Miten äitiys muutti vartaloasi ja suhtautumistasi siihen?
Itse katson itseäni nykyään rakastavasti, enkä kriittisesti. Opin arvostamaan itseäni tällaisena kuin olen: Naisena.
Kommentit (7)
mutta 2 viimeistä vanhemmalla iällä, huhhhuh!
Paisuin järkyttäväksi möhkäleeksi, pahimmillaan painoin 76 kg (165cm). Olen ehkä ihan naisellinen valtavine tisseineni, mutta ihanteni on siellä 55 kg ja max C kuppi. Pinnallista ehkä, mutta tällainen on oma suhtautumiseni.
mutta opin rakastamaan itseäni. Aina olen tapellut painoni kanssa ja juuri ennen raskautta olin mieluisissa mitoissa. Käytin raskautta tietysti syömisen tekosyynä ja paisuin kun pallo. Ja kilot jäi. Painan nyt enemän kuin koskaan, mutta olen oivaltanut ettei tuo laihuus minua ihmisenä muuta. Aion laihduttaa imetyksen loputtua terveydellisistä syistä, mutta olen nykyään itselleni armollisempi.
vähän alemmas. Parikymppisenä olin mallin mitoissa. Pitkä, laiha ja rinnakas. Monien kadehtima ja inhosin itseäni. Löysin kokoajan vikoja. Milloin tuijotin poikamaista lantiotani häveten ja milloin nenääni, kuin se olisi maailman rumin nysä.
Nykyään rakastan itseäni. Painoindexini on 24 ja tunnen olevani kaunis nainen. :)
Näytin silti ihan hyvältä. Toka raskaus kaksi vuotta myöhemmin, kaksosraskaus, turmeli kropan. Vatsa on ihan muodoton, venynyt möhkäle. Suonikohjuja on paljon. Rinnat menivät pilalle puolen vuoden maidonpumppaamisen takia, vaikkeivat kärsineet ollenkaan, kun imetin esikoista yli vuoden. No, en kovin paljon harmittele kroppan menetystä, koska syy sille on tärkeä ja mieheni arvostaa sitä.
Oikeasti vartaloni on varsin samanlainen kuin 10 v sitten. Olen kuitenkin huomattavasti tyytyväisempi nykyiseen vartalooni kuin entiseen.Olen mielestäni ikäiseksekseni äidiksi ihan kivan näköinen. Sen sijaan nuorena naisena en ehkä ollut mitenkään täydellinen.
olen ruvennut panostamaan ulkonäkööni enemmän nyt kun se ei ole enää itsestäänselvyys. En ole valmis rupsahtamaan vielä.
Välillä kyllä vi***taa kun kroppa on mennyt lopullisesti piloille.