me halutaan lapsi!
Moips! me ollaan poikapari 19 ja 45vuotiaita. Mä olen tää nuorempi jannu. Pari vuotta sitten mä olin hetero omasta mielestä, mut kun mä eka kerran kokeilin sexii tytön kanssa, niin ei mulla seisonukkaan! oli kauhee paniikki, en tienny miten piti toimia, vaikka mä halusin sitä tyttöö. Se oli mulle liikaa, se tyttö pilkkas mua jälkeenpäin. Noin vuos sitten mä tapasin Zuban, ihanan afrikkalaisen miehen! me rakastuttiin heti, koska hän ymmärsi minua TÄYSIN! hän oli eronnut suomalasisista vaimoistaan; (hänellä on 3 lasta) mutta Zuba ei ollut koskaan onnellinen ko. avioliitoissa. Nyt me on päätetty hankkia lapsi/lapsia! Mä oon ihan hulluna Zubaan ja sen vehkeeseen! ikävää, ettei viel pystytä panemalla tekeen lapsia homopareissa. Ehkä joskus! Mut me hankitaan eka laps adoptiolla tai muulla keinoin. Ja siit ei sitte kasvateta mitään tyhmää heteroo, vaan ihan normaali homo, joka on avarakatseinen ihminen. Jusu.
Kommentit (3)
Vierailija:
Moips! me ollaan poikapari 19 ja 45vuotiaita. Mä olen tää nuorempi Jusu.
Parahin Jusu ja Zuba! Me olemme myös poikapari ja meillä on samanlaiset aatokset lapsenhankinnan suhteen. Me asumme pienehkössä homokommuunissa, jonka tarkoitus on helpottaa meidän vähemmistön elämää ja arkipäivää ja tuoda myös muuta vaihtelua. Teemme myös yhteistyötä useiden lesbonaisten kanssa. Olette Jusu ja Zuba tervetulleita yhteisöömme; kasvattakaamme yhdessä, kommuunin voimin, terveitä, tasapainoisia lapsia, jotka oppivat homoseksuaaliuden elämänarvot. F/S. ps.jos kiinn. niin vastaa.
Vierailija:
Hyvä Jusu! Tällaista rohkeutta tarvitaan! Kissa on nostettava pöydälle. On ihanaa lukea rakastuneen ihmisen tekstiä. Toivon teille ONNELLISIA hetkiä lapsenne kanssa! Ehkäpä tämä vuosisata onkin homojen lesbojen? Viimeinkin oikeus voittaa. Jokaisessa meissä asuu pieni homo! Ges.