Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ekaluokkalaisesi joululoma on hoidettu?

Vierailija
09.12.2011 |

vai onko yksin kotona?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ja jäljellä oleva vuosiloma riittää just koulun joululomaan :)

Vierailija
2/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies toisen viikon lomaa melkein kokonaan. Lopun ajan on mummolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja minulle sanottiin viime kesänä kun lapsi oli ekaluokkainen eli 7-vuotias että tuon ikäistä EI saa jättää vielä työpäivän ajaksi yksin ja jos jättää, se on selkeä lastensuojelullinen asia ja saimmekin siis kesäksi lapsella päiväkotipaikan.

Nyt lapsi on jo tokaluokkalainen ja hoidamme joululoman niin, että itse olen palkattomalla pari päivää, exä pitää kolme päivää ja luojan kiitos, oma äitini pystyy pitämään loput päivistä.

Oma lapseni on reipas tokaluokkalainen joka on esim. aamuisin jo yksin ja pärjännyt hienosti. Mutta siltin en jättäisi vielä koko työpäivän ajaksi.

Vierailija
4/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut sumplia sairas- tai lomapäivien hoitoasioita.

Vierailija
5/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululoma on pitkä ja monellakaan palkansaajalla ei ole mahdollista pitää niitä vapaapäiviä.

Aikanaan sitä mietinkin että miten tästä selvitään mutta tätä nykyä teen töitä kotona joten 7v saa olla myös kotona joululoman.

Vierailija
6/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koululaisten lomat joko lomailen tai ainakin olen kotona.

Vierailija
7/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehellä toinen viikko, vähän reilu. Sillä mennään.

Vierailija
8/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja minulle sanottiin viime kesänä kun lapsi oli ekaluokkainen eli 7-vuotias että tuon ikäistä EI saa jättää vielä työpäivän ajaksi yksin ja jos jättää, se on selkeä lastensuojelullinen asia ja saimmekin siis kesäksi lapsella päiväkotipaikan.

Nyt lapsi on jo tokaluokkalainen ja hoidamme joululoman niin, että itse olen palkattomalla pari päivää, exä pitää kolme päivää ja luojan kiitos, oma äitini pystyy pitämään loput päivistä.

Oma lapseni on reipas tokaluokkalainen joka on esim. aamuisin jo yksin ja pärjännyt hienosti. Mutta siltin en jättäisi vielä koko työpäivän ajaksi.

Vierailija
9/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden vuoden jälkeine aika on vielä vähän hakusessa. Etäpäiviä tai lapsi mummolaan...

Vierailija
10/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jouduin ennen kesälomaa pitkähkölle sairauslomalle, jolloin kesälomapäivät siirtyivät säästöön ja niitä pidän nyt joululoman aikana ollen lasten kanssa kotona. Muuten olisin ollut pulassa.

(Sairausloma oli kuitenkin ihan aito enkä suunnitellut onnettomuutta etukäteen! :D )

Vierailija
11/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän ennen joulua sekä joulun ja uuden vuoden välipäivät. Ja anoppi, joka on opettaja ja siis myös lomalla koulujen ollessa kiinni, hoitaa lapsia uuden vuoden jälkeen neljää päivää loppiaiseen.

Vierailija
12/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai otatteko omaa lomaa?

Vierailija
13/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole lomaa. Talviloman säästän hiihtolomalle.

Poika 7 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi