Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies hermostui :(

Vierailija
08.12.2011 |

mies hermostui tänään mulle pahasti, kun tarjosin päivälliseksi kaupasta ostettua lanttulaatikkoa, nakkeja ja italiansalaattia. Ei kuulemma ole kunnon ruokaa.. jätti syömättä ja kävi hakemassa pitsaa.

Eihän tuo mitään hienoa ole mutta lanttulaatikko oli alennuksessa ja mulle noi kyllä maistui.

Maistuisko muille?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maire söi tänään hanhen pa*kaa

Vierailija
2/33 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilollu kaapissa muuta. Mies ei syönyt vaan kaivoi itselleen pakastimen pohjalta pyttipannua. Ei se mitään hyvää ollut mutta meni kun ei muutakaan.

Suuttuisin jos mies sanois noin tökerösti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla pelkkää lihaa vaan siinä on kaikki lihaan verrattavat skeidat mukana! Hyi kamala.

Opetelkaa syömään oikeaa ruokaa! Samalla rahalla olisit varmaan saanu vaikka perunoita ja jotain lihaa josta olisit tehny sen ruuan.

Vierailija
4/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies paistoi itselleen sen kanssa pekonia, koska kasvisruokahan ei vielä ole ateria... ;D Sen kyllä tiesinkin ja siksi se pekoni olikin varattuna.

Vierailija
5/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tykkää nakeista? Eihän tuossa mitään pahaa yhdistelmänä. Jos itse olisin jotain muuttanut ja nakki on se pääaines, ehkä perunasalaatti on minulle italiansalaattia mieluisampi, kun siitä puuttuu pasta. Lanttu sopii oikein hyvin grillattujen nakkien kanssa ja italiansalaatti tai majoneesisalaatit oikein hyvin.

Jos ei pyydä anteeksi, laitat herralle samat eteen huomenna. Kerrot, että jäi muuten syömättä. Tuollainen tonttu ansaitse mitään lämmitystäkään, laita ne kylmänä valmiiksi hänen lautaselle, ja anna hänen lämmittää. Kerro päälle, että loukkaa aika pahasti, jos miettimääsi ruokaa mennään kattamasi pöydän ympärillä haukkumaan.

Vierailija
6/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

italiansalaattikin maistuu (jouluksi sekin tehdään itse)

nakeista en välitä, mutta jos muutenkin syö nakkeja ei tuos mitään kamalaa ollut.

Sit ymmärtäisin jos mies olis vastaan eineksiä, mut jos itse pizzaa vetää niin ei voi olla eineksiä vstaan.

Vierailija
7/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastan lanttua, se on aivan ihana kun keittää kokonaisen broilelin (ostan pakastetun n.7e,) sinne mukaan lantun, porkkanat, mustapippuria, suolaa, (muskottijauhetta, chiliä tai vaikka mitä) reilusti mausteita, sit luut pois valmiista kanasta ja riisi sekaan n.10min keitto, sit joku bonjour tuorejuustoa ja haudutus 5min, näin teen kanaviillokin. En tee varmaan ihan oikein tai niin tarkasti enkä leikkaa lihat pienenpieniksi, mutta hyvää siitä tulee. Kun ei halua grillattua, ja siinä ei ole montaa kaloriakaan. Lanttulaatikkoa söisin kyllä mielelläni, mutta muuten en osta esivalmistettuja ruokia. Mulle apn menuu menisi hienosti. Mutta jos mies ei tykännyt menuusta, eihän se ole mikään murjotuksen aihe sille miehelle. Voi nauraa yhdessä asialle, että nyt ei maistu mikä on pöydällä, ja tilata jotain muuta. Seuraavan kerran jos mies alkaa valittaa, sanot että ottaisi laiffin keveämmin eikä tälläisestä kannata kiehua, niin pieni asia verraten siihen että suomessakin on kodittomia ja menevät nälkäisinä nukkumaan, opeta miestä, näytä sille esimerkkinä ja älä reagoi sen valittamiseen vaan hymyile ja totea ettei kannata näin pienistä murjottaa saa tilata mitä haluaa.

Vierailija
8/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza on parempi kotona tehtynä, helppo perustaikina 5dl jauhoja paketti hiivaa 0.5dl öljyä ja 2dl lämmintä hanavettä päälle, hyvä vaivaus, saa levätä 5min tai ei pakko, jaetaan kahdeksi osaksi, ja muoviselle valkoiselle leikkauslaudalle kaulimella (hävettää sanoa mutta tyhjällä viinipullolla meillä) väsätä lettu ja siihen saa laittaa mitä ikinä.

Vierailija
9/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tökerö. Ihan kuin pizza olisi yhtään parempi vaihtoehto :/

Ajattele vain että jos ei kelpaa osta omat sapuskat :) Turha tuosta mieltä palauttaa, tehkööt miehesi itse ruokansa..

Vierailija
10/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua sen italiansalaatin roolia tossa, ja makkara voisi olla bratwurstia, krakovaa tms. uunisa grillattuna vaikka, mutta kyllä hyvät nakitkin menee ja lanttulaatikko on hyvää.

Tyhmää suuttua tuollaisesta asiasta.

Vierailija
11/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka ei maistuisikaan, sitä syödään, mitä tarjotaan. Hermostua ei ainakaan saa tarjoilusta.

Vierailija
12/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen söi mitä annettiin. Teen suht hyvää ruokaa yleensä, jos joskus tulee kiire tai köyhäilypäivä, niin sitten voi eväs olla vähän tuollaistakin.

Kaikki syövät siis, mutta ilmeet joskus vähän valahtaa, kun mainostan nyhjää tyhjästä-ateriaa :-)

Vierailija
13/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einestä eineksen perään - en söisi.

Vierailija
14/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan maistuis.en antas miehen ostaa mitään noita meidän jääkaappiin..

Vierailija
15/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa miehesi tökerö. Vain kokilla on oikeus arvostella ruokaa, muut syövät kiltisti ja kiittävät nätisti.

Vierailija
16/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti sitten kunnon junttipaskaa tilalle :)

Vierailija
17/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko vaikka jotain terveellisempää huomiseksi? Siis ihan teille molemmille?

Vierailija
18/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta miten sen huonompaa kuin pitsakaan. Mitä teillä yleensä syödään?

Vierailija
19/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmänä ei oikein innosta. :) Noista jokainen erikseen omassa kontekstissa on ihan OK. Vähän kuin olisi tarjolla lihapullia kermavaahdossa sinapin, valkosipulin ja Domino-keksien kanssa.

Vierailija
20/33 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki eineksiä. Eli en söisi tuollaista mielelläni. Lanttulaatikko maistuisi muiden lisäkkeiden kanssa, samoin nakit menisivät vaikka keitossa kasvisten kera ja italiansalaatti jonkun kotiruuan lisukkeena. Mutta yhdistelmä on ällö.

Se ei kuitenkaan muuta sitä että miehesi toimi tökerösti, jos olit ruuan laittanut niin kyllä miehesi olisi sitä voinut vähän syödä napisematta. Saisin kyllä sätkyt jos omani käyttäytyisi noin..