Kertokaa miks mä herään aina yöllä klo 3.33?
Tää on oikeesti häiritsevää... digikello näyttää aina 3.33...
Kommentit (42)
5G verkoissa vaihdettaan vaihdetta aina samaan aikaan. Aika vaihtelee paikkakunnan mukaan. Vaihdos aiheuttaa aivoille sähköhäiriöitä, mutta nykyihmiset eivät välttämättä asiaa huomaa tämän kaiken muun sähkösaastan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Varis lentää pellon yli
Eikä itke yhtään
Kahvilat avaa ovensa vähitellen
Tänään liikenteessä kuolee
Jonkun teräsvartalo
Vieläkö meillä on kaljaa?
Enää mehua(siis juicea)
Mä meen nukkumaan ni klo on 22:22
Nuorempana heräsin aina jotain 4-5 aamulla (vaikka töihinlähtö ja ois voinut nukkua pitempäänkin :( ). Mietin, et käykö aamulehden jakaja siihen aikaan? - Ei, olin jo hereillä kun hän kävi.
Sitten mietin, et oiskohan se "suden hetki"? Eli alunperin sudet hyökkäsivät aamuyöstä ja veivät pienokaiset. "Vastaisku" siihen oli, että ollaan jo valmiina. Voiko olla noin "alkuperäistä" tuo minunkin herääminen???
....
Tod. näk. ap, jossain soi herätys/kello klo. 3:33 ja joku lähtee töihin. Se "occamin partaveitsi".
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana heräsin aina jotain 4-5 aamulla (vaikka töihinlähtö ja ois voinut nukkua pitempäänkin :( ). Mietin, et käykö aamulehden jakaja siihen aikaan? - Ei, olin jo hereillä kun hän kävi.
Sitten mietin, et oiskohan se "suden hetki"? Eli alunperin sudet hyökkäsivät aamuyöstä ja veivät pienokaiset. "Vastaisku" siihen oli, että ollaan jo valmiina. Voiko olla noin "alkuperäistä" tuo minunkin herääminen???
....
Tod. näk. ap, jossain soi herätys/kello klo. 3:33 ja joku lähtee töihin. Se "occamin partaveitsi".
Se partaveitsen pirulainen sanoo mun nimeni selkeästi ääntäen mun korvaani.
Mun naapuri hakkaa päätään seinään tuohon aikaan. Tärinä tuntuu talon rakenteissa, sänky pomppii ja kattolamppu heiluu.
Älä katso kelloa, kun heräät, niin se herääminen kello 3.33 lakkaa.
Lisää joogaa, äitiammammaa, pilatesta, manifestointihulluutta, demonit kodissasi
Vierailija kirjoitti:
Shamaani sanoo että maailman portti avautuu silloin ja hyvä aika kanavoida unia. Mutta ehkä elimistösi tottunut heräämään silloin.
Mikä shamaani?
Kuoleman aika. Ihmisiä kuolee eniten 3-4 välillä yöllä.
Lisää joogaa, äitiammammaa, pilatesta, manifestointihulluutta.
Demonit on jo sinussa ja kodissasi.
Mielesi haluaa katsoa Haku-Veikon 50km legendaarisen kultamitalihiihdon. Katso se Yle arkistosta, niin mielesi saa rauhan ja saat sen jälkeen nukkua aamuun asti yöt.
Vierailija kirjoitti:
Monet uskovat, että herääminen tiettyinä kellonaikoina voi liittyä henkisiin tai spirituaalisiin merkkeihin. Numerot, kuten 3:33, voivat symboloida erilaisia asioita riippuen siitä, minkälaista katsontakantaa seuraat. 3:33 on usein liitetty kolminaisuuteen tai jumalalliseen tasapainoon monissa uskomusjärjestelmissä.
Esimerkiksi numerologiassa 3 on tärkeä luku, joka liittyy luovuuteen, iloon ja henkiseen kasvuun. Kolmonen toistuu kolmessa peräkkäisessä numerossa, mikä voi symboloida erityistä sanomaa tai yhteyttä korkeampaan voimaan tai universumiin. Se saattaa olla muistutus siitä, että elämässäsi on tasapainon ja harmonian aika. Jotkut ajattelevat, että tämä aika voi olla myös yhteydessä sisäiseen heräämiseen tai tietoisuuden laajentumiseen.
Myös unet ja heräämiset voivat heijastaa alitajuisia tunteita tai stressiä. Jos heräät juuri tuolloin, se saattaa myös olla kehoasi tai mieltäsi pyrkimässä viestimään sinulle jotain. Henkine
Satanismia. Paha. Oot kutsunut elämääsi.
Olet joutunut aikalooppiin ja numero kolme on alitajuinen viesti itsellesi.
Suosittelen Kuumakivihoitoa tai Enkeliterapiaa. Palkkaa myös PT varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Varis lentää pellon yli
Eikä itke yhtään
Kahvilat avaa ovensa vähitellen
Tänään liikenteessä kuolee
Jonkun teräsvartalo
Vieläkö meillä on kaljaa?
Toi on 3:30
Onkohan ap vielä elossa ...vai kuoliko hän 3.33...
Työpäivinä jos vilkaisen alkuiltapäivästä kelloa on se 12:34. Aina.
Monet uskovat, että herääminen tiettyinä kellonaikoina voi liittyä henkisiin tai spirituaalisiin merkkeihin. Numerot, kuten 3:33, voivat symboloida erilaisia asioita riippuen siitä, minkälaista katsontakantaa seuraat. 3:33 on usein liitetty kolminaisuuteen tai jumalalliseen tasapainoon monissa uskomusjärjestelmissä.
Esimerkiksi numerologiassa 3 on tärkeä luku, joka liittyy luovuuteen, iloon ja henkiseen kasvuun. Kolmonen toistuu kolmessa peräkkäisessä numerossa, mikä voi symboloida erityistä sanomaa tai yhteyttä korkeampaan voimaan tai universumiin. Se saattaa olla muistutus siitä, että elämässäsi on tasapainon ja harmonian aika. Jotkut ajattelevat, että tämä aika voi olla myös yhteydessä sisäiseen heräämiseen tai tietoisuuden laajentumiseen.
Myös unet ja heräämiset voivat heijastaa alitajuisia tunteita tai stressiä. Jos heräät juuri tuolloin, se saattaa myös olla kehoasi tai mieltäsi pyrkimässä viestimään sinulle jotain. Henkinen puoli voi nähdä tämän viestinä olla tietoinen siitä, mitä tapahtuu ympärilläsi tai sisälläsi. Googlaa kundaliiniherääminen/ kundalini awakening