Voi luoja mikä seksikokemus
Menin eilen sänkyyn pitkäaikaisen ystäväni kanssa. Olemme molemmat tunteneet vetoa toisiimme jo monta vuotta.
No, paljastuipa että tällä ystävällä on pieni penis ja täysin puutteelliset taidot! Siis voi luoja? "Sormettaessaan" hän ihan oikeasti hieroi reikää,työnsi sormen sinne kuiviltaan ja jotenkin taitteli sitä? Sehän sattui! Kun vaihdoimme aktiin, hän teki tasaista eestaasliikettä, että jo puolessa välissä tätä "aktia" kaikki (vähäiset) himoni olivat jo kadonneet. Jos jollakin on tällaista seksiä parisuhteessa... Miten te kestätte? Olen järkyttynyt. Ei enää.
Kommentit (57)
Ihan aloittelija, kunhan se ottaa vinkeistä onkeensa. Ei ole mitään kamalampaa kuin mies joka luulee tietävänsä mua paremmin mistä nautin.
Ja joo, ei missään nimessä "vaihtelevasti ja vinosti", ei! Jos mä meinaan saada, pitää tahti olla aivan tarkkaan sama, miehet ei tahdo saada mulle edes käsin, koska ne vaihtaa aina välillä rytmiä. Silloin mulla karkaa se lähellä ollut orkku, eikä tuu takas.
Samoin se vinottain ei käy, pitää panna suoraan, jos meinaa että saan.
Mun miesystävä halusi kerran nuolla mua. No, niinpä se lipaisi sellaisen sentin matkan. Uskoi sitten nyt harrastaneensa suuseksiä.
Mutta, eipä väliä mulle, sillä mä inhoan kyseistä touhua, ja olen exän kanssa joutunut usein tappelemaan aiheesta, kun nuoli väkisin ja intti vaan, että kyllä hän saa mut nauttimaan.
Ihan aloittelija, kunhan se ottaa vinkeistä onkeensa. Ei ole mitään kamalampaa kuin mies joka luulee tietävänsä mua paremmin mistä nautin.
Ja joo, ei missään nimessä "vaihtelevasti ja vinosti", ei! Jos mä meinaan saada, pitää tahti olla aivan tarkkaan sama, miehet ei tahdo saada mulle edes käsin, koska ne vaihtaa aina välillä rytmiä. Silloin mulla karkaa se lähellä ollut orkku, eikä tuu takas.
Samoin se vinottain ei käy, pitää panna suoraan, jos meinaa että saan.
Vinottain paneminen on ihan kamalaa, ei tule stimulaatiota mihinkään, ei emättimeen eikä klitorikseen. Oikeasti se emätinorgasmi on sama kuin klitorisorgasmi. Klitoris on vaan aika iso elin, mutta piilossa. Sitä voi painaa sekä emättimen kautta että itse klitoriksen päästä, joka on useimmiten niin herkkä, että suora kosketus tekee kipeää. Ja tasaista. Usein on minullakin käynyt niin, että olen ihan orgasmin huipulla ja mies hidastaa/nopeuttaa ja orgasmi karkaa saman tien ja joudun aloittamaan alusta. Siksi olen itse usein ratsailla, koska voin määrätä tahdin ja työntöjen syvyyden. Rasittavaa kertoa miehelle koko ajan, että älä hidasta, nopeuta. Alkurakkauden kiihkoissa olen saanut orgasmeja vaatteet päällä pelkästä suutelusta jos on tullut mitään painetta haaroväliin, mutta se on ihan eri asia kuin rutinoitunut parisuhdeseksi.
En muuten tajua, jos AP on tuntenut pitkään vetoa kaveriinsa niin miten hän oli kuiva? Minä olen ainakin ollut aina jopa ongelmaksi asti märkä kun olen ollut ihastunut ja ei tosiaan ole tarvittu lämmittelyjä. Tuota koukkusormetusta en myöskään kannata, riittää, että painaa suoralla sormella seinämää juuri ennen orgasmia. Älkää pliis myöskään työntäkö kieltänne pimpsaan. Se sattuu. Olen kerran suostunut kokeilemaan yhden miehen kanssa anaalia ja sovittiin, että ensin minun pitää olla kiihottunut ja edetään varovaisesti. Sekin työnsi sitten suoraan (liukastetun) sormensa peppuun ja alkoi siellä koukistelemaan. Se homma lopetettiin saman tien eikä tosiaan kokeiltu uudestaan! Voi vitsi kun miehet ovat pihalla naisten nautinnosta! :O
En muuten tajua, jos AP on tuntenut pitkään vetoa kaveriinsa niin miten hän oli kuiva? Minä olen ainakin ollut aina jopa ongelmaksi asti märkä kun olen ollut ihastunut ja ei tosiaan ole tarvittu lämmittelyjä. Tuota koukkusormetusta en myöskään kannata, riittää, että painaa suoralla sormella seinämää juuri ennen orgasmia. Älkää pliis myöskään työntäkö kieltänne pimpsaan. Se sattuu. Olen kerran suostunut kokeilemaan yhden miehen kanssa anaalia ja sovittiin, että ensin minun pitää olla kiihottunut ja edetään varovaisesti. Sekin työnsi sitten suoraan (liukastetun) sormensa peppuun ja alkoi siellä koukistelemaan. Se homma lopetettiin saman tien eikä tosiaan kokeiltu uudestaan! Voi vitsi kun miehet ovat pihalla naisten nautinnosta! :O
koukistelu tapahtui vasta aktin jälkeen kun mies haalusi toisen kierroksen.. Ennen aktia esileikkivaiheessa olin ihan märkä, mutta itsepä tein SEN homman mieluisaksi.
"En muuten tajua, jos AP on tuntenut pitkään vetoa kaveriinsa niin miten hän oli kuiva? Minä olen ainakin ollut aina jopa ongelmaksi asti märkä kun olen ollut ihastunut ja ei tosiaan ole tarvittu lämmittelyjä."
No niin no, kaikki eivät kostu helposti. En nyt puhu AP:n puolesta vaan omastani. Itse harrastan säännöllisesti (=monta kertaa viikossa) avomieheni kanssa seksiä, joka on parempaa kuin tähän mennessä koskaan kokemani seksi. Avoimemmaksi touhu ei voisi enää mennä, hyvältä tuntuu ja penis on juuri sopivan kokoinen, jos sillä nyt on jotain merkitystä. Suuhommat toimivat ym. Siltikin, vaikka olisin kuinka kiihottunut, olen varsin kuiva ja liukkaria joutuu käyttämään joka kerta tai ei tule mitään.
Naisen G-pistettähän juuri stimuloidaan työntämällä kaksi sormea väärinpäin sisään ja koukistamalla ne sisällä ja hieromalla yläseinämää. Jotkut saavat orgasmin tällä tavoin. Toki pimpan pitää olla kostea sormia sisään työnnettäessä.
Mies 37 v.
Hyvä mies, eiköhän se ole nainen joka tietää mikä tuntuu hänestä hyvältä. Se että jostain eksästä on tuntunut hyvältä, ei tarkoita että muista naisista tuntuu hyvältä.
Ihan niinkuin itse en kuvittele tietäväni millaisesta suuseksistä mies tykkää. Minulla on kokemusta 12 miehestä seksissä. Yksi ei tykännyt suuseksistä yhtään (siis vastaanottavana osapuolena), sanoi että hänen on jotenkin vaikea rentoutua kun alkaa miettimään että toinen vain pakosta tekee sen (vaikka itse kyllä tykkään antaa suuseksiä miehelle). Toinen mies tykkäsi suuseksistä kun sitä tehtiin hellästi, lähinnän kielellä ja huulilla varovasti hellien, ei saanut syvälle suuhun upottaa.
Oma mies taas tykkää sitä enemmän mitä syvemmälle upottaa suuhun ja tykkää että tehdään kovasti ja rajusti. Mutta aloitan aina varovasti ja parin hellän imaisun jälkeen otan jo lujemmin ja hetken päästä vielä rajummin. Ettei miehellä vain tule tunnetta että raateleeko tuo minut kuin leijona gasellin savannilla.
"En muuten tajua, jos AP on tuntenut pitkään vetoa kaveriinsa niin miten hän oli kuiva? Minä olen ainakin ollut aina jopa ongelmaksi asti märkä kun olen ollut ihastunut ja ei tosiaan ole tarvittu lämmittelyjä."
No niin no, kaikki eivät kostu helposti. En nyt puhu AP:n puolesta vaan omastani. Itse harrastan säännöllisesti (=monta kertaa viikossa) avomieheni kanssa seksiä, joka on parempaa kuin tähän mennessä koskaan kokemani seksi. Avoimemmaksi touhu ei voisi enää mennä, hyvältä tuntuu ja penis on juuri sopivan kokoinen, jos sillä nyt on jotain merkitystä. Suuhommat toimivat ym. Siltikin, vaikka olisin kuinka kiihottunut, olen varsin kuiva ja liukkaria joutuu käyttämään joka kerta tai ei tule mitään.
Minäkään en siis ole ap. Oma suhteeni nykyiseen mieheeni on kestänyt 12 vuotta ja elämäni parasta seksiä saan myös. Luottamus on hyvää. Orgasmin saan n 9 kertaa 10:stä. Ja vaikka olenkin kiihottunut, meilläkin joutuu käyttämään liukkaria, joka kerta.
Ei meillä nuorempana joutunut käyttämään liukkaria koskaan. Olin pikkarit läpimärkänä jo ajatuksesta että kohta mies tulee kotiin ja pääsee touhuilemaan. Todennäköisesti nykyiseen kuivuuteeni on vaikuttanut hormonit, tottumus ja kiireinen elämä pienine lapsineen. Tuntuu että silmät pitää olla selässäkin, vaikka lapset on jo nukkumassa kun aletaan puuhastelemaan. Itse olen lapsena nukkunut vanhempieni kanssa samassa huoneessa, ja kuullut heidän touhuilujaan ja minua ällöttää ajatus että omat lapseni joutuisivat kuuntelemaan meidän sekstaamista. Vaikea siinä on heti täysin on rentoutua, että kostuisin kunnolla ilman liukkaria.
Uskon kuitenkin että jos nykyisen kanssa tulisi ero ja uusi mies löytyi, varmasti olisin taas hänen kanssaan (ainakin alussa) märkänä ennen kuin ehtisi koskettaakaan minua.
Itse en muuten ala miehen kanssa millekään jos yhtään epäilyttää. Hyppään sänkyyn vain niiden miesten kanssa jotka todella kiinnostaa.
AP:n kohdalla en tosin ihmettele yhtään että koukkusormetus sattui. Ei siinä paljon ehdi kostua jos toinen tunkee sormet sisälle kun nainen vielä nukkuu ja siihen sitten herää... Mitä pirua mun pillussa tapahtuu... Ei varmaan tunnu hyvältä, ei.
Tosiaan monta vuotta ollaan toisiamme himoittu tän miehen kanssa, mutta hän on ollut pitkässä suhteessa(!!!!!) Nyt tosiaan oli mahdollisuus ja toteutettiin tämä molempien himo? Pettymys oli suuri.. Olin itsekin aluksi hyvinkin kiihottunut ja luonnollinen liukastusreaktioni toimi.. se vähän hiipui.. nyt olen ollut siitä lähtien kuiva kuin aavikko. yöks
Jos teilläkin pelaisi pillun seinämät kuten tällä niin varmasti nauttisitte sormien koukistelusta. Mutta kun ei ole oma anatomia ja lihaksetkaan hallussa. Kannattaa katsoa ihan koko juttu opetuksen kannalta ja ymmärtää, että siellä sisällä on herkkiä alueita.
http://www.xtube.com/watch.php?v=lK1EA-S460-
On se vaan kumma kuinka kaikilla on niin paljon tuota kokemusta että voidaan arvostella toisten taitoja. Tämä mies varmasti jännitti tosi paljon ja piti ap:sta todella ja halusi häntä miellyttää, mutta eipä tiennyt että ap on bitch joka solvaa häntä keskustelupalstalla kaikelle kansalle.
Kertokaapa, jos ei saa "kuiviltaan" sormettaa niin eikö se vika ole silloin siinä naisessa, jos on kuiva eikä ole kiihottunut? Kyllä se kostuminen hoituu ihan itsestään. Mitä ylipäätään tarkoititte tuolla kostuttelulla? Sitäkö että sormi pitää ensin herpes-suussa kostuttaa, sitten tartuttaa huuliherpes sukuelinalueellenne ikuiseksi riesaksi? Vai oletteko niin varmoja, että juuri teidän kumppanilla ei ole mitään pöpöjä että antaa mennä kaikki vaan?
Nimimerkki, nainen, ei jokapaikanhöylä ja ylpeä siitä.
Puutteelliset taidot? Yksinkö se mies sielä sängyssä oli? Kuulostaa vaan jotenki niin katkeran lahnan tilitykseltä.. pienelle penikselle ei tietenkään mitään voi.
Aina ei voi mennä kaikki nappiin heti ekalla kerralla. Jos olet varma, että ei enää, niin eihän tässä mitään menetetty (toivottavasti edes/varsinkaan sitä ystävyyttä), mutta jos uusinta ois mielessä, niin kannattaisi tietysti sanoa ääneen, mikä sinusta tuntuisi hyvältä. Jos kukaan ei ole aiemmin sanonut, ja hän oikeasti luulee (kenties vaivaantunutta ähinää väärin tulkiten), että se tuntuu hyvältä. Tai ehkä hän etsi G-pistettä. :)
Mies halusi tulla päälle ja "hoitaa työt" :D Ei halunnut edes suihinottoa.
Joo, ystävyys ei ole pilalla, sanoin miehelle että uskoisin että suhteemme toimisi paremmin ystävyyspohjalta ja hän oli ok sen kanssa. Ei toiminut kemiat, sellaista se on! :D
oletko ollut mieheni kanssa?
Mutta kuinka sinä kestät? :O Tuskallista oli myös herätä siihen kun "aktin" jälkeen keskellä yötä mies tunki sormensa pilluuni kuiviltaan ja alkoi jälleen liikutella sitä omituisesti :D Oli aika innoissaan nähtävästi?
Ees-taas liike kuuluu yhdyntään
Mutta tarvitseeko sen olla konemaista ja suorittavaa? Eikö siitä voisi nauttia?
Minulla jäi suorittamisen maku tuosta seksistä. Miehen ennen ah-niin ihana hajuvesi oksettaa minua. Ja kaikki petivaatteet haisee siltä. Onneksi on pakkasta niin voi tuulettaa oikein kunnolla..
Miten akti tulisi suorittaa? Onko siihen olemassa montakin eri tekniikkaa?
Mies 37v voi ottaa vaikkapa tästä mallia! Minäkin säälin hänen naisiaan...