Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, uimahalleissa käyvät irtolaiset ja syrjäytyneet. Ei sinne lapsia voi päästää.

Vierailija
08.12.2011 |

Ja kylpylöissä lilluvat likaiset pesemättömät venakot. Miten saatatte mennä noihin paikkoihin uimaan lastenne kanssa? Joku on takuuvarmasti kussut altaaseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalat on sinne pissannu. puhumattakaan joista ja järvistä!!

Vierailija
2/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu antaa uimalippuja niille, joilla ei ole pesumahdollisuutta kotona. Ahdistaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja venakkojen huonon hygienian takia en mene kylpylöihinkään.

Vierailija
4/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä ole paljon muitakin maahanmuuttajaryhmiä.

Vierailija
5/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomilehmät siellä liotti nappuloita perskarvoistaan.

Vierailija
6/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaupoissa on likaiset ovenrivat ja kärryt ja ostoskorit. Ja terveysasemalla ei kannata koska mihinkään, ei edes istua. Julkisilla liikennevälineillä ei kannata matkustaa ollenkaan, koska siellä ilmastointi levittää bakteerit ja virukset salamana ympäriinsä jnejne.

Itse asiassa on varminta, että pysyt neljän seinän sisällä koko ikäsi. Ruokaa on pakko tilata netistä, olethan sitten varovainen ja desinfioit ne ruokien pakkaukset ja keität kaiken vähintään 5 min!

Vierailija
7/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin suomikylpylöitä jo ennen venakkoja suomilehmät siellä liotti nappuloita perskarvoistaan.

Vierailija
8/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä halpaa kuin uimahalli. Kumpaankaan en halua bakteerien takia mennä. Ja kädet desinfio vaikka joka välissä, uimavesi hankalampi vaihtaa irtolaisen jäljiltä.

Ja eläkeläisten vesijumpan jälkeen altaassa on enemmän kusta ja paskaa mitä vauvauinnin jäljiltä. Hyi helvetti.

Vierailija
9/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kerran myyrmäen uimahallissa kuinka puhdasta suomea puhuva mies n.60-65v. jutteli toisen samanikäisen miehen kanssa, alkoi uimaan, ja sitten Niisti veteen, siis veti nyrkin nenälle, puhalsi räät pois ja jatkoi matkaa, mä olin vähällä huutaa sille jotain että mitä teet eikö käytöstapoja mutten sitten sanonut mitään kun ikäeroakin ollut tohon herrasmieheen n.40v, ja muuten, aika usein huomaa tälläistä , yleensä miehet sikoilee ja pienestä vanhaan, ja ihan suomalaisia. ja mielestäni valvojien pitäisi hoitaa hommiansa paremmin, ei Ikinä huomauta senioriihmisille että ei eettistä harrastaa vesijuoksua hitaasti uivien puolella, ihan siis keskellä niin että ei pääse ohittaa niitä menemättä itse vesijuoksijoiden puolelle ja siten häiritä niitä jotka vesijuoksee sääntöjen mukaisesti siihen tarkoitetulla alueella, ja vieläpä ne on uivien puolella 3-4 rivissä, vesijuoksua+juttelua. No, mutta uikoon. En liiemmin jaksa hermostua siitä. Mutta seuraavan kerran kun näen niistäjän, taidan sanoa jotain pyydän vaikka ettei tekisi näin

Vierailija
10/10 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kylpylät ovat kalliimpia kuin uimahallit

2) Pissa on melko steriiliä ainetta. Sitä karkailee veteen, mutta se ei juurikaan nosta bakteeritasoa, joten ihan turha sitä on pelätä.

3) Kakkaaa sen sijaan ei altaaseen mene juuri ikinä. Jos menee, koko allas tyhjennetään ja puhdistetaan, poikkeuksetta. Näin siksi, että kakassa on niin paljon bakteereja, ettei niihin puhdistusjärjestelmä pure, vesi on vaihdettava.

Olen samaa mieltä, tässä ketjussa haisee paitsi trolli, myös köyhien kateus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi