Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten mielestä minä olen se parempi vanhempi vaikka olenkin etä.

Vierailija
09.12.2011 |

Lähi on mitä on, mutta näillä mennään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helkutin takia olet ETÄ jos olet niin paljon PAREMPI

varsinkin jos ensin olit LÄHI ja koko ajan olit PAREMPI

ihmetTELEN

Vierailija
22/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kaipaavat. Et myöskään ole niin arjessa mukana kuin toinen. Odota kun kasvavat ja rupeevat omilla aivoillaan ajatteleen.. nautitko muuten lasten ´´hädästä´´?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Jahka lapset kasvaa ne ymmärtää mikä on oikeasti tärkeää ja tuollainen lapsellinen mamma unohtuu.

Jos olisit vanhempi? kuin yksinään ajattelet miten olet PARAS! :D

Teinien ei pitäisi hankkia lapsia..

Vierailija
24/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uuvuin täysin, koska olin lähes yksin lähi melkein 5 vuotta.

Lasten mielipide nyt vaan on se, että minä olen se rakkaampi, lähi ei pääse samaan ikinä. Aamen.

Vierailija
25/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uuvuin täysin, koska olin lähes yksin lähi melkein 5 vuotta.

Lasten mielipide nyt vaan on se, että minä olen se rakkaampi, lähi ei pääse samaan ikinä. Aamen.

en IKINÄ laittaisi lasta tilanteeseen jossa hän sanoisi ääneen kumpi vanhemmista on rakkaampi

Vierailija
26/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä paljon mitä lähivanhempaansa. Ja minähän ne lapset lähin huushollissa päiväkotipäivän jälkeen hoidan, lähi vaan harrastaa ja juoksee kissanristiäisissä.

Ja totta, 6 vuoden päästä katsotaan kenen luona 12-vuotias haluaa asua, veikkaanpa että minun.

Vierailija
27/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on rakkaampi? Ei sitä tarvitse kysyä, sen näkee lasten käytöksestä. 2-vuotias tuskin osaa vielä manipuloida tai taktikoida, 2-vuotias toimii sen mukaan kumpaan vanhempaan hän luottaa ja tietää saavansa hoivaa.

Vierailija
28/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain, niin lapset tarpeineen pyytävät minulta, lähiltä eivät pyydä, koska tietävät ettei heidän tarpeisiinsa vastata.

Mutta enpä jaksa mammojen kanssa väitellä, mulle riittää että tiedän asian olevan näin ja minä olen se Parempi ja Rakkaampi.

Vierailija
29/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi on rakkaampi? Ei sitä tarvitse kysyä, sen näkee lasten käytöksestä. 2-vuotias tuskin osaa vielä manipuloida tai taktikoida, 2-vuotias toimii sen mukaan kumpaan vanhempaan hän luottaa ja tietää saavansa hoivaa.

kirjoitit että SANOVAT kumpi on rakkaampi

ja idiootti-sanan käyttö kertoo ihmisestä todella paljon

Vierailija
30/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi, koska mulle vaisto sanoo mitä lapsi tarvitsee, lähi ei osaa toimia ollenkaan lasten tarpeiden mukaan, kun se itse on toisten kannateltavana.

Vierailija
31/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin että lasten mielipide on se, että minä olen RAKKAAMPI. Sanomisesta en kirjoittanut mitään, mielipiteensä voi ilmaista muutenkin. Vittu mikä Dorka.

Vierailija
32/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tietävät sen. Lähi nyt vaan on niin vitun epävakaa, adhd-aikuinen, ei sen varaan voi mitään asioita jättää.

Vierailija
33/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteilla ja muulla krääsällä. Vielä jäi vaatteita pienen huutispaketin verran, jonka saan varmasti myytyä ainakin 50€:llä.

Dibba dabba, onneksi on perjantai..

Vierailija
34/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ehtiny olla 5v lähikin ja enää et ole...

Vierailija
35/35 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne, ja siis ihan oikeasti. Lapset asuvat vakituisesti äitinsä luona. Äiti ei vie lapsia ikinä ulos muuta kuin kauppaan, koskaan ei mennä esim leikkipuistoon vaikka sellainen on ihan vieressä. Sisällä sitten ollaan päivät pitkät, katsellaan telkkarista lastenohjelmia, ja lapset ovat siis 2- ja 3-vuotiaat. Viime kerralla kun lähtivät täältä meiltä, vanhempi hoki moneen otteeseen, ettei halua äidin tykö, ei pidä äidistä, äiti huutaa. Koitettiin kysellä että mikä siellä nyt sitten on, niin kuulemma on tylsää. Ja lapsi siis itse toi tämän haluttomuuden esille, meille ei tullut mieleenkään etteikö haluaisi äidin luo.

Meillä siis viedään lapset lähes joka päivä ulos (ovat täällä periaatteessa joka toinen vkl, mutta yleensä sellaiset 4-5 päivää käytännössä), tehdään juttuja kuten vaikka siivotaan yhdessä ja luetaan kirjoja yms. Tällaista ei käsittääkseni äidin luona tapahdu. Sääliksi käy lapsia, voin kuvitella miten hermojaraastavaa on äidille pitää kahta vilkasta lasta päivät pitkät sisällä -> äiti hermostuu herkästi ja tuntuu ikävältä vanhemmalta lapsen mielestä.