Aah, tulin suihkusta ja
pesin itseni huolellisesti kuumassa suihkussa Stockmannilta ostamallani palatervasaippualla.
Hiukset pesin tervashampoolla.
Tämän jälkeen sivelin parransänkeeni Gillette Sensitive Skin-partavaahtogeeliä ja ajoin partani Gillette Mach 3-terällä.
Levitin leukaani Ralph Laurenin Polo Exploreria, partavettä siis ja suihkutin rintakarvoihini samaa tuoksua EDT:nä.
Sitten valelin leukani Gillette Mach 3 After Shave balsamilla.
Deodoranttina käytin Rexona Cobalt Absolute Protection 24 h:aa, koska se pitää paremmin kuin edelliseen tuoksusarjaan kuuluva deodorantti, jonka jätin Stockmannin kosmetiikkaosastolle samalla kun ostin partaveden ja EDT:n.
Sitten stailasin hiukseni Lorea`l Studio Line Mineral FX-geelillä vaihteeksi pystyyn.
Laitoin kasvoihini Nivea for Men Face Creamia ja silmäluomiini samaan sarjaan kuuluvaa Eye-Relief silmänympärysvoidetta.
Sheivasin alapääkarvoitukseni siistiksi, en posliiniksi.
Tämän jälkeen puin ylleni Stockmannilta ostamani miesten mustat midi-Sloggit, Dieselin Busky-siniset kulutetut farkut ja Peak Performancen mustan t-paidan ja mustat sukat.
Ehdotin vaimolleni koko päivän kiihottuneena oltuani seksiä, mutta hän sanoi, että vasta ensi viikolla:(
Haluaisiko joku nainen jutella kanssani muodista, kosmetiikasta tai seksistä?
Mies 37 v.
Kommentit (41)
Miksi teit sen? MIKSI?
Ralph Laurenin Polo Explorerin kuivan deodorantin.
Koska Rexoxa Cobalt Absolute Protection 24H pitää niin paljon paremmin, eikä petä hetkessä.
Olen kokeillut kumpiakin.
Mies 37 v.
Naisen halut ovat, kuin ruokahalut. Ruoka otetaan sisään neljästi päivässä kellon tarkasti. Samoin on seksin laita. Seksiä annetaan noin kerran viikossa viikonloppuisin, kun lapset nukkuvat. Ei painovoimalakeja voi muuttaa. Tietenkin, jos on kaksi vaimoa ja molemmilla erilainen seksitaajuus. Esimerkiksi toinen haluaa seksiä perjantaisin ja toinen lauantaisin.
nainen halua seksiä, sehän johtuu vain siitä, että ei ole kokenut sellaista seksiä jota kannattaisi haluta. Se kerranviikkoisjyystö mielikuvituksettoman ja omaa himoaan ajattelevan ukkelin kanssa ei varmaan paljon tarjoa. Menkää itseenne, "aseksuaalisten" vaimojen miehet!
hyh, sloggit. Kuka niitä käyttää? Peräkammarinpojat yleensä
< jaana yh -lahti >
Tykkään kyllä jos mies pitää itsensä puhtaana ja siistinä mut hiusten stailaus... :x
että sun kanssa juttelu olisi sitä, että sä puhuisit itsestäsi ja naisen pitäisi kuunnella haltioituneena..
Ei välttämättä, osaan keskustella vastavuoroisesti ja kehua vastapuolta.Mies 37 v.
että mielestäsi vastavuoroinen keskustelu on toistensa imartelua. :)
nainen halua seksiä, sehän johtuu vain siitä, että ei ole kokenut sellaista seksiä jota kannattaisi haluta. Se kerranviikkoisjyystö mielikuvituksettoman ja omaa himoaan ajattelevan ukkelin kanssa ei varmaan paljon tarjoa. Menkää itseenne, "aseksuaalisten" vaimojen miehet!
Olen ollut monen naisen seksiorjana ja vangittuna heidän asuntoihinsa päiväkausia.
Illalla tulin heille taksilla, harrastettiin seksiä pari kertaa.
Aamulla nainen heräsi ja taas nussittiin, sitten menimme suihkuun ja nainen lähti töihin ja antoi minulle rahaa, että voin tilata päivällä pizzaa.
Tuli klo 17 töistä ja taas nussittiin ja nainen kehui ilmiömäisiä seksitaitojani.
Välillä lykkäsi mulle Cosmopolitanin käteen luettavaksi ja käski pysyä alasti sängyssä siihen asti, kun hän on saanut loput kotiin tuodut työnsä tehtyä.
Sitten nussimme taas.
Tämä toistui usean naisen kohdalla.
Mies 37 v.
molemmilla voi olla haluja kesken viikkoakin, mutta yleensä ne halut kohtaa viikonloppuisin lauantaina tai sunnuntaina riippuen menoista.
Lapsettomat on eriasia. Lapsettomina harrastettiin seksiä jopa kahdeksan kertaa päivässä. En ollenkaan tahdo kehua, mutta kyllä oli tosi kyseessä.
T: 11cm mies
kanssa pienen hetken seurustelemaan. Voi apua sentään miten oli täynnä itseään! Nämä herra 37:n kirjoittelut täällä tuovat HYVIN elävästi tämän ex mallin mieleeni. Tyngäksi jäänyt seurustelu loppui siihen, kun tämä "malli" kehui minua: "Mähän oon sun kanssa siksi, kun sä oot niin kaunis!" - Ja siis minähän olin (ja olen edelleenkin) au naturel ja tämä "malli" paklasi ja puunasi itseään.
Siitä onnittelen itseäni, etten ymmärtänyt antaa tälle "mallille" kauheasta vonkaamisesta huolimatta. Olinhan silloin vasta 18 ja neitsyt.
Tulet kotiin kehut vaimoa ohimennen kauniiksi ja hipaiset olkapäätä. Käyt suihkussa jätät dödöt kylpyhuoneen hyllylle..no kainaloihin voisit hieman laittaa..puet päälle..kyselet vaimolta miten työpäivä meni..valmistatte yhdessä illallista ja samalla hipaiset vaimon kylkeä ja kaadat punaviinit lasiin..tarjoat lasin vaimolle ja annat suukon ja hymyilet. Luulen, että jos et kiirehdi vaimosi lämpenee taatusti...
molemmilla voi olla haluja kesken viikkoakin, mutta yleensä ne halut kohtaa viikonloppuisin lauantaina tai sunnuntaina riippuen menoista. Lapsettomat on eriasia. Lapsettomina harrastettiin seksiä jopa kahdeksan kertaa päivässä. En ollenkaan tahdo kehua, mutta kyllä oli tosi kyseessä. T: 11cm mies
Naisen halut ovat, kuin ruokahalut. Ruoka otetaan sisään neljästi päivässä kellon tarkasti.
Samoin on seksin laita. Seksiä annetaan noin kerran viikossa viikonloppuisin, kun lapset nukkuvat.
Ei painovoimalakeja voi muuttaa. Tietenkin, jos on kaksi vaimoa ja molemmilla erilainen seksitaajuus. Esimerkiksi toinen haluaa seksiä perjantaisin ja toinen lauantaisin.
Monilla voi olla kyse tylsistymisestä suhteeseen ja siitä, että on vain totuttu olemaan ilman seksiä. Ja siitä että ollaan vaan niin väsyneitä kotihommiin ja siihen, että mies ei tee riittävästi kotitöitä ja silti jaksaa "vongata" seksiä.
Mutta yksi suuri syy ovat hormonit, evoluutio on naisen tehnyt sellaiseksi, että haluttaa lähinnä ovulaation aikaan... Miestä taas haluttaa aina, koska miehen kannattaa aina yrittää jatkaa sukua, naiselle se taas on mahdollista vain tiettyyn aikaan kuusta.
Imetysaikana hormonit sanoivat, että ei kannata vielä tehdä lisää lapsia -> itse olin silloin lähes impotentti.
Nyt olen päässyt tuosta vaiheesta, ja kotona on kaikki hyvin rakkaan miehen kanssa. Mutta selkeästi sitä seksiä tekee eniten mieli juuri kerran kuukaudessa (vaikka toki harrastetaan useamminkin ja kun aloittaa hommat niin kyllä se aina kivaa on). Mutta ovulaation aikoihin voi himo tulla koska vaan... esim tässä yksi päivä töissä kahviautomaattijonossa nenääni leijui edessä seisovan mukiinmenevän kollegan partavesi, ja heti olin aivan "valmis". Ja samaa olotilaa jatkui monta päivää.
Eli syitä on monia ja naisia on monenlaisia. Yleensä kuitenkin syy haluttomuuteen/haluihin on hyvä ja luonnollinen.
Ja yleensä naiselle ei kannata EHDOTTAA seksiä, vaan halu tulee yhdessä tekemisestä, vitsailusta, arvostuksesta ja siitä, että kotona ei ole kauhea kaaos ja että mieskin on tehnyt sen eteen jotain... Mutta jos nämäkään ei auta, niin sitten voi syy olla hormoneissa, esim ehkäisytapaa kannattaa miettiä uudelleen, jos se on hormoneihin perustuva. Ja niin edelleen.
Parransänki saa ainakin minut kuumaksi :)
t.35
(N31v, 2 lasta)
Tulet kotiin kehut vaimoa ohimennen kauniiksi ja hipaiset olkapäätä. Käyt suihkussa jätät dödöt kylpyhuoneen hyllylle..no kainaloihin voisit hieman laittaa..puet päälle..kyselet vaimolta miten työpäivä meni..valmistatte yhdessä illallista ja samalla hipaiset vaimon kylkeä ja kaadat punaviinit lasiin..tarjoat lasin vaimolle ja annat suukon ja hymyilet. Luulen, että jos et kiirehdi vaimosi lämpenee taatusti...
Tosin kaikki aiemmat naissuhteeni ovat perustuneet spontaaniin ja eläimelliseen seksiin.
Mutta kiitos vinkistä.
Mies 37 v.
Parasta on luonnon feromonit miehen kainaloista - sellainen suihkupuhdas, ilman kemikaaleja + sänki joka TUNTUU suudellessa. Samoin puhtaat hiukset, jotka valahtavat mihin nyt valahtavatkin mallista riippuen.
Pahin yökötys löytyy jalkovälistä, jos siellä roikkuisi jotkut broileripallukat - jaiks! Aikuisella miehellä on kunnon karvat ja iso vehje, joka kyllä sieltä erottuu ilmankin - ettei tarvii karvoja ajella sen takia, että pili sieltä löytyisi.
Miten jotkut miehet väkertää värkkinsä ja itsensä kimpussa tuohon malliin, niinkuin tämä m37:kin? Ei varmaan ole ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä...
Parransänki saa ainakin minut kuumaksi :) t.35 (N31v, 2 lasta)
Mutta pakko se parta on joskus ajaa.
Mies 37 v.
Parasta on luonnon feromonit miehen kainaloista - sellainen suihkupuhdas, ilman kemikaaleja + sänki joka TUNTUU suudellessa. Samoin puhtaat hiukset, jotka valahtavat mihin nyt valahtavatkin mallista riippuen. Pahin yökötys löytyy jalkovälistä, jos siellä roikkuisi jotkut broileripallukat - jaiks! Aikuisella miehellä on kunnon karvat ja iso vehje, joka kyllä sieltä erottuu ilmankin - ettei tarvii karvoja ajella sen takia, että pili sieltä löytyisi. Miten jotkut miehet väkertää värkkinsä ja itsensä kimpussa tuohon malliin, niinkuin tämä m37:kin? Ei varmaan ole ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä...
Tyylikäs meikki, huoliteltu kynsilakka, trendikkäät vaatteet ja niihin sopivat kengät sekä style kello ja käsilaukku osana asustetta.
Guccin Envy-hajuvesi ja hiukset laitettuna.
Niiden alta paljastuvat mieluiten tyylikkäät ja hiustenväriin ja ikään sopivat alusvaatteet, jotka voi kiskaista pois ja alkaa harrastamaan kiihkeää seksiä ilman aikarajaa.
Makuja on erilaisia.
Mies 37 v.
mieluiten kiitorata tai posliini.
Mies 37 v.
Naiset (huom. useat) lukitsi sut asuntoon ja jätti rahaa, että voi tilata pitsaa? Mistä se pitsa sulle työnnettiin, jos olit lukkojen takana? Postiluukusta?
Mä kanssa pyörin aikanaa mallikuvioissa, joo, siellä oli välillä just tollasia aivokääpiöitä ;D
Naisen halut ovat, kuin ruokahalut. Ruoka otetaan sisään neljästi päivässä kellon tarkasti.
Samoin on seksin laita. Seksiä annetaan noin kerran viikossa viikonloppuisin, kun lapset nukkuvat.
Ei painovoimalakeja voi muuttaa. Tietenkin, jos on kaksi vaimoa ja molemmilla erilainen seksitaajuus. Esimerkiksi toinen haluaa seksiä perjantaisin ja toinen lauantaisin.