Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meidän lapset näyttää meidän sisaruksilta, pitäiskö olla huolestunut?

Vierailija
07.12.2011 |

eli kun meidän esikois poika syntyi niin kaikki sanoi että se näyttää mun miehen veljeltä, joku mun miehen kaveri jopa vitsaili että jospa mun miehestä ei tullutkaan isä vaan setä :) no se oli ihan hauska juttu mutta ei sitä sen enempää ajateltu. no nyt meille syntyi toinen poika joka näyttää aika paljon mun siskolta niin onko mun mies nyt musta sukkaisuudessaan käynyt mun siskoa panemassa?!? en kehtaa kysyä epäilys ja suru kalvaa mieltä enkä tiedä keheen luottaa :( ei siis oikeesti tapahtunut mitään mun miehen veljen kanssa mutta jos se sittenkin luulee? en jaksa enään tätä epä varmuutta :(mitä tehdä, muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehestäsi varmasti, mutta kyllä sitä aika paljon tapahtuu kyllä, eikä minusta siitä voi miestä syyttää jos on aidosti ollut siinä uskossa että sinä olet saman tehnyt.

Aika moni lapsi suomessakin onki sitten loppujenlopuksi äidin tai isän sisaruksen kun asiaa käydään tarkemmin tutkimaan.

T: obstetriikan erikoislääkäri

Vierailija
2/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra (tai rouva!) obstetriikan erikoislääkäri varmaan tietää että ne testit ei ole täysin luotettavia itsellä oli sama tilanne ja sitten todettiin että lapsi muka siskon mutta tosiasiassa ei ole ollut koska mieheni kanssa asiasta juttelin ja kaikki on nyt selvää ja todellakin jäi melko huonot kokemukset koko sairaalasta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tää vissiin oli vitsi, mutta meillä muuten menee niin, että mä olen mun tädin näköinen ja mun siskon tyttö muistuttaa mua luonteeltaan ihan täysin.

Vierailija
4/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisit ehkä vähän mennä itseesi että miksi se mies yleensä on käsittänyt, että olet hänen veljensä kanssa pannut?? Voisi taas mennä nämä "viattomat äidit " vähän itseensä!! Onkohan oikeasti niin puhtaat jauhot pussissa!!?

Vierailija
5/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni esikoinen ja minun esikoiseni ovat kuin ne oikeat sisarukset ja kuopuksemme samoin, ulkonäkönsä perusteella. Sisareni on kuin ilmetty tätimme, äidin venhempi sisko.

Vierailija
6/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen veljen lapselta, vaan lapsi näyttää ihan mun mieheltäni. Prkl. Pitäsköhän vokotella miehen veli nyt.

Vierailija
7/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä geenit sekoittuu, kun käy siskoa panemassa :D

eli kun meidän esikois poika syntyi niin kaikki sanoi että se näyttää mun miehen veljeltä, joku mun miehen kaveri jopa vitsaili että jospa mun miehestä ei tullutkaan isä vaan setä :) no se oli ihan hauska juttu mutta ei sitä sen enempää ajateltu. no nyt meille syntyi toinen poika joka näyttää aika paljon mun siskolta niin onko mun mies nyt musta sukkaisuudessaan käynyt mun siskoa panemassa?!? en kehtaa kysyä epäilys ja suru kalvaa mieltä enkä tiedä keheen luottaa :( ei siis oikeesti tapahtunut mitään mun miehen veljen kanssa mutta jos se sittenkin luulee? en jaksa enään tätä epä varmuutta :(mitä tehdä, muilla vastaavia kokemuksia?

Vierailija
8/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies on tosi mustis ja varmaan tulee kohta ero. Nyt kaduttaa kun nuorena lupauduin kristuksen morsiameksi, mutta en pitänyt lupausta! Näin sain rangaistuksen!

Vierailija
9/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehes olis pannut siskoas joka päivä kolmesti,et sinä voi synnyttää siskosi lasta vai voitko????

Vierailija
10/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen näyttää ihan mun vanhemmalta pikkusiskolta, kuopus sitten taas nuoremmalta! En ole tajunnut aiemmin, vaikka merkit olis pitänyt huomata, ETTÄ MUA ON PETETTY MUN MOLEMPIEN SISKOJEN KANSSA! Onneksi ei ole enempää lapsia, kuka sitten olis ollut vuorossa kun siskotkin loppui, pikkuveli varmaan? Kiitos ap, nyt kun tiedän ettei noi välttämättä ole minun, vaadin testejä, saavat siskot maksaa elareita ainakin!

Vierailija
11/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on musta kuvottavaa, onneksi sentään isänpuoleiselta isoisältä.

Vierailija
12/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehes olis pannut siskoas joka päivä kolmesti,et sinä voi synnyttää siskosi lasta vai voitko????

Sehän kiellettiin lailla jo vähän aikaa sitten, mutta nyt kaiken maailman pervot on saaneet lobattua ja taas sitä ollaan laillistamassa. Että näin ne asiat vaan maailmassa menee, usko tai älä!

Vierailija
13/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt meille syntyi toinen poika joka näyttää aika paljon mun siskolta niin onko mun mies nyt musta sukkaisuudessaan käynyt mun siskoa panemassa?!?

Vierailija
14/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen näyttää ihan mun vanhemmalta pikkusiskolta, kuopus sitten taas nuoremmalta! En ole tajunnut aiemmin, vaikka merkit olis pitänyt huomata, ETTÄ MUA ON PETETTY MUN MOLEMPIEN SISKOJEN KANSSA! Onneksi ei ole enempää lapsia, kuka sitten olis ollut vuorossa kun siskotkin loppui, pikkuveli varmaan? Kiitos ap, nyt kun tiedän ettei noi välttämättä ole minun, vaadin testejä, saavat siskot maksaa elareita ainakin!

Vierailija
15/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu eri asioista, ei voi noin suoraan sanoa että kuka pystyy synnyttämään ja kuka ei, vaikuttaa lantion niitten luitten se koko yms.

Vierailija
16/16 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneks oli postimiehen näkönen.