiset sheivatko niin herkkiä alueita.
nimim. ammattisokeroija
Aloitin joskus 14-15 paikkeilla (olen nyt 33) ja ei koskaan mitään näppylöitä ole tullut alapäähän.
Tuo sokerointi on kyllä hyvä vaihtoehto ja kävin odotusaikana kahdesti viime vuonna. Nyt aika taas varattu ja taidan varata seuraavankin ajan 5-6 viikkoa käsittelystä eteenpäin.
vaimo suostui, kun tarpeeksi kerjäsin, että saisin sheivata hänet
--miekkonen 32
kohta se alapää täynnä sellasia punaisia näppylöitä. :)
te oikein pillunne ajelette? Itse pidän posliinina eikä näpyistä tietoakaan. Voi ihan käyttää sitä vaahtoa ja ajella myötäkarvaan.
te oikein pillunne ajelette? Itse pidän posliinina eikä näpyistä tietoakaan. Voi ihan käyttää sitä vaahtoa ja ajella myötäkarvaan.
Mulla tulee niitä näppylöitä vaikka millä keinolla vetelis. Sokeroimalla ja vahaamalla tulee myös, sheivaamalla pahiten. Ei auta voiteet ei vaahdot ei mikään.
Odottele karvankasvua (voi mennä ens vuoden puolelle) ja lupaa, ettet enää kinua karvatonta.