Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdet ystävien kanssa baariin ja tarkoitus on humaltua:

Vierailija
09.12.2011 |

Kuinka paljon palaa rahaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ehkä noin 50€.

Vierailija
2/10 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e ilman pohjia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahasta kiinni, mutta ei mulla kulu rahaa kun tanssittajat aina tarjoavat.

Paitsi taksiin kuluu, koska mä menen silti aina kotiin oman kullan kainaloon.

Vierailija
4/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin aina sitäkään. Tarjoajia on ollu joka kerta.

Baarissa juominen on niin kallista, ettei siellä todellakaan viiti juoda omalla rahalla. Kotona hyvät pohjat, niin selviää vaikka vedellä tai yhellä tuopilla koko baarireissun, jos tosiaan niin huono tuuri kävis, ettei kukaan tarjois.

Vierailija
5/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksiin menee osa.

Vierailija
6/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin baarissa selviää ihan muutamalla juomalla.

Vierailija
7/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Taksi baariin n. 25 euroa (maksetaan kimpassa)

- Sisäänpääsy ja narikka about 10 euroa

- juomiin muutama kymppi (yleensä löytyy tarjoaja ;) )

- Taksi kotiin 25 euroa

Vierailija
8/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en halua edes laskea.

Käyn tosi harvoin baarissa tuolla lailla, ja sitten kun käyn, haluan ajatella vain hauskaa iltaa. En vahingossakaan laske paljonko rahaa menee, enkä laske myöskään kuinka monta juomaa tilaan.

Käyn kyllä ns. ulkona useammin, mutta harvoin niin että mennään ihan vain baariin humaltumaan.

Enemmän rahaa sitä varmaan silloin menee, kun mennään syömään ja tilataan siihen ruokajuomat päälle...? Tai sitten ei - en tosiaan halua tietää.

Vierailija
9/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole koskaan illan päätarkoitus humaltua - sellaista oli joskus teininä, mutta ei aikuisena. Saatan silti humaltuakin, mutta normaalisti ostan illan aikana 2-6 juomaa. Mitä niihin nyt menisi rahaa - korkeintaan joku 30-35 eur? Yöbussi kotiin maksaa 4 eur, jos tulen aikaisemmalla bussilla maksaa pari euroa. Narikkaan voi mennä pari euroa. Sisäänpääsymaksuja en yleensä maksa, ellei kyse ole tosi pienestä summasta tai jonkun bändin keikasta.

Vierailija
10/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aidosti saadakseni tietää kyselen - mulla on aina ollut 'sääntönä' se, että ostan ja maksan itse juomani. Ei tule mitään epäselvyyksiä tai katteettomia oletuksia.

Eikö juomien tarjoajat ala 'hankaliksi' tai pitääkö niille sitten selittää erikseen, että juoman tarjoaminen ei johda mihinkään automaattisesti? Vai oonko mä vain suotta niin kovin varovainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi