Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä joulupukiksi?

Vierailija
08.12.2011 |

Meidän tasan 2-vuotiaalla on kova vierastuskausi menossa, ja ollaan kovasti mietitty, mitä tehdään joulupukin kanssa. Todennäköistä on, että lapsi alkaa huutaa kuin palosireeni heti, kun näkee pukin eikä rauhoitu helposti. Ollaankin ajateltu, että olisikohan ihan kamalaa, jos lapsen oma isä olisi pukki? Hyvät vaatteet partoineen olisi saatavilla... Silloin voisi pelata tilanteen sen mukaan, miten lapsi kestää ja pukki voisi tarvittaessa häipyä vaikka 5 min jälkeen... Toisaalta pelkään, että lapsi tunnistaa isän ja sitten koko joulupukin lumous on tiessään. Ajatuksia tai kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisään vielä, että ollaan siis poikkeuksellisesti vain kolmisin joulua ja sukulaiset asuu kaukana.

Vierailija
2/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vilauksen? Jättää lahjat ovelle ja kolistelee ja se on siinä. Isä voi olla sillä aikaa vaika käymässä vessassa...

Meillä kotona laulettiin joululauluja että pukki tulisi ja minä olin niin pinkeenä jännityksestä, että en tajunnut mistään mitään, kun isä sanoi kuulevansa vähän kulkusten kilinää ja käyvänsä katsomassa missä pukki on menossa. No sit pukki kerkes aina käydä sillä aikaa kun isä oli ettimässä sitä. :) Eikä mulla ollu paha mieli isä puolesta ettei nähny pukkia, kun mielessä oli vaan lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, onko pukki pakollinen? Laitatte lahjat kuusen alle saunareissun tms aikana ja pukki on käynyt poissaollessanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän