Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos läheisesi (ei puoliso/lapsi) voittaisi lotossa, haluaisitko osan rahoista?

Vierailija
09.12.2011 |

Jos esimerkiksi veljesi tai siskosi, vanhempasi tai isovanhempasi voittaisivat miljoona euroa lotossa, toivoisitko saavasi potista jotain itsellesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin noloa mennä vinkumaan osaa voitosta =)

Itse kyllä varmaan antaisin muillekin, jos miljoonia voittaisin.

Vierailija
2/6 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön siskoni voitti just sen verran, että saivat asuntolainan maksettua pois. En kaipaa osingoille, vaikka itse otin just yli 100 000 lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on jo nyt tarpeeksi.

Vierailija
4/6 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä tuskin saisin. En pyytäisi enkä olis katkera vaikken saisikaan. Halutahan aina saa :)

Vierailija
5/6 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksia ei ole, miehellä on.

Ehkä voisi sanoa että odottaisin että joku muistaminen tulee, mutta ei välttämättä mitään hirveän isoa. Ja odottaisin siksi että iste tekisin niin :) Jos siis voittaisin lotossa vaikka miljoonan, niin myönnän kyllä että isoin osa menisi siihen että ostaisimme asunnon ja laittaisimme sen mieleiseksi (asumme nyt vuokralla Helsingissä ja asuntojen hinnat täällä nyt on mitä on), mutta sen jälkeen kyllä kaikkia perheenjäseniä muistettaisiin jotenkin, esim. yhteisellä matkalla jonka me kustantaisimme.

Vierailija
6/6 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkään mulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos joku haluaisi antaa, mutta en osaisi odottaa sen vertaa, että toivoisin.

Eri asia, jos joku samalla jääkaapilla käyvä perheenjäsen voittaisi. Siis käytännössä puoliso, koska alaikäiset lapsethan ei saa osallistua arpajaispeleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi