Kokemuksia Oran yhdistelmävaunuista?
Ostin internetistä Oran yhdistelmävaunut, eivätkä olleet pahan hintaiset verrattuna esim. Emmaljungan vaunuihin. Ja aika monipuoliset ominaisuudetkin näyttää olevan. Nyt kyselisinkin teiltä joilla on kokemuksia ko. vaunuista, että ovatko olleet hyvät?
Kommentit (2)
Meillä on oran jovi airit, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Isot ilmakumipyörät kulkevat maastossa kuin maastossa, paksussa loskassakin meni ketterästi. Kovilla pakkasilla koppa on lämmin ja suojaa tuulelta ja tuiskulta, kesähelteellä riittää vaunuissa kiinteänä oleva hyttysverho suojaamaan auringolta ja ötököiltä. Työntöaisan korkeutta pystyy näppärästi säätämään vaikka kesken työntelyn.
Ainut miinus on liian iso ratasosa, ainakin meidän puolivuotias hukkuu siihen, sopivampi ehkä isommalle lapselle.
Minä hankin Oran vaunut ennen kuin lapseni oli syntynyt. Minulla on siis nuo Oran Taiga yhdistelmävaunut kovalla kantokopalla. Olen ollut tosi tyytyväinen! Hyvät ja tukevat tyntää. Asun itse Turussa ja kuljen paljon bussilla, ja sinnekkin vaunuilla on helppo mennä. Säädettävä heittoaisa on myös tosi hyvä juttu! :) Kulkee hyvin hiekkatiellä, minulla ollut nämä myös mökillä mukana! Lumessa ei ongelmia! Kestävät ja hyvät vaunut jotka muuttuu helposti aina sitä mukaa kun lapsi kasvaa, SUOSITTELEN! :)