Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä nukkumistavat teistä outoja:

Vierailija
08.12.2011 |

-Kakkosluokkalainen poika tulee melkein joka yö aamuyöstä vanhempien keskelle nukkumaan

-kun mies on työreissussa, niin kakkos- ja kolmosluokkalaiset nukkuvat äidin viekussa

Outoa vai ihan normaalia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina isän yövuoroilla sain nukkua äidin vieressä. Tätä jatkui pitkälle ala-asteikään. Muutoin kyllä nukuin omassa sängyssä, sillä olen pienestä pitäen inhonnut liian ahtaasti nukkumista, mitä se väistämättä oli jos änkesi samaan sänkyyn äidin ja isän kanssa.

Vierailija
2/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä viereen. Ykkösellä oleva pysyy paremmin omassa sängyssään. Outoudesta tai normaaliudesta en tiedä, näin vain on. Tuskin ne kuitenkaan enää parikymppisinä viereen tulevat;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin taluttaisin sen kakkosluokkalaisen takas omaan sänkyyn ja silittelisin takas uneen sinne. Meillä toiminut hyvin ja vaeltelu loppunu aina vähäksi aikaa.

Ja kyllä meidän 1 & 3 luokkalaiset nukkuu minun kanssa silloin ko ukko on reissussa. Tai ainakin toinen.

Vierailija
4/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menin vielä yläasteikäisenäki vanhemman viereen,jos toinen oli reissussa (niillä oli matkustelua paljon työssä)

Vierailija
5/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äimisteli moisia tapoja. Meillä myös poikapuoli nukkui aikanaan mun vieressä kun isänsä oli työreissussa ja poika oli siinä 5-7v iässä ja itse olen lapsena myös nukkunut äidin vieressä isän ollessa poissa. En siis ole itse pitänyt mitenkään erikoisena koko asiaa.

t.ap

Vierailija
6/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ilmoittaa ettei sänkyyn mahdu:)

Vierailija
7/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu meidän vanhempien sängyssä.