Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä oon alkanut pelätä omituista asiaa :/

Vierailija
08.12.2011 |

Olen ollut tekemisissä seksiriippuvaisten ihmisten kanssa. Erään kerran keskusteluun nousi nykytekniikan hyödyntäminen vääriin tarkoituksiin.

Kamerat ovat todella pieniä nykyään. Tiedän tapauksen, jossa henkilö on asentanut sellaisen omaan kylpyhuoneeseensa siten, että vieraiden kuvaaminen on ollut mahdollista. Ei vain suihkussa käynnin ja pukeutumisen aikana, vaan myös wc-pöntöllä käynnin. Ajatuskin puistattaa ja tulee mieleeni joka kerta, kun käyn uuden tuttavuuden tai pariskunnan luona. Entä jos täälläkin...??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mietin, että jos joku haluaa kuvata niin siinähän kuvaa. Silti oon ajatellut asiaa lastenkin kannalta jne.

En ole huomannut, että tällaisista olisi vielä keskusteltu tai uutisoitu laajemmin valtamediassa. Välillä vaan mietityttää, mitä kaikkia lieveilmiöitä tulee olemaan edessä, kun vempaimista tulee yhä näppärämpiä ja niitä todella saa tungettua huomaamattomasti joka paikkaan.

Ap

Vierailija
2/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni, siis miettiä tällaisia asioita. Muistan jo kun kymmenisen vuotta sitten, ekojen kamerakännyköiden aikana, joku jätkä kuvasi minun ja kaverin perseitä Särkänniemen laitejonossa. Tuntui aika hemmetin inhottavalle silloin teinitytöstä.

Ehkä suoranainen pelkääminen ei kannata, saisi tässä maailmassa koko ajan pelätä montaa muutakin asiaa. Mutta mielenkiintoista ajatella, millaisia varjopuolia alati kehittyvä teknologiamme tuo mukanaan muun muassa yksityisyydensuojan osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan oikein lähikuvaa. onhan näitä.

Vierailija
4/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla oli koko ajan sellainen olo, että siellä oli jotkut tarkkailukamerat. Ainakin makuuhuoneessa.

Vierailija
5/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku haluaa mun värkkiä kuvata niin siinähän kuvaa -ei vaikuta mun omaan elämääni millään tavoin.

Vierailija
6/6 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/16031/dcmnx

näin jonku tuollaisen kamerahelikopterin mainoksen lastenohjelmien välissä, ja kyllä heräsi ajatus, että mihin näitäkin voidaan yrittää käyttää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän