Noni, mies ei sitten töitten takia päässy hakemaan lasta!
Hitto, eka sovittiin että hakee neljältä kun työkuviot näyttivät siltä, että pääsee jo niin aikaisin. Mulla olis ollu moljoona työasiaa hoidettavaks viikonlopun aikana ja oisin halunnu tän iltapäivän ja illan viettää ihan rauhassa sohvalla maaten ja netissä roikkuen. Nyt sit täytyy viihdyttää parivuotiasta termiittiä ja hoitaa sen ruokkimiset (en ees kaupassa käyny kun laskin sen varaan, että syö isällään, puuroks meni) ja pseut ja nukuttamiset. :(((
Jos en olis näin koomassa ja väsyny, niin harkitsisin suuttumista. Nyt ei tunnu missään. Helevetti, mä oisin tarvinnu tän illan vapaaks. No, onneks ei ollu sentäs menoo jonnekin.
Nyt täytyy lopettaa, ku alkaa kiukku kerääntymään.
Kommentit (28)
arvoistasi elämää; onnea!!
Hienoa myös että olet löytänyt rinnallesi sopivan kumppanin joka tyydyttää tarpeesi. =)
Muistan vielä ajan jolloin olin kahden pienen lapsen totaali-yh, lasten isä ei tavannut heitä ollenkaan. Jälkeenpäin ajateltuna olihan se ajoittain rankkaa, mutta kuitenkin ihanaa aikaa. Nyt lapset on jo isoja ja minä superonnellisesti naimisissa. =)
ethän, vaikka tuon päähännousemisen takia sitä siideriä otat, näköjään.
rehellisesti tunnustaa, että pidän nousuhumalasta!
Tosin se nyt tulee puolikkaasta siideristä ja yhteensä mulla on kaksi tölkkiä koko illaksi :D
ap
miksei mies ennakoi ja lähde töistään aikaisemmin potkujenkin uhalla?
Tärkeintähän on ettei suututa vaimoaan. Tietenkin voihan se vaimo suuttua, jos saa potkut töistä ja ei kykene elättämään perhettään. Toki voihan nainenkin lähteä töihin ja antaa miehen makoilla sohvalla.
Mies ehkä ajatteli että suuttuisit pahemmin, jos hänet irtisanottaisiin töistä?
Etsi sellainen mies itsellesi jolle työ ei merkitse mitään ja työttömänäkin voi huilia kuukaudet päivät. Minulla on sellainen mies, joka karttaa töitä ja mieluusti hakee lapset.
Et sitten lukenut avausta, vanhemmat eronneet?
Ja kaiken kruununa "never last again = mikään ei kestä ikuisesti"? Mitä Google Translatoria oikein käytit :D
Lapsi kaksivuotias ja jo on erottu. Eikä sitä yhtäkään ainoaa lasta saa nyt sitten hoidettua!
kun halusi erota ja vaihtaa toiseen eikä halua kovin innokkaasti tavata lastaan? :)
t. ap
Koeta nukkua univelat pois, niin jaksat taas lapsen yöheräilyjä. Tiedän kyllä, mitä jatkuva univaje saa aikaan...
Ja sille, joka käy töissä ja mies käy töissä eikä heillä ole omaa aikaa, niin höpöhöpö. Käsitätkö lainkaan, että jaat illat ja lapsesi hoidon miehesi kanssa joka päivä? Ja vaikka mies työskentelisi illlatkin, niin tiedät kuitenkin, että jossain vaiheessa hän tulee kotiin ja antaa sinun katsoa esim. televisiota tai vain maata sohvalla hetken, kun hän menee lapsen kanssa ulos. Ja vaikka tekisittekin kaiken yhdessä kuin siamialaiset kaksoset, niin sitä vastuuta ja niitä tehtäviä on jakamassa koko ajan toinenkin. Se henkinen vastuu on kevyempi, ja yölläkin toinen vanhemmista voi nousta, jos toinen romahtaa. Sinulla on kaiken aikaa henkistä tukea joka poissaolevasta miehestäkin, ja se auttaa jaksamisessa. Näin on myös meilläkin. Teen itse suurimman osan lasten hoitamisesta, mutta mies auttaa joskus, kuuntelee purnaukset ja saattaa hoitaa esim. toista lasta.
Ap on yksin. Hänen ainoa henkireikänsä on se, kun lapsi kahdesti kuukaudessa menee isälleen. Hän tietää, että muun ajan hän on täysin yksin vastuussa lapsestaan. Kukaan ei auta, kukaan ei kuuntele valituksia. Vain hän ja lapsi.
Tsemppiä, ap!
mitä mahtavimman kumppanin kanssa! Nimittäin dildoni kanssa. Nyt on hyvä mieli. :)