Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudesta kissanpennusta allergiaoireita, vaikka olen omistanut vuosia kissoja.

Vierailija
07.12.2011 |

Onko jollekin käynyt näin ja onko oireet helpottaneet? Ehkä muutaman kuukauden kissaton jakso oli pahasta..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullut yhä paheneva siitepölyallergia kolmikymppisenä. Sä olet vuosien mittaan herkistynyt kissalle. Harmi homma, mutta viisainta olisi luopua kissasta ennenkuin puhkeaa astma.

Vierailija
2/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että elimistö muistaisi vanhastaan, että tuttuahan tämä eläinpöly on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kissa hoitoon, ja ehti olla muutaman päivän kun mies sai allergista ihottumaa, silmien kutinaa ja hengitysoireita. Ei ole meidän omille kissoille allerginen, ja miehen kotona on aina ollut lapsuudessakin kissoja.

Nimenomainen kissa oli sellainen karvaton kaveri. Hauska tyyppi muuten.

En tiedä olisiko mennyt ohi.

Vierailija
4/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karva erityyppistä kuin aiempien kissojen? Allergiaa aiheuttavaa "hilsettä" irtoaa eri tavalla erilaisista kissoista ja tietynlainen tyyppi saattaakin yllättäen allergisoida.

Saatat siedättyä, saatat olla siedättymättä. Pahimmassa tapauksessa herkistyt kaikille kissoille. Ja tosiaan, astmakin voi uhata jos oikein huonosti käy. Etukäteen ei voi tietää, kuinka käy.

Vierailija
5/5 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin kissa sai pentuja. Sitten iski allergia, en tiedä johtuiko pennuista vai mistä mutta kummasti ajoittui juuri aikaan jolloin pennut olivat talossa. Nykyään olen sitten kunnolla allerginen kissoille, ja oireilen myös aikuisista kissoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan