Jaksaisitko seurustella miehen kanssa, joka on
viriili, kyltymätön seksin suhteen, sivistynyt, varakas, loistava yleissivistys, komea, hyväkroppainen, trendikäs, sosiaalinen, älykäs ja lapsirakas?
Kommentit (7)
Olen seurustellut miehen kanssa, jolla seksiaddiktio.
Aikansa ihan mukavaa, mutta kuitenkin verrattavissa esim. siihen, että kumppani vaatisi joka päivä kolmen ruokalajin päivällisen...
Haluan kuitenkin muutakin kun työpäivän päätteeksi viihdyttää tuntitolkulla kumppaniani.
Olen seurustellut miehen kanssa, jolla seksiaddiktio. Aikansa ihan mukavaa, mutta kuitenkin verrattavissa esim. siihen, että kumppani vaatisi joka päivä kolmen ruokalajin päivällisen... Haluan kuitenkin muutakin kun työpäivän päätteeksi viihdyttää tuntitolkulla kumppaniani.
joka päivä, kun tulet väsyneenä töistä ja hieroisi jumissa olevia hartioitasi ja antaisi jalkahierontaa hermopisteet tuntien, niin kauan että olet totaalisen rentoutunut?
ap
joku muu mielenhäiriöinen.
Mut joo, ilman trendikkyyttä ja järjetöntä itsekehua voisi olla ihan varteenotettava partneri.
Olen seurustellut miehen kanssa, jolla seksiaddiktio. Aikansa ihan mukavaa, mutta kuitenkin verrattavissa esim. siihen, että kumppani vaatisi joka päivä kolmen ruokalajin päivällisen... Haluan kuitenkin muutakin kun työpäivän päätteeksi viihdyttää tuntitolkulla kumppaniani.
joka päivä, kun tulet väsyneenä töistä ja hieroisi jumissa olevia hartioitasi ja antaisi jalkahierontaa hermopisteet tuntien, niin kauan että olet totaalisen rentoutunut?ap
joka päivä, kun tulet väsyneenä töistä ja hieroisi jumissa olevia hartioitasi ja antaisi jalkahierontaa hermopisteet tuntien, niin kauan että olet totaalisen rentoutunut?ap
Mutta haluan myös muuta elämää, haluan harrastaa, käydä elokuvissa ja tapahtumissa jne.
Seksiaddiktimiehen kanssa hänen addiktionsa söi niin paljon aikaa kaikelta muulta, että koin olevani vankilassa. Siksi lähdin.
miehen kanssa, jolla on kaikki muut luetellut ominaisuudet paitsi tuo seksiriippuvuus. (Ja trendikkyyskin on hänellä terveellä tasolla, huolehti itsestään myös pukeutumisen suhteen, muttei juokse pintamuodin perässä. Oikeastaan sen voisi korvata hänen kohdallaan sanalla tyylikäs.)
Mielestäni minulla on täydellinen mies, etenkin kun vertaa näihin av:n kauhutarinoihin.
Kyllä sullekin, ap, hyvä nainen vielä löytyy, kun hoidat tuon seksipakkomielteen pois.
Mä en jaksais tuollaista innokasta tohottajaa.
ja että niin vaatimaton aina.