Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies hermostui :(

Vierailija
08.12.2011 |

mies hermostui tänään mulle pahasti, kun tarjosin päivälliseksi kaupasta ostettua lanttulaatikkoa, nakkeja ja italiansalaattia. Ei kuulemma ole kunnon ruokaa.. jätti syömättä ja kävi hakemassa pitsaa.

Eihän tuo mitään hienoa ole mutta lanttulaatikko oli alennuksessa ja mulle noi kyllä maistui.

Maistuisko muille?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki eineksiä. Eli en söisi tuollaista mielelläni. Lanttulaatikko maistuisi muiden lisäkkeiden kanssa, samoin nakit menisivät vaikka keitossa kasvisten kera ja italiansalaatti jonkun kotiruuan lisukkeena. Mutta yhdistelmä on ällö.

Se ei kuitenkaan muuta sitä että miehesi toimi tökerösti, jos olit ruuan laittanut niin kyllä miehesi olisi sitä voinut vähän syödä napisematta. Saisin kyllä sätkyt jos omani käyttäytyisi noin..

Huomiseks teen tuota nakkikeittoa ja leivon leipää. Lauantaiksi jäi vielä lanttulaatikkoa, mitä siitä keksisi?

Vierailija
22/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika ällöä ja outoa ruokaa, mut jos mun rakas mieheni tommosta tekisi niin... Varmaan nauraisin ja söisin :D Ehdottaisin että jospa mie hoitaisin ruokaostokset seuraavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii varmaan muukin possu kuin kinkku, mutta mikset osta minikinkkua? Ja tietysti lisäks punajuuria.

Voi että odotan joulua.. Mä en yksin viitsi ostaa ennakkoon, mut jouluna sitten..

Vierailija
24/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja miehesi on typerä, kun valittaa ruuasta.

Vierailija
25/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee itse ruokansa jos ei kelpaa. Näin meillä. Ja kyllä munkin mies valittaa ruoasta, mutta annan palaa takaisin. Olisivat tyytyväisiä kun edes saavat jotain.

Vierailija
26/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissa opetettiin ettei ruokaa haukuta, jos ei kelpaa, niin muuta ei tipu.

Vähän erikoinen yhdistelmä, nakit ja lanttulaatikko, ja italiansalaatti, siinähän on kinkkua....mutta kyllä mä söisin jos joku mulle tarjois, en ilkeis kritisoida.

Olihan se tyhmää mieheltä, mutta toisaalta ymmärrän häntäkin, jos oli liian oudot eväät hälle. Mun mielestä pizza on yleensä namia.

Vierailija
27/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi maistunut, mutta en ole miehesi.

En tiedä mistä miehesi pitää

Moni ei vaan pidä lanttulaatikosta.

Minä olisin suuttunut maksalaatikosta ja vaimoni tietää etten voi sietää sitä.

Vierailija
28/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihan turhasta miehesi hermostui. JOskus on vain tuollaisia "outo-ruoka" -päiviä.

Sano seuraavaksi, että teepä kuule sinä ruuat tästä lähtien jos ei kelpaa.

Vierailija
29/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissa opetettiin ettei ruokaa haukuta, jos ei kelpaa, niin muuta ei tipu.

Vähän erikoinen yhdistelmä, nakit ja lanttulaatikko, ja italiansalaatti, siinähän on kinkkua....mutta kyllä mä söisin jos joku mulle tarjois, en ilkeis kritisoida.

Olihan se tyhmää mieheltä, mutta toisaalta ymmärrän häntäkin, jos oli liian oudot eväät hälle. Mun mielestä pizza on yleensä namia.

söisin itse ja söisi muutkin. joskus oikeesti voi syödä niin, että on "mitä kaapista löytyy"- ja "mitä tarjouksessa oli" -yhdistelmiä.

Vierailija
30/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos olisi ollut täyslihanakkeja. :)

- helsinkiläismuija

Vierailija
31/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä ei kuulosta suurelta makuelämykseltä mutta yksittäin kaikki nuo oni ok joten eiköhän ne menisi yhdessäkin. Söisin siis kyllä.

Vierailija
32/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvinmuusi mikä kasvismuusi. Potun tilalle välillä jotain muutakin... No periaatteessa toi olis ollu toimiva ilman lanttulaatikkoakin. Näkisittepä välillä mun laittamat pöperöt laiskotus-/kiirepäivänä.. Kulinarismista kaukana. Minä syön kyllä kaikkea, mutta mies ja pojat ei. Turhauttavaa nirsojen kanssa...

Vierailija
33/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikaahan nakeissakin yleensä on. Italiansalaatti on minusta omituista mössöä, mutta en silti olisi hermostunut tuollaisesta tarjoilusta.

Jos jatkuvasti olisi ruokana vain eineksiä, niin silloin kyllä tekisin itse parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi