mies hermostui :(
mies hermostui tänään mulle pahasti, kun tarjosin päivälliseksi kaupasta ostettua lanttulaatikkoa, nakkeja ja italiansalaattia. Ei kuulemma ole kunnon ruokaa.. jätti syömättä ja kävi hakemassa pitsaa.
Eihän tuo mitään hienoa ole mutta lanttulaatikko oli alennuksessa ja mulle noi kyllä maistui.
Maistuisko muille?
Kommentit (33)
No aika ällöä ja outoa ruokaa, mut jos mun rakas mieheni tommosta tekisi niin... Varmaan nauraisin ja söisin :D Ehdottaisin että jospa mie hoitaisin ruokaostokset seuraavaksi.
Sopii varmaan muukin possu kuin kinkku, mutta mikset osta minikinkkua? Ja tietysti lisäks punajuuria.
Voi että odotan joulua.. Mä en yksin viitsi ostaa ennakkoon, mut jouluna sitten..
... ja miehesi on typerä, kun valittaa ruuasta.
Tekee itse ruokansa jos ei kelpaa. Näin meillä. Ja kyllä munkin mies valittaa ruoasta, mutta annan palaa takaisin. Olisivat tyytyväisiä kun edes saavat jotain.
Lapsuudenkodissa opetettiin ettei ruokaa haukuta, jos ei kelpaa, niin muuta ei tipu.
Vähän erikoinen yhdistelmä, nakit ja lanttulaatikko, ja italiansalaatti, siinähän on kinkkua....mutta kyllä mä söisin jos joku mulle tarjois, en ilkeis kritisoida.
Olihan se tyhmää mieheltä, mutta toisaalta ymmärrän häntäkin, jos oli liian oudot eväät hälle. Mun mielestä pizza on yleensä namia.
olisi maistunut, mutta en ole miehesi.
En tiedä mistä miehesi pitää
Moni ei vaan pidä lanttulaatikosta.
Minä olisin suuttunut maksalaatikosta ja vaimoni tietää etten voi sietää sitä.
niin ihan turhasta miehesi hermostui. JOskus on vain tuollaisia "outo-ruoka" -päiviä.
Sano seuraavaksi, että teepä kuule sinä ruuat tästä lähtien jos ei kelpaa.
Lapsuudenkodissa opetettiin ettei ruokaa haukuta, jos ei kelpaa, niin muuta ei tipu.
Vähän erikoinen yhdistelmä, nakit ja lanttulaatikko, ja italiansalaatti, siinähän on kinkkua....mutta kyllä mä söisin jos joku mulle tarjois, en ilkeis kritisoida.
Olihan se tyhmää mieheltä, mutta toisaalta ymmärrän häntäkin, jos oli liian oudot eväät hälle. Mun mielestä pizza on yleensä namia.
söisin itse ja söisi muutkin. joskus oikeesti voi syödä niin, että on "mitä kaapista löytyy"- ja "mitä tarjouksessa oli" -yhdistelmiä.
Varsinkin jos olisi ollut täyslihanakkeja. :)
- helsinkiläismuija
Yhdistelmä ei kuulosta suurelta makuelämykseltä mutta yksittäin kaikki nuo oni ok joten eiköhän ne menisi yhdessäkin. Söisin siis kyllä.
Kasvinmuusi mikä kasvismuusi. Potun tilalle välillä jotain muutakin... No periaatteessa toi olis ollu toimiva ilman lanttulaatikkoakin. Näkisittepä välillä mun laittamat pöperöt laiskotus-/kiirepäivänä.. Kulinarismista kaukana. Minä syön kyllä kaikkea, mutta mies ja pojat ei. Turhauttavaa nirsojen kanssa...
Sikaahan nakeissakin yleensä on. Italiansalaatti on minusta omituista mössöä, mutta en silti olisi hermostunut tuollaisesta tarjoilusta.
Jos jatkuvasti olisi ruokana vain eineksiä, niin silloin kyllä tekisin itse parempaa.
Huomiseks teen tuota nakkikeittoa ja leivon leipää. Lauantaiksi jäi vielä lanttulaatikkoa, mitä siitä keksisi?