Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ ja superonnellinen!

Vierailija
07.12.2011 |

Neljänkympin kriisiä oli 39-vuotiaana. Pyöreät täytettyäni olin sen kriisin jo ohittanut ja voin sanoa, että sen jälkeen lähes kaikki on ollut vain plussaa. Voin allekirjoittaa kliseet siitä kuinka nelikymppisenä on sinut itsensä kanssa eikä vähistä hätkähdä. Lapsetkin ovat jo sen verran isoja, että itselle on aikaa. Omaan ulkonäköön liittyenkin olen tehnyt asioita, joita aiemmin vain pohdin ja jahkailin. Seksi ei kiinnostanut liiemmälti vuosiin, mutta nyt ah kyllä kiinnostaa. Miehiltäkään en ole saanu näin paljoa huomiota nuorempanakaan vaikken pöllömmän näköinen olekaan... Ja nautin täysin rinnoin! Oman miehen kanssa uutta kipinää ja lämpöä myös. Elämä on ihanaa... Rupsahtamista kohti, mutta sitä ennen nautitaan, siskot!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä hymyilee, vaikka muutama vuosi sitten kaikki oli yhtä helvettiä, parisuhde, kroppa, työt, jne. Myös huomiota ja ehdotuksiakin saan vierailta miehiltä, mutta oman kanssakin suhde on parantunut huimasti. Kyllä nyt kelpaa :))

Vierailija
2/2 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Oikeasti. Itse olen 37-vuotias ja kauhea kriisi päällä. Ei niinkään ulkonäöstä, vaan kaikesta muusta (urasta ja muutamasta muusta asiasta). Mutta jospa itsekin olen sitten parin vuoden päästä onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla