Noni, mies ei sitten töitten takia päässy hakemaan lasta!
Hitto, eka sovittiin että hakee neljältä kun työkuviot näyttivät siltä, että pääsee jo niin aikaisin. Mulla olis ollu moljoona työasiaa hoidettavaks viikonlopun aikana ja oisin halunnu tän iltapäivän ja illan viettää ihan rauhassa sohvalla maaten ja netissä roikkuen. Nyt sit täytyy viihdyttää parivuotiasta termiittiä ja hoitaa sen ruokkimiset (en ees kaupassa käyny kun laskin sen varaan, että syö isällään, puuroks meni) ja pseut ja nukuttamiset. :(((
Jos en olis näin koomassa ja väsyny, niin harkitsisin suuttumista. Nyt ei tunnu missään. Helevetti, mä oisin tarvinnu tän illan vapaaks. No, onneks ei ollu sentäs menoo jonnekin.
Nyt täytyy lopettaa, ku alkaa kiukku kerääntymään.
Kommentit (28)
Ei minultakaan koskaan lapsia kukaan mihinkään ole hakenut ja hyvin on pärjätty ja jaksettu. Jopa useamman lapsen kanssa. =)
Joo, ei oo syöpää kummallakaan meistä eikä palstailla pahvilaatikosta sillan alta ja ei oo kaikki isovanhemmat kuollu ja jokunen kaverikin morjenstaa vielä, mutta olen HELVETIN VÄSYNYT!!
Pari viikkoa on mennyt viiden tunnin yöunilla ja nekin heräillen lapsen takia ja töissä hektistä.
Vittu, tulkaa nyt sanomaan joku, että ei toi mitään, mitä valitat, MINÄ olen valvonut sentää kymmenen vuotta yhen tunnin yöunilla.
Haistakaa paska ja vetäkää ne monesta lapsesta löystyneet vittunne päähänne.
ap
odotit, että saat täältä pusinameja ja lohtuhaleja, kun et jaksaisi etkä viitsisi hoitaa OMAA lastasi perjantaina, kun useimmat äidit ja isät juuri parhaillaankin niin tekevät, niin voi voi, väärin meni. Suunnitelmien muutos voi toki ärsyttää mutta ikävältä kuulostaa, kun puhut lapsestasi vastenmielisenä termiittinä ja kuinka sun ihana oma aikasi menee nyt väkisin lapsen puuron kanssa pilalle. Mun ei käy sääliksi sua vaan sun lasta, jota kumpikaan vanhemmista ei halua hoitaa.
Ihanko se lapsi itse pyysi syntyä teilel vanhemmille, joilla on näemmä molemmilla niin mielettömän tärkeät työt, että lapsen olisi parempi olla vaikka kuollut kuin roikkua _äitinsä_ helmoissa? Jeejee, onnea ja hyvää äitienpäivää sittebn keväällä. Näytä nämä viestit myöhemmin lapsellesi, niin se ymmärtää hävetä, että kehtasi syntyä pilaamaan sinun urasi.
odotit, että saat täältä pusinameja ja lohtuhaleja, kun et jaksaisi etkä viitsisi hoitaa OMAA lastasi perjantaina, kun useimmat äidit ja isät juuri parhaillaankin niin tekevät, niin voi voi, väärin meni. Suunnitelmien muutos voi toki ärsyttää mutta ikävältä kuulostaa, kun puhut lapsestasi vastenmielisenä termiittinä ja kuinka sun ihana oma aikasi menee nyt väkisin lapsen puuron kanssa pilalle. Mun ei käy sääliksi sua vaan sun lasta, jota kumpikaan vanhemmista ei halua hoitaa.
Nyt ois ollu tuon isän vuoro. Mut sillähän ei ole mitään väliä, kun äitikin on olemassa eikä tartte hengähdystaukoa. Ja kuule, vaikka sä olisitkin joku alkkis, niin minä en ole ja sillä ei ole väliä mulle onko perjantai vai keskiviikko.
Ja varsinkin kun on sovittu, että lapsi ei seuraavana kahtena viikonloppuna mene isälleen.
ap
Ihanko se lapsi itse pyysi syntyä teilel vanhemmille, joilla on näemmä molemmilla niin mielettömän tärkeät työt, että lapsen olisi parempi olla vaikka kuollut kuin roikkua _äitinsä_ helmoissa? Jeejee, onnea ja hyvää äitienpäivää sittebn keväällä. Näytä nämä viestit myöhemmin lapsellesi, niin se ymmärtää hävetä, että kehtasi syntyä pilaamaan sinun urasi.
Onko täällä tuomitsemassa jotkut katkerat ydinperheenäidit, jotka eivät saa sitä lapsensa isää osallistumaan vaikka asuvat samankaton alla? Kuolkaa siihen kurjuuteenne. Meillä on ollut lapsen isän kanssa sopimus noutoajasta, ja nyt se rikkoi sopimusta.
Ai niin, voisinhan mä oikeastaan sanoutua irti töistäni, ettei olisi hektistä eikä väsyttäisi ja voisin olla AINA lapsen kanssa töistä. Missän kunnassa asutte, muutan samaan kuntaa elelemään teidän verorahoilla.
ap
Väsynyt saa olla, ja kiukutakin jos siltä tuntuu!
Täällä nyt vaan ei mikään kelpaa; jos valitat että oot väsyny: huono äiti. Jos et valita ja olet marttyyri: huono äiti.
Tsemppiä sulle ap, toivottavasti saat jossain vaiheessa levähtää!
venyneet vitut -kohtaan, mutta sitten totesin että ehkäpä annan tämän tasoisen ihmisen ihan vaan olla. Kiva että sun alapää on sektion jäljiltä hienossa kunnossa ja keksit tämän lyömäaseen.
miksei mies ennakoi ja lähde töistään aikaisemmin potkujenkin uhalla?
Tärkeintähän on ettei suututa vaimoaan. Tietenkin voihan se vaimo suuttua, jos saa potkut töistä ja ei kykene elättämään perhettään. Toki voihan nainenkin lähteä töihin ja antaa miehen makoilla sohvalla.
Mies ehkä ajatteli että suuttuisit pahemmin, jos hänet irtisanottaisiin töistä?
Etsi sellainen mies itsellesi jolle työ ei merkitse mitään ja työttömänäkin voi huilia kuukaudet päivät. Minulla on sellainen mies, joka karttaa töitä ja mieluusti hakee lapset.
Väsynyt saa olla, ja kiukutakin jos siltä tuntuu!
Täällä nyt vaan ei mikään kelpaa; jos valitat että oot väsyny: huono äiti. Jos et valita ja olet marttyyri: huono äiti.Tsemppiä sulle ap, toivottavasti saat jossain vaiheessa levähtää!
Saa nähä milloin sitä pääsee levähtämään, huomenna on pakko ruveta valmistautumaan ensi viikkoon ja sitä seuraava viikonloppu menee vielä yhteen pahaan työasiaan, joka on ennen joulua. Ehkä sitten uutenavuotena nukun kunnolla ja vedän vähäsen lonkkaa kun lapsi on seuraavan kerran isällään.
Tää ois ollu se mun lepopäivä :(((
miksei mies ennakoi ja lähde töistään aikaisemmin potkujenkin uhalla?
Tärkeintähän on ettei suututa vaimoaan. Tietenkin voihan se vaimo suuttua, jos saa potkut töistä ja ei kykene elättämään perhettään. Toki voihan nainenkin lähteä töihin ja antaa miehen makoilla sohvalla.
Mies ehkä ajatteli että suuttuisit pahemmin, jos hänet irtisanottaisiin töistä?
Etsi sellainen mies itsellesi jolle työ ei merkitse mitään ja työttömänäkin voi huilia kuukaudet päivät. Minulla on sellainen mies, joka karttaa töitä ja mieluusti hakee lapset.
Ja näkee lasta jokatoinen vkl.
ap
jos lapset olisivat jääneen kolariin ja kuolleet, kaipaisisit niitä kovasti ja katuisit että miehesi haki heidät.
