Olin 3kk Espanjassa. Kertokaa äkkiä mitkä ovat tämän joulun hittilahjoja? Lapsille.
Kommentit (14)
kun sanoisit, minkä ikäisille ja kumpaa sukupuolta...
Myös aikuiset sukulaiset ( naisia).
Kiitos, Et saa enempää vastauksia
Tuollaisen kommentin jälkeen on ihan pakko vastata!
En tiedä kyllä onko just pelkästään tämän joulun hittilelu mutta nuo snooks-pehmot on tuon ikäisillä tytöillä suosittuja ja nämä talutettavat liikkuvat lelukoirat.
En tiedä kyllä onko just pelkästään tämän joulun hittilelu mutta nuo snooks-pehmot on tuon ikäisillä tytöillä suosittuja ja nämä talutettavat liikkuvat lelukoirat.
olet itse ostanut semmoset ja luulet että joku muukin ostaisi, älä kuvittelekaan.
höpö höpö, ne oli kymmenen vuotta sitten
olet itse ostanut semmoset ja luulet että joku muukin ostaisi, älä kuvittelekaan.
Jiihaa!!!
Ainakin kaupan hyllyltä oli snooksit loppu ja kävelevät koirat senkun vaan lisääntyy merkeissä ja malleissa ja kauppa käy!
Ja juuri noita on sukulaiset toivonut.
Että revi siitä!!!
Voisiko ostaa jotain mitä lahjan saajat haluavat/toivovat jne? Ei kaikki halua hittilahjoja.
Joku on "käväissyt "auringossa, ja heti veetuillaan päin naamaa.
Kyselin vaan "hittileluja", että mitä toivotaan tai mikä on muodissa nyt jouluksi, anteeksi kamalasti,että kysyin.
tytölle joko zuzu-hamsterikrääsää tai zoobleseja.
carsin auto jutut,tytöille aina nuket kivat tarrakirjat missä voi sisustaa koteja,maatilaa ltehdä tarroilla..top model juttuja..legot aina jees..ninja legot pojalle..
Meidän lapset tykkää lomareissulla käydä lelukaupassa katsomassa leluja mitä ei saa Suomesta.
Kyselin vaan "hittileluja", että mitä toivotaan tai mikä on muodissa nyt jouluksi, anteeksi kamalasti,että kysyin.
Päälle puettava lämmittelyhuopa hihoilla - pinkki