Onneksi ei hakenut. Elämässä on muuttuvia tekijöitä ja ehkä lapsesi pelastuivat tämän takia. Muista aina etsiä syytä Jumalalta, sillä Jumala on kaikkitietävä ja vanhruskaus se aito ja oikea wanha rakkaus.
mikä ketju taas. AP on väsynyt, oli jo ehtinyt iloita pienestä hengähdystauosta ja omasta ajasta. Mitä ihmeen superihmisiä täällä käy, kun omaa aikaa ei koskaan tarvita, pärjätään vuodesta toiseen parin tunnin yöunilla, käydään 8h päivässä töissä ja sen jälkeen jaksetaan leikittää lasta pirteästi, hoitaa kotia ym? Ettekö te muut muka tarvitse _ikinä_ omaa aikaa? Kyllä on taas jännää.
vanhemmilla ei juuri ole sitä omaa aikaa silloin, kun lapset pieniä tai pikkukoululaisia. Ei edes joka toinen viikko tai viikonloppu niinkuin näillä valittajilla. Meillä molemmat tekee töitä, molemmat hoitaa kotia ja lapsia töiden jälkeen. Ihan täys päivä molemmilla ja omaa aikaa on, kun lapset vihdoin nukkuu. Ja silloinkin on pyykinpesua, pyykkien käärimistä, seuraavan päivän valmistelua ym. Sitähän se lasten kanssa eläminen on. En todella jaksa kuunnella näitä elämänsä itse pilanneiden valituksia, kuinka ei ole omaa aikaa. Ei ole mullakaan enkä silti hauku lapsiani. Itsepä olen niitä halunnut ja ne maailmaan pukannut. Levätä ehtii sitten haudassa... ja ei tässä montaa vuotta mene, kun tenavilla on ihan muut kuviot elämässään ja sitten on aikaa itsellekin - ehkä.
mikä ketju taas. AP on väsynyt, oli jo ehtinyt iloita pienestä hengähdystauosta ja omasta ajasta. Mitä ihmeen superihmisiä täällä käy, kun omaa aikaa ei koskaan tarvita, pärjätään vuodesta toiseen parin tunnin yöunilla, käydään 8h päivässä töissä ja sen jälkeen jaksetaan leikittää lasta pirteästi, hoitaa kotia ym? Ettekö te muut muka tarvitse _ikinä_ omaa aikaa? Kyllä on taas jännää.
Kun käydään töissä niin käydään töissä ja työttömänä riittää aikaa. Näin meillä.
Harvemmin sitö omaa aikaa löytyy, kun on töitä ja lapset pieniä.
Oon itse sentään vain kotona lapsen kanssa, mutta omaa aikaa on kyllä pakko saada silloin tällöin, muuten hajoaa pää. Tulee sellainen jännä ahdistus niinkuin olisi suljettu pieneen, pimeään koirankoppiin. Eikä se tarkoita, etten pitäisi lapsestani tai kotona olosta, vaan välillä pitää saada pieni tauko siitä kaikesta. Ihan vaikka puoli tuntia kerrallaan pari kertaa viikossa yksin ulkona ilman, että tarvii tehdä mitään, kuten käydä kaupassa.
Univelkaisena varsinkin tuollaiset ovat raskaita. Ei edes saa ajateltua suunnitelmia uusiksi, koska on niin väsynyt ja jotenkin hömelö.
Mulla kyllä keittäisi myös, jos olisi koko viikonloppu täynnä vähemmän mielekästä, pakollista hommaa niinkuin työt. Toivottavasti sulle tulee parempi mieli vielä nyt viikonloppuna, vaikka alkoikin paskasti. (((hali)))
lapsi isällään, tai siis ollu aamukymmenestä lähtien.
Mies yritti vitkutella täältä lähtöä ja kävi kotoisasti sohvalle istumaan, mutta minä ärähdin kärttyisästi, että "älä ollenkaan kuule käy siihen sohvalle, lähette nyt meneen täältä".
Nyt oon saanu jo yhen raportin kirjotettua, monta kuppia kahvia saanu vetää rauhassa ja nyt alotin siiderin ja laitoin perunat ja makkarat uuniin. :) Mun tapa juhlia...
Kohta aloitan kahden muun työasian tekemisen tai niihin paneutumisen ja oletan, että se on ihan kivaa kun toi siideri nousee vähän päähän :D
Ei minultakaan koskaan lapsia kukaan mihinkään ole hakenut ja hyvin on pärjätty ja jaksettu. Jopa useamman lapsen kanssa. =